Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 24 Травня 2021, 15:12:08
Там з тої сторони бітум?
Не бітум, щось типу сирої резини.
Цитата: Romka від 24 Травня 2021, 22:39:31
Цитата: Володимир від 24 Травня 2021, 10:19:43Тут ще питання що стоїть після штанів босал, в мене стоїть карбовий босалівський резонатор, коли поставив ще й босалівський глушник та сопілку, то взагалі на певних обертах ричала, довелось тулити додатковий глушник на сопілку щоби трохи менше давило на вуха.
Все повністю Босал. Тот при штатній системі з каталізатором було підняття гулу в салоні на обертах 3900. На Босалі резонанси відсутні при любих оборотах.
Значить якість кожної деталі залежить від майстра який її зробив, мені просто повезло так, що босалівський резонатор хоче заводських штанів, хоча до босала стояв польський резонатор полмо, то той при наближенні до обертів 3000 ривів що відчувалась вібрація підлоги.
Цитата: Ivan1988 від 24 Травня 2021, 23:04:37Тоже использовал такую же вибру, но только для днища багажника и под задним сиденьем. Осталось ещё 1,5 листа 4 мм и несколько листов 2 мм (брал на капот но пока не клеил).
Владимир, а на сам капот клеил вибру? Есть смысл её туда клеить?
На капот я не клеїв, я тільки обклеїв вібруючі деталі кузова.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Romka від 24 Травня 2021, 22:39:31
Цитата: Володимир від 24 Травня 2021, 10:19:43Тут ще питання що стоїть після штанів босал, в мене стоїть карбовий босалівський резонатор, коли поставив ще й босалівський глушник та сопілку, то взагалі на певних обертах ричала, довелось тулити додатковий глушник на сопілку щоби трохи менше давило на вуха.
Все повністю Босал. Тот при штатній системі з каталізатором було підняття гулу в салоні на обертах 3900. На Босалі резонанси відсутні при любих оборотах.
Мене гул в салоні дуже напрягає, запускаю двигуна в гаражі, то вібрацій на кузові взагалі нема, а гул на вуха давить. Виходжу з машини то ззаду буля вихлопної значно тихіше ніж в салоні. Вся вихлопна окрім штанів зараз босал, на сопілці ще й додаткового глушника зробив, нічого ніде не січе.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Лише обивка скловатою і сіткою нєрж армувати внутрішні стінки глушника.
М'іякі сайлентлоки куліси і мотора, глушника.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

а в мене вібрація від каталізатора до фланця біля балки і це проблема славути отой кусок довгий. я вже резонатора вварив після куліси кпп і всерівно вібрує. може то вже подушкам двигуна дупа, хоча мотор не відривається від них.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 28 Травня 2021, 09:08:27
а в мене вібрація від каталізатора до фланця біля балки і це проблема славути отой кусок довгий. я вже резонатора вварив після куліси кпп і всерівно вібрує. може то вже подушкам двигуна дупа, хоча мотор не відривається від них.
В мене той кусок також добре вібрує, але частота тої вібрації набагато нижча від гулу в салоні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

в мене гуділо також, я обратно поставив каталізатора і вже стало бубніння менше
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 28 Травня 2021, 16:45:15
в мене гуділо також, я обратно поставив каталізатора і вже стало бубніння менше
Погоджуюсь. Тобто резонатор потребує зміщення до заду ближче..під пузо авто як в інж.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 29 Травня 2021, 18:25:42
Цитата: Sergik32 від 28 Травня 2021, 16:45:15
в мене гуділо також, я обратно поставив каталізатора і вже стало бубніння менше
Погоджуюсь. Тобто резонатор потребує зміщення до заду ближче..під пузо авто як в інж.
Підозрюю що так, на ваз-2108 також резонатор майже в задниці.



На класиці резонатора навіть два, але перший не стоїть зразу за штанами, а трохи далі.



На москвичах також резонатор стояв зразу за штанами, то вони також від жигулів класики відрізнялись гучним вихлопом.


На гучність пихлопу думаю також впливає несоосність отворів випускного колектора та штанів, в мене один отвір частково перекривається. Також 100% впливає нерівномірність роботи циліндрів, вчора почистив газові форсунки та відрегулював зазори, то на холостому бубніння трохи менше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Який хід штоку газофорси?
А резонатора стінки самі резонують, требаитаки далі трози його і ото розширення при вході до каталізатору саме норм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Травня 2021, 13:22:29Який хід штоку газофорси?
Збільшив отвори дюз з 1,5 мм до 1,8 мм, то поставив зазор 0,35 мм.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 31 Травня 2021, 08:51:23
Цитата: ВКБ від 30 Травня 2021, 13:22:29Який хід штоку газофорси?
Збільшив отвори дюз з 1,5 мм до 1,8 мм, то поставив зазор 0,35 мм.
Для інф може згодиться, маю 2мм і 0,4мм хід валтек самі прості червоні. Підстроювати хотів , не збились, тому марно лазив. За всі 5,5 років хх тримає норм, холостий рівний. Тиск релуктора 0,9+. Пробіг по ним 60..70 тис мабуть. Ні провалів ..горм, все контрольовано. Пуск при 35 градусах. Графік з корекцією по тепмературі 63% зменшення часу на нуль 40 градусах крива нахилена зліва вниз, вправо вверх, та такому і катаюсь
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

а яка причина збільшення, що було не так в роботі?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 01 Червня 2021, 14:25:10
а яка причина збільшення, що було не так в роботі?
Це до мене?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 01 Червня 2021, 14:25:10
а яка причина збільшення, що було не так в роботі?
Високий тиск в редукторі 1.3-1.4 атм, зараз опустив до 1 атм.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ф як машина себе веде, як при переході після прогріву, як зранку коли холодно
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0