Додаткова вентиляція салону славути

Автор Володимир, 11 Травня 2010, 15:22:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Цитата: ВолодимирДнями в багажнику на обшивці зняв ковпачки амортизаторів, то є трохи різниця у вентиляції, хоча цього дня на дворі температура впала нижче нуля, то вікна запотіли меньше коли виїхав на холодній машині в дорогу, а потом швидше висохли і прочому повністю, до цього за плюсових температур 30 км по трасі не завжди висихали.

проаналізувавши ваші фото, вирішив не дірявити стійки, а війняти штатні динаміки і отримати туж вентиляцію. Як результат - не має різкого підвішення вентиляціїї салона, але при невеликій степені запотівання салону, задне скло сожне трохи швидше, можна навітьне відкривати скла біля водія чи пасажира. Але при великій вологості - цього заммало, і проявляеться посилення вентиляціїї при швидкостях від 40 км/год.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romkaпроаналізувавши ваші фото, вирішив не дірявити стійки, а війняти штатні динаміки і отримати туж вентиляцію. Як результат - не має різкого підвішення вентиляціїї салона, але при невеликій степені запотівання салону, задне скло сожне трохи швидше, можна навітьне відкривати скла біля водія чи пасажира. Але при великій вологості - цього заммало, і проявляеться посилення вентиляціїї при швидкостях від 40 км/год.
Я в себе поки що зняв пробки амортизаторів в багажнику, але цього все рівно мало, при відкритті дверей звук пічки різко міняєтья.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Додав вентиляції салону, зробив в заглушках перфорацію в місці де білий еліпс, думав з середини в місці перфорації щось наклеїти щоби получився клапан, але зараз зима, холодно, то впадляк гратись з цим.


та перфорацію на дверних картах, тепер з щілин між дверками та кузовом дує непоганий сквознячок, на шум не вплинуло.


Також думаю можна ще трохи добавити дренажних отворів на ляді, на вході в порожнини отворів багато, а от вихід тільки ці два отвори.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

логічні міркування, а простий клапан потрібен - хоча б стрічка зі стороні дверок, буде підніматись потоком з середини та притискать в зворотному напрямку
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romkaлогічні міркування, а простий клапан потрібен - хоча б стрічка зі стороні дверок, буде підніматись потоком з середини та притискать в зворотному напрямку
Ну, зато в салоні сухо, три чоловіка в салоні, то тільки чуть лобове встигло запотіти, а якщо включати пічку зразу після старту то не потіє.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

#35
На таврофорумі таврію обладнали клапанами для вентиляції. http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?p=3568296#post3568296



Кілька слів від автора.
Цитувати виділенеЯ и такие спрашивал. В месаге упомянул. Но цена та же шо и калину. НО Я уже наворотил делов)). Пришлось канеш в багажнике дырявить ковер в местах клапанов, и ставить защитные конструкции, иначе увеличение потока с печки становиться между "без" и "с" клапанами. Теперь двери закрываются легонько и с первого раза))

Думал лепить дефлектор под бампер для лучшего отсоса воздуха из зоны клапанов, но не понадобилось. На 40 кмч уже из центрального мордодуя оток воздуха добрячий, даже с открытым поддувалом. При стоячей машине, на 1й скорости печки, поток с мордодуев тоже заметно увеличился. С открытым поддувалом внизу сейчас дует сильнее чем до переделки с закрытым. Даже в боковых рукой очучается ветерок.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Серёга

Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Григорий

Прикольно -- в одних проблема як позаклеювати все в славкі а інші навпаки бажають насверлити отворів. Для довідки -- в славуті відкриваються аж ЧОТИРИ вікна.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Володимир

Цитата: Григорий від 29 Серпня 2017, 16:26:30
Прикольно -- в одних проблема як позаклеювати все в славкі а інші навпаки бажають насверлити отворів.
В іномарках на вікнах вентиляції стоять клапана, які відкриваються якщо тиск в салоні більший ніж надворі, тому там нічого не дує.
Цитата: Григорий від 29 Серпня 2017, 16:26:30Для довідки -- в славуті відкриваються аж ЧОТИРИ вікна.
Я вінка не відкриваю бо в салоні стає шумно та й голову надуває.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Winnie

тоже над этим задумываюсь )
скорей всего сделаю как делают окаводы, просто с противоположной от выхлопной вырез, или что-то подобное https://www.drive2.ru/l/4954746/
https://www.drive2.ru/users/winniewinnie/ инст и телега @vkurnitskiy

Toris

Я щось не зрозумів, хіба у славуті немає клапанів вентиляції? Якщо мало - почепити на усі двері дефлектори та відкривати вікна на 1 см. Я так завжди їздив і авто на дворі так стояло, під темними дефлекторами не видно, що вікно відкрите.

Якщо вітер дме у вухо - те вікно закрити. І коли завірюха чи дощ з вітром, вікна також треба закривати повністю. Скло не запотівало навіть взимку.

Як правило, у холодну пору року під час руху передні вікна закриті, вентиляція з пічкою увімкнені, повітря з салону виходило через задні привідкриті вікна, у салоні завжди тепле свіже повітря. Сидиш собі, ноги у теплі, повітря свіже, красота!

У сенсі так вже не можна зробити, там скло заднє опускається повністю і похилу частину скла неможливо прикрити правильним дефлектором (загнуті задні дефлектори - неправильні, вони працюють, як забірники). Правда, у сенсі вже є два вентиляційні клапани у багажнику, з кожної сторони внизу під бампер виходять. Але поличка задня виконана галімо, там вузькі щілини, повітря рухається погано. Постійно згадую добрим словом "віконно-дефлекторну" вентиляцію моєї славутки...

Цитата: Winnie від 21 Лютого 2022, 21:07:22скорей всего сделаю как делают окаводы, просто с противоположной от выхлопной вырез, или что-то подобное https://www.drive2.ru/l/4954746/
А такий спосіб - взагалі зло. У ліхтарях буде пил, взимку лід, а з часом там заведуться оси.

Володимир

Цитата: Winnie від 21 Лютого 2022, 21:07:22
тоже над этим задумываюсь )
скорей всего сделаю как делают окаводы, просто с противоположной от выхлопной вырез, или что-то подобное https://www.drive2.ru/l/4954746/
Щось в мене мозіла картинок і відео не показує, думав потрібно авторизуватись, але без змін.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 12 Травня 2010, 10:15:27але з середини в ці дирки виходу немає, тільки через перфорацію в обшивці криші, ну і звісно вздовш через всі пороги що також веде до осідання конденсату в порогах.

А можливо все трохи і не так? Отвори по коробчатій частині (і порогах) фактично починаються з моторного відсіку (а найбільші дірки в салоні в передніх бокових стойках), і проходять порогами, задньою стікою аж назад уверх під ляду. Може таким чином ці протяги (в русі) сушать внутрішні пустоти?. В салоні також є "дірки" в ці канали,   спереді сбоку, де передні дінаміки, та внизу в порогах. Наскільки воно ефектно працює, звісно питання до конструкторів Славути? Але якщо ми десь добавимо "дірок" в салон, чи не зменшить це потік в тих "осушувальних" каналах? , ну і зробить швидше гниття порогів? В салоні може і стане краща вентиляція, але якою ціною?
Схиляюсь все ж таки до варіанту -  дефлектори як зауважив Toris, та добра дуйка-пічка. Якщо  додавати повітря в салон ( фактично підвищувати тиск у салоні) то тільки дути спереду через фільтр, вход в районі торпедо. Це підвищить тиск всередині салону і ще більше попре на вихід "протягами"  через короба, пороги до дірок біля ляди і багажник.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: vladishtm від 22 Лютого 2022, 12:35:03та добра дуйка-пічка
Моїй славутці у добру пічку-дуйку встановили моторчик на підшипниках - то було чути лише потік повітря, на першій передачі дуйки під час руху взагалі нічого не було чути. Тобто вентиляція працює, а ти це лише відчуваєш, але не чуєш. Єдиний додатковий звук - коли привідкрите скло на телепається на вибоїнах, але то вже від власника залежить, думаю.

Володимир

Cуть додаткової вентиляції в славуті в тому, що потік повітря має зайти з переду пройти через цілий салон і десь в районі заднього вікна вийти. Зараз основна вентиляція іде через перфорацію в стелі, тому не все вологе повітря що є в салоні виводиться. В таврії наприклад, в дверях знизу є вентиляційні канали,  то коли працює пічка горам жарко бо повітря по підлозі прямує до кутиків дверей, а в славуті, ногам може бути холодно, зате з замка запалювання витягуєш гарячий ключ, бо повітря замість того щоби гріти ноги іде вверх до стелі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion