Замена подшипников задней и передней ступиц

Автор Александр, 21 Травня 2010, 17:42:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ZaVa

"Колего" , скіко років маєш ???
Тобі написали - дивись робочу поверхню циліндрів. 90 %, що ржаві.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

Слухай сюдою, зніми колодки і зніми пильники 2 штуки зразу, візьми телефон-айфон-я думаю що він у тебе не нокіа 1100 і зафоткай нам сюди в студію сам циліндрик, його внутрішню поверхню, да так щоб видно було шероховатость поверхні Ra1.6, ми будемо пасарєть. А потім встав колодки, тільки правильно встав, щоб правильно ввійшли в паз поршенька, далі, візьми 2 монтерівки чи 2 добротні атвьортки і впри кінці в уожух і зведи колодки в "0", надінь барабан і покрути, якщо не черкають то добре, а далі попроси напарника щоб той нажав на тормоз пару разів до упора, а сам крути барабана, якщо ти його прокручуєш при нажатому тормозі то тоді циліндри під заміну, ну це якщо ти не стер нождачкою колодки до металу. Давай фото в студію, бо писати можна багато, а зробити сам не зможеш.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Сержик правий, Ra=1.6кмк це після ржавих циліндриків які потерли в гаражі шкурко. Із заводу циліндрики Ra=0,6мкм, ну тіпа сіреньке здеркало, бо цавунні вони.
Ну ще такого не було на памяті, щоб на диркаючому ДВС не тормозило одне колесо. Десь прелом магістралі. Це вже мабуть п.ятий варіант.
Сержик, ти як Сирник в українському перекладі Тачки та Тачки-2. Так тримати! :rofl:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

нє ну ми всі щось трошки знаємо, то треба коллезі допомогти, хоч тим, що хоч трошки знаємо.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБ від 01 Квітня 2016, 21:50:48
Сержик правий, Ra=1.6кмк це після ржавих циліндриків які потерли в гаражі шкурко. Із заводу циліндрики Ra=0,6мкм, ну тіпа сіреньке здеркало, бо цавунні вони.
Ну ще такого не було на памяті, щоб на диркаючому ДВС не тормозило одне колесо. Десь прелом магістралі. Це вже мабуть п.ятий варіант.
Сержик, ти як Сирник в українському перекладі Тачки та Тачки-2. Так тримати! :rofl:
Мої заводські також коли нажимав на педаль то поршні вискакували, але по факту на авто не тормозили. Хоча можливо і винні колодки щоставлять на заводі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексей

А якщо міняти прийдеця циліндрик тоякої фірми брати Фенокс чи агат?

Алексей


Владимир

Тормозуху любую DOT4, Fenox стоят уже 6 лет ОК"

Володимир

Цитата: Алексей від 02 Квітня 2016, 09:15:45
А якщо міняти прийдеця циліндрик тоякої фірми брати Фенокс чи агат?
Я міняв на фенокс, попередньо під пильниками змазав рециновою олією. Колодки також міняй, ти писав що тер їх наждачкою. Рекомедую взяти ТОМЕХ, якщо не  будуть влазити накладки не чіпай, можна трохи спиляти вуса що вставляються в циліндрики. Та початках можуть трохи терти, але з часом пройде.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексей

Дивився сьогодни накоробку з під колодокто вони ТОМЕКС. ПРокачав всю систему тепер є тормоза но на скільки їх вистачить не знаю. Рідина була майже кавового кольору

Алексей

Сьогодні прокачав тормоза тормозять всі колеса але задне колесо про яке я вже писав коли ставиш руки на зверху на колесо і пробуєш його рухати на себе від себе то відчутний стук. Гайку вже пробував підтя гувати, Може де вироботка на ступиці?

ВКБ

Фото ступиці давай. При вироботці кільця повинні болтатись підшипникові в ступиці. Колодки сфоткай і виставь. Так не бачимо нічого що там казать.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

LVG

Перечитал всю тему, ответа не нашол.
задние подшипники уже достали, меняю по два раза в год.
Услышал такую штуку, что подшипники шариковые упорные 46204 и 46205 взаимозаменяемые с нашими коническими 7204 и 7205, только уже на 1,5 мм каждый.
Вопрос, кто то пробовал ставить? можно ли в принципе пробовать, если да, то как их ставить? И получится ли компенсировать шайбой разницу в ширине подшипников?

ВКБ

Цитата: LVG від 05 Квітня 2016, 12:23:16
Перечитал всю тему, ответа не нашол.
задние подшипники уже достали, меняю по два раза в год.
Услышал такую штуку, что подшипники шариковые упорные 46204 и 46205 взаимозаменяемые с нашими коническими 7204 и 7205, только уже на 1,5 мм каждый.
Вопрос, кто то пробовал ставить? можно ли в принципе пробовать, если да, то как их ставить? И получится ли компенсировать шайбой разницу в ширине подшипников?

Не роби цього. Треба нормально збирати ы не перетягувати ы не недотягувати. Затискуй моментом 2,5-3 кг на метр і керни. Річ не в конструкції і практично не в підшипниках. Обережно зібрати щоб пісок не потрапив в літол-24. Обільноо змазати і в ковпачек навалить. І буде бігать. Бери підшипник дешевий Золекс тай не парься. Вичисти ступицю, вибий старі кільня наружні підшипників і постав нові. Протри, навали Літол-24, нормально збери колодки , надінь і моментом 2,5-3 кг на метр затягни . Не жалкуй, купуйнову гайку під керно. І все.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

LVG

Цитата: ВКБ від 05 Квітня 2016, 15:44:38
Цитата: LVG від 05 Квітня 2016, 12:23:16
Перечитал всю тему, ответа не нашол.
задние подшипники уже достали, меняю по два раза в год.
Услышал такую штуку, что подшипники шариковые упорные 46204 и 46205 взаимозаменяемые с нашими коническими 7204 и 7205, только уже на 1,5 мм каждый.
Вопрос, кто то пробовал ставить? можно ли в принципе пробовать, если да, то как их ставить? И получится ли компенсировать шайбой разницу в ширине подшипников?

Не роби цього. Треба нормально збирати ы не перетягувати ы не недотягувати. Затискуй моментом 2,5-3 кг на метр і керни. Річ не в конструкції і практично не в підшипниках. Обережно зібрати щоб пісок не потрапив в літол-24. Обільноо змазати і в ковпачек навалить. І буде бігать. Бери підшипник дешевий Золекс тай не парься. Вичисти ступицю, вибий старі кільня наружні підшипників і постав нові. Протри, навали Літол-24, нормально збери колодки , надінь і моментом 2,5-3 кг на метр затягни . Не жалкуй, купуйнову гайку під керно. І все.
Все так і робив, але ... або є вертикальний люфт, або гуде...Вже і сам робив, і на СТО і пофіг