Охлаждение Славуты

Автор YUKON, 21 Травня 2010, 21:09:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

Серёга

Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

ВКБ

Можно простіше, штатний термос і електро або ручний кран в обхід термостату врізать на коротких шлангах. Нюанс один, незабути перевірити іноді чи не траве пічний кран.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

там настільки мало місця що я не знаб як туди що можна втулити.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

#963
Цитата: ВКБ від 13 Червня 2020, 11:00:41
Все, знайшов трабл. Пічка не була виключена і частина тепла йшла через пічку. А пічка заслонкою-жалюзями стряла на літо, тобто не продувалась. Тросик треба натягнути щоб з салону належно закривалась.
Причина, частина тепла не йшла на головний радіатор і йшап по короткому колу пічки та віднімала тепловіддачу від основного радіатора.
А не смущає той факт, що пічка то є додатковий тепловідвід??? І в всіх книгах радять вмикати пічку і ставити на 3 швидкість обдуву, коли заклинив термостат для компенсації втрати охолодження?

У мене колись теж починала підніматись температура двигуна при роботі пічки і через деякий час вияснилось, що почала травити прокладка ГБЦ.
Цитата: ВКБ від 13 Червня 2020, 12:13:04


Такий планую поставити 12V. Закриттяза 2сек. Кнопкою з салону. Хотів ставити на вумний дім колись в опалення...не сталось.
На пічку краще такий, тільки звичайно на 12 В і 3\4"

https://aliexpress.ru/item/4000122900303.html?spm=a2g0o.detail.1000060.3.20135377Z1PHsZ&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.146401.0&scm_id=1007.13339.146401.0&scm-url=1007.13339.146401.0&pvid=c01a384a-66d2-4e74-9770-197450e6b482&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.146401.0,pvid:c01a384a-66d2-
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Рома, то вмикати пічку коли справна система вийшла за межі середніх балансів температур.
По поводу травлі прокладки, можливо, але пре тосол і без перегріву. Про це думав і якщо підійшов час особо не парюсь, бо таки пора мабуть. Але в мене пічка була незакрита із-за розболтаності троса.
Хоча перегрів пов.язаний з високим навантаденням. Кришка бачка на 1 атм клапан і закіпає при більших температурах, особливо коли відкрутити кришку, то вскипить майде миттю із за падіння тиску до атмосферного.
Влазе та штука легко замість штатного. Думаю ще чи варто.
А щоб штатний закривався чітко, треба в ричажку пересверлити отвір щоб рередатку зменшити і люфт прибрати.
Зараз 87..89 температура, але не давав тирєй мотоколясці.

Новий кран підтікати трохи почав помітив, а сиарий помив почистив, робочій, якийсь мясистіший по пластику, мабуть піде назад на своє місце.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ


Клрпус синій герметичний з силіконовою прокладкою по перимету синього корпусу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Цитата: ВКБ від 14 Червня 2020, 21:28:57
Рома, то вмикати пічку коли справна система вийшла за межі середніх балансів температур.
По поводу травлі прокладки, можливо, але пре тосол і без перегріву. Про це думав і якщо підійшов час особо не парюсь, бо таки пора мабуть. Але в мене пічка була незакрита із-за розболтаності троса.
Хоча перегрів пов.язаний з високим навантаденням. Кришка бачка на 1 атм клапан і закіпає при більших температурах, особливо коли відкрутити кришку, то вскипить майде миттю із за падіння тиску до атмосферного.
Влазе та штука легко замість штатного. Думаю ще чи варто.
А щоб штатний закривався чітко, треба в ричажку пересверлити отвір щоб рередатку зменшити і люфт прибрати.
Зараз 87..89 температура, але не давав тирєй мотоколясці.


Новий кран підтікати трохи почав помітив, а сиарий помив почистив, робочій, якийсь мясистіший по пластику, мабуть піде назад на своє місце.

Схоже травить прокладка ГБЦ, бачу свої симптоми.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Зверну увагу. Треьа десь дати тирєй мотору щоб проявилось
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

по трасі їхав з нотебуком коли газ тестував то в таку свіжу погоду 78-75град і більше не піднімається градус, на бензині то 86-87град якраз буває термос відкривається.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#969
Підкіпаю як глушу. Як на хх коли стою  погазую охолоджується.
Таке враження наче насос погано арбайтен.
Зменшив паливоподачу бо без лямбди здається на багатій їздю бо розхід виріс.

Помпі 5 років, цікаво чи жива вона по крильчатці.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#970
Прогрів нахх.
Зі шлангочки на бачок рідина прокачується норм, качає помпа.
Термос чесно відкрився на 87 градусів.
Вентилятор увімкнувся на 95 по БК. Вимкнувся вентилятор на 92 градуси. Це на хх.
Радіатор весь гарячий і остив.
В бачку рідина не піднялась.
Схоже або термос не розкривається або пробой.
Взимку навпаки була пробоема 80 і недогрів постійний.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну пробой то випирало би, тож надінь як усі знатоки рукавицю на бачок, якщо пробой то і на холодній буде надуватися
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#972
А може вина в тому що я редуктор ГБО впузирив в розріз пічки до крана і немає там регулятора і шурує тудою без регулювання по короткому колу тепло мімо радіатора?
Як термос ставив то викинув шайбу- дросель.
Поставив  3мм максимум штучер в шлангу. Може траба 2мм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

яка різниця де той редуктор, рідина тече куди їй легше тікти. дивись на помпу, може там крильчатка з зазором великим, радіатор перевір основний
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#974
Цитата: Sergik32 від 16 Червня 2020, 13:07:17
яка різниця де той редуктор, рідина тече куди їй легше тікти. дивись на помпу, може там крильчатка з зазором великим, радіатор перевір основний
Думаю перемию цю каналізацію..перемацаю пімпу. Переді мною майже вибухнула парою від перегрію якась мітсубіся...от.е...теж хворіють.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.