Охлаждение Славуты

Автор YUKON, 21 Травня 2010, 21:09:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: Sadist від 07 Липня 2020, 10:01:53
Цитата: ВКБ від 06 Липня 2020, 23:10:10
Витримай режим щоб тиск в системі охолодження був 1 атм.
Для цього потрібно перевірити коли спрацьовує клапан на бачку? Спробую, а що робити  з вентилятором та його запобіжником?
Ще питаннячко по датчику рівня ОР - він не дзвониться ні в якому положені поплавочка і відповідно не реагує на критичний рівень.
Розбери. Там геркончик. Можливо відпаявся. Перевір чи поплавок- мвгнітік на місці. Відремонтуй або заміни.

По вентилятору : заміряй опір входу на вентилятор в різних положеннях вентилятора. Можливо пробой обмоток. Можливо розібрати перевірити. Перевір датчик другий ОЖ. Їх два. Один одноконтактний, другий двоконтактний. Олин доя приборки аналогового показчика, інший доя мікасу  . Саме мікас сам вмикає вентилятор і двоконтактний датчик за це відповідає донести мікасу про температуру.
Перевірити проводку від контакту реле до мотору. Тобто щапобіжник сидить в ланцюгу силрвому реле . На котушку реле призоле від мікаса. Якщо рве запобіжник то це завищені струми з реле контакту і в сам мотор вентилятора. Щаміряй струм цього ланцюгу в момент пуску. Моде пілкинь замість вентилятора лампочку 12Вольт. Прощупай мотопчик вентилятора. Який від нього шум. Пілключи його від АКБ напряму, поспостерігай.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sadist

#991
Цитата: ВКБ від 07 Липня 2020, 10:32:21Моде пілкинь замість вентилятора лампочку 12Вольт.
При пошуку КЗ замість згорівшого запобіжника ставлять лампочки, а якщо лампочку поставити не взамін, а послідовно із запобіжником? КЗ вже не буде, а як на це відреагує вентилятор в нормальному режимі і в режимі ненормального завищеного току? Це все на час пошуку і вирішення проблеми.
При КЗ лампочка загориться, вентилятор не робить, при завищенному току запобіжник може згоріти, але вентилятор почне обертатись - "я так думаю..."

ВКБ

Запобіжник стоїть в розріз на +12 ланцюгу вентилятора силової клнми реле. Якщо лампочка загориться при роботі вентилятора то вентилятор првцюватиме мо,віше і лампочка тускліше. Бо зі збільшенням опору в ланцюгу створиться падіння напруги на вентилятор..недобере струму , але для перевірки то піде. Якщо коротить між лампочкою і вентилятором, то він не включиться, а лампочка горітиме. Можна її тули втулитьті відключити вентиляторю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Зліва прийшло чудо з бачком, праворуч стокова прибалтійська, чудовий корпус датчика прибалтійський.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Тот что с Прибалтики сейчас в продаже не встречается. Я свой берегу как могу, уже два раза геркон перепаивал, резинки менял. В одном месте винт крепления крышки уже на клее держится.

ВКБ

Закапай той отвір капроном. Я теж з того нєдарозумєнія перепаяв геркон в прибалтійський.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Лопнув сьогодні  бачек на ребрі в м'ясистому місці на дні.
Витекло на стоянці, лишилось 1 см від дна, так 15 км додому і дочовгав.
Запаяв.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Kudrik

Цитата: ВКБ від 24 Березня 2022, 19:08:36Запаяв

Есть такой метод доп. усиления места пайки.
Перед пайкой трещины ... нужно положить на трещину кусочек метал.сетки. Я использовал сетку сечением примерно 1х1мм . Можно сталь. Можно цвет.мет. 
Это не принципиально.

Потом эту сетку нужно вплАвить в тело бачка мощным паяльником.
Я использовал "топорик" для пайки медных радиаторов. Грел его на кух.газ.печке. Сетка довольно быстро углубляется в тело бачка. Пока сверху ячеек не растечётся жидкая пленка .....

Далее уже можно накладывать настоящий слой присадочного пластика, для полной герметичности и добавчной толщины сварки.

ВКБ

Цей етам зроблю на цьому шо зняв. Лопнув спочатку 15 річнмй ріднмй, запаяв класично і поклав на зберігання. Попепедньо купив чкийсь прозорий, покатався місяць, викинув  горловина продавилась і тонкий капрон був. Потім купив товстуватий молочного кольору з товстими стінками горрловини схожий на оригінал. Їздив тривало, допоки оце вчора не тріснув
Зараз поставив оригінал рідний, за 15 років капрон в норсі, аое так сіткою не армував.
Спробую прмувати, має бути добре. Аое вже таки сзиляюсь від ланоса поставити, там наче немає такий небезпечних перерізів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 24 Березня 2022, 19:08:36
Лопнув сьогодні  бачек на ребрі в м'ясистому місці на дні.
Витекло на стоянці, лишилось 1 см від дна, так 15 км додому і дочовгав.
Запаяв.
Пайка не допоможе, при збільшенні тиску в системі бачок роздувається. Роздувається він тому, що в ширшій частині дна бачка є таке собі ребро, щоби дно мало нахил в сторону патрубка, в результаті бачок не лягає дном на кузов. При збільшенні тиску дно бачка починає рухатись в сторону кузова (зверни увагу як виглядає дно бачка на першому малюнку в порівнянні з дном на другому малюнку), і там получається що на ребрі жорсткості (де на першому малюнку є тріщина) іде розрив.

Щоби було зрозуміліше, те ребро жорсткості виконує ту саму роль що і ребро жорсткості на кутику на малюнку три, тобто його задача тримати кут, але воно получається найбільш нагруженим на розрив, тому його і постійно рве. Думаю якби хтось додумався зробити бачок без тих ребер, то про тріщини в бачках давно б забули.

Можливо на перших тавріях чи на етапі проектування було спеціальне кріплення бачка, тобто був якийсь хомут що огортав бачок по тому ребрі жорсткості і не давав йому деформуватись, але потім почали здешевшувати виробництво і конструкцію кріплення спростили, але форму бачка залишили без змін.





Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

У ланосячого бачка половинки зварені коризонтально, якраз на рівні робочого рівня рідини. Сам бачок опуклий, твердий і міцний, його не роздуває.

Баріть ланосячий бачок виробництва GM з голограмою, такі ходять довго. Але люксовий поплавок ОР туди вже не втулити... Втім, на славутці я не переймався відсутнім поплавком, тому що двигун з радіаторами були промиті, усі патрубки замінив новими Wolmot, а чиста правильна рідина працювала з прослабленим запобіжним клапаном пробки, тобто ризик закипання та розгерметизації системи охолодження я постарався зменшити максимально. За рік доливав хай стакан ох. рідини.

Пробка у ланосячих бачках адекватніша і простіша для обрізання пружини. Я брав жовту пробку Shell у вигляді мушлі (ракушки), у ній гумові прокладки. Обов'язково дивіться, щоби прокладки були гумові, а не капронові (капронові будуть травити тиск).

ВКБ

Фото тріщини з середини. Ззовні не видно.
На рідному там саме тріснуло, але через 14 !!! Років. На другому через рік виходе.
Тріснуло попепек шву і в стороні.


Пружину обрізати зло . Як бачек тріснув то на 5 градусів вище стала температура, тому теорія стримввання розмірв пузирьків повітря в ЛЖ під тиском для недопущення меншого контакту ОЖ  в місцях циліндрів - справдується. У мене пружмна 1 атм, і патрубки не нові, але міцні. Різав старий патрубок так він кращій за любий новий.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#1002
Про температуру точно не скажу, у мого карбюраторного славутка покази та поведінка показометра температури на мегапанелі не змінились. Мабуть, термостат трапився правильний. Рідина також була правильна з оригінального концентрату HEPU G12 (рожевий) та Addinol Antifreeze Extra G12+, здається (трохи фіолетовий). Гасав кілька років до продажу і ні про що не думав.

vladishtm

#1003
Цитата: ВКБ від 24 Березня 2022, 19:08:36Лопнув сьогодні  бачек на ребрі в м'ясистому місці на дні.
Перестаньте затягувать кришки, ну гівно в нас бачки, а кришки з часом, або зразу не спрацьовують на нормі і завищують тиск  всистеиі. Хай краще там того тиску не буде. При справній системі ох. рідина все ріно не повинна грітись більше 95-95градусів, бо вентилятор радіатора повинен працювати. Я в себе ще ні разу не бачив ткмператури вище уставки вентилятора. А тиск дає збілшення температури кипіння охлаждайки вище 105градусів. То вибираймо -або тріснув бачок та витекла рідина і можем зовсім стати, або в принципі терпимо працює собі система. Не буде кращих бачків, тільки ті що рідні довгенько можуть походити.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Не полінюсь поставлю якось манометр на ОЖ.
Розумієш, в бачку є місця втричі тонші і дихаючі і не лопнуло. Там якісь в тому місці малюнок литва як наче волокна продольні, можливо холодна була заготовка перед вакуумною формовкою і волокна ослабли капрона. Звісно це не виправдовує погану якість. Якийсь налагоджувальний брак викинули в продаж.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.