.Фары головного света (ближний, дальний) и проблемы с ними

Автор DANOren, 28 Лютого 2008, 06:46:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

По схеме предок №2 на моторчик дворника  или моторчик омывателя или на оба я так и не понял. Но только на панели в люкс предок нарисован как противотуманка на 7,5А, он и сгорел (слева внизу первый). Не пойму.

Виталька, не помню или включал или нет.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Number One

На двірник свій предок, на омивач свій. В тебе згорів предок ОМИВАЧА!

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

ВКБ

Ну слава богу машина готова. Завтра в путь. Така каторга маршрутками їздити. А на двірник тоді де стоїть предок, яка піктограмма? На схемі №2 і на ближній і на двірник чи омивач і на протитуманку?
Тобто протитуманка з омивачем і ближнім. А чого 7,5А? 55+55+10+21+21=120/12=13,5А тобто 15А.????
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Number One

Як згорє цей предок, то немає ближнього, дальнього, а туманка разом з ближнім умикається, то немє і її. Сам туманка ні до чого тут. Який пред на двірник не знаю, бо я його не міняв, а на пам\"ять не пам\"ятаю схему.
Коли в мене накрився моторчик омивача, то не загорялось ближнє та дальнє світло, але дальнім можна було моргати. Туманки не горіли, бо вони тільки з ближнім або дальнім працюють. Двірник працював.
Зараз пошукаю схему запобіжників.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

ВКБ

Така сама у мене цього разу проблема була. Через КП  біля ментів їхав на дальньому ричажек тримав і коректором вниз. Хоча щоб мені зробили, якщо я б на аварійці і габаритах рухався, аж нічого. Бо я то на аварійці то на дальньому, як рука була вільна від керма.
А я недавно замінив моторчик омивача на вергенский за 35грн. Але там немає двох дренажних прорізів, де стальні усики зажаті були. Коли сальнічек там протік, то текло на землю, а зараз мабуть у якор піднялось (бо донизу ротором помповим). Так це ж можна і АКБ посадить, якщо ток менше за відсічний буде?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Number One

Про відсічний ток не зрозумів.
Знайшов фото кришки преків, але шось взагалі ні двірника ні омивача не знайду %)
Певно, тре переставати бухать... 8)



Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Sergik32

да там хер поймеш шо де і куди, в мене повороти не робили то поліз до предока а фігушки - цілий, смикав-дьоргав потім бачу шо і стопи не горять, поміняв на стопи і повороти почали робити. ХЗ хто там шо на заводі курив коли схему збирав.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Згорів по таблиці і малюнку з книги №20, по картинці жовтій - лівий крайній нижній ряд (піктограма протитуманки).
По логіці там все продумано, якщо шось з важливого згоріло, рубить основне, щоб воділо звернув увагу і не їгхав далі. Респект схемотехнікам і перероблювати не треба, не раджу. ПРосто 3 запасних в ячейку кинути, пінцет і при траблі рити проблему.
7,5 А на навантаження 20А я таж поняв, по скоріш по схемі запобіжник рубанув не силу а живлення на катушку реле, а воно малоточне.
Розумію, чого габарити не через реле заживлений, а просто з кнопки, щоб реле не жрало 0,3А додатково.

Відсічний ток я мав на увазі ток перепалу предоха.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

AV12

Які лампочки краще ставити, щоб покращити світло фар?


Григорий

Я у себя поставил биксенон, классно  не жалею , если всё правильно отрегулировать, сколько останавливали гайцы  ни разу ничего не говорили о лампах
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

nomerchuk85

У меня теперь при включении габаритов включается сразу дальний (ключ не провернут) мне сказали что где то замыкание, я от реле дальнего откусил провод который идет нна фары и кинул новый, в фарах тоже откусил провода дальнего и подключил фары к новому проводу, теперь стал дальний включаться только при зажигании и от подрулевого переключателя, НО теперь новая проблема две фары на дальнем горят в 40% накала,оооочень тускло, и переключение медленное. Я заметил если одну фару отсоединить то вторая в полную мощь горит. Что это может быть? сечение провода может зависить?

Sergik32

дивись масу, одна з фар коротить, ну і переріз провода тоже грає роль
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Руслан

Тоже проблема появилась, габариты работают нормально, при включении ближнего - загорается правая фара ближнего, левая нет, а вместо нее загорается левый повторитель поворота, такая же ситуация если переключиться на дальний

Василь

Цитата: RectorТоже проблема появилась, габариты работают нормально...
\"Маса\" на фарі. Відкрутіть гайку, змастіть літолом, закрутіть, перевірте...
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.