БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Обновився сайт.

Версія 3.00
– У прошивці відбулися наступні зміни:
- В параметрі роботи двигуна режим «ПТ» відображається також і при збагаченні суміші при прискоренні, раніше було тільки при збагаченні по потужності;
- При роботі БК у режимі відображення починаючи з екрану 2 при натисканні і утриманні кнопки «Вправо» відображається годинник.
- Додано можливість керування блоком керування інжектора, а саме:
     ·       зміна обертів ХХ;
     ·       зміна паливоподачі на ХХ Gxx;
     ·       зміна основної паливоподачі Gob;
- Додано можливість зміни продуктивності форсунки для обрахунку витрати палива.
- Додано функцію вибору типу вприску, (Фазований/Нефазований).
- Параметр «ALAM1» тепер відображається у вольтах
- Змінено спосіб відображення деяких параметрів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Тут можна почитати як класифікуються рідкокристалічні модулі по кольорам і підсвітці http://www.bk-ukraine.narod.ru/docum.htm

Класифікация рідкокристалічних індикаторів (РКІ)

 

W H 0 8 0 2 A Y G K CP

1 2    3    4 5 6 7 8

 

1 Виготовлено корпорацією WINSTAR DISPLAY.

 

2 Тип пристрою відображення:

    * H символьний тип.
    * G графический тип.

 

3 як представлена інформація що виводиться: по 8 символів в кожній з 2 стрічок.

 

4 Серийний номер моделі.

 

5 Тип підсвітки

    * N?нема підсвітки

    * B?EL, зелено-голуба
    * D?EL, зелена
    * W?EL, біла
    * F?CCFL, біла
    * Y?LED, жовто-зелена
    * A?LED, янтарна
    * R?LED, червона
    * O?LED, оранжева
    * G?LED, зелена

 

6 Режим функціонування РКИ

    * B TN позитивний, сірий T?FSTN негативний
    * N TN негативний,
    * G STN позитивний, сірий
    * Y STN позитивний, жовто-зелений
    * M STN негативний, голубий
    * F FSTN позитивний

 

7 Тип поляризації РКІ   /Рівень температуры     /Напрямок променя

    * A відбиваючий,          N.T,               6:00
    * D відбиваючий,          N.T,               12:00
    * G відбиваючий,          W.T,               6:00
    * J відбиваючий,          W.T,               12:00
    * B напівпрозорий,   N.T,               6:00
    * E напівпрозорий,   N.T.               12:00
    * H напівпрозорий,   W.T,               6:00
    * K T напівпрозорий, W.T,              12:00
    * C передаточний,    N.T,               6:00
    * F передаточний,    N.T,               12:00
    * I передаточний,    W.T,               6:00
    * L передаточний,    W.T,               12:00

 

8 Тип кодування CP : Підтримує англійський и російський шрифти
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Юрій

Цитата: Володимир8 Тип кодування CP : Підтримує англійський и російський шрифти


латинський і кирилицю. :)

Володимир

Цитата: Юрій
Цитата: Володимир8 Тип кодування CP : Підтримує англійський и російський шрифти


латинський і кирилицю. :)
Можна і так сказати, але враховуючи що україньских букв немає то російську.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

LonelyWolf

Тему отметил,как важную. Думаю,никто не против?

Юрій


Володимир

Поновилась версія прошивки
Цитата: www.bk-ukraine.narod.ruВерсія 3.01 – Усунено глюк при відображенні мінусових температур.

Як успіхи в тих хто робить сам?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Володимир на каком сайте ты заказываешь радиодетали???

Володимир

Цитата: Max 55Володимир на каком сайте ты заказываешь радиодетали???
На http://www.imrad.kiev.ua/ , є місця де є дешевше, але тут беру тільки через те що є все, включаючи склотекстоліт припой і т.д, та є доставка укрпоштою, з націнок тільки 18 грн. послуги кур\"єра.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Спасибо :) классный сайт, действительно каталог внушает

Володимир

Цитата: sniperВолодимир,  так ты уже полностью до ума довел?
Щодо прошивки то те що на сайті доповнятись більше не буде, хіба знайдете якийсь глюк чи щось забажаєте переробити то виправлю, щодо апаратної частини то в мене акумулятор не першої свіжості то бувають випадки коли машина довго стоїть і сідає акумулятор то при пуску може підвиснути дисплей, доводиться відключати живлення і знов втикати, то ще думаю як це виправити, попробую збільшити ємність конденсаторів в живленні.
Цитата: sniperесли придется перешивать микросхему, то нужна будет новая или эти перезаписываемые?
Можна цю перепрошити, виробник гарантує 1000 циклів перепрошивки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Самый простой способ, придуманный людьми для таких случаев - это супервизор по питанию. Функция - сбрасывать МК при пониженном питании, а МК в свою очередь переинициализирует все подключенные к нему девайсы.


-------------------

Володимир

Цитата: sniperВолодимир, видимо провал напряжения при пуске.  кондеры большей емкости могут ничего не дать, все в сеть уйдет. нужно ток ограничить тогда кондер не успеет разрядиться на стартер.
верно же?
Конденсатор не буде розряжатися бо на вході живлення стоїть діод.
Цитата: KinoСамый простой способ, придуманный людьми для таких случаев - это супервизор по питанию. Функция - сбрасывать МК при пониженном питании, а МК в свою очередь переинициализирует все подключенные к нему девайсы.
-------------------
Думаю не допоможе, проблема в тому що живлення на ЛСД пропадає на дуже короткий час  і на ньому стає чорна перша полоска, навіть якщо мікроконтролер і перезапускається то ця полоска нікуди не зникає, а деколи може і зникнути, але видно що всі дані малюються у першу стрічку, без переходу на другу. Хоча вчора було все добре, зображення при пуску мигало до повного пропадання, але монітор не завис, навіть в момент пуску БК законетився до мікаса і видавав дані.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: sniperпопробуй замерь напряжение на БК. и подай питание напрямую. где-то плохой контакт и при нагрузке большие потери. лучше стрелочным мерять.
Я думаю що просто мікросхема стабілізатор не справляється, бо був випадок коли на ХХ були включені фари, ПТФ і передні і задні то коли все одночасно виключив, то зразу підвис монітор, видно на короткий час підскочила напруга і він аварійно на деякий час виключив живлення після чого підвис.
Цитата: sniperи займись аккумулятором ;) с плотности начни схему не изучал, там стабилизаторы есть?
Та маю на меті, надіюсь ще одну зиму переживе.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Цитата: Володимир
Цитата: sniperВолодимир, видимо провал напряжения при пуске.  кондеры большей емкости могут ничего не дать, все в сеть уйдет. нужно ток ограничить тогда кондер не успеет разрядиться на стартер.
верно же?
Конденсатор не буде розряжатися бо на вході живлення стоїть діод.
Цитата: KinoСамый простой способ, придуманный людьми для таких случаев - это супервизор по питанию. Функция - сбрасывать МК при пониженном питании, а МК в свою очередь переинициализирует все подключенные к нему девайсы.
-------------------
Думаю не допоможе, проблема в тому що живлення на ЛСД пропадає на дуже короткий час  і на ньому стає чорна перша полоска, навіть якщо мікроконтролер і перезапускається то ця полоска нікуди не зникає, а деколи може і зникнути, але видно що всі дані малюються у першу стрічку, без переходу на другу. Хоча вчора було все добре, зображення при пуску мигало до повного пропадання, але монітор не завис, навіть в момент пуску БК законетився до мікаса і видавав дані.

Странно, так не должно быть (если проходит переинициализация).
Ну можно еще (а может даже и нужно) пустить включение питания \"от зажигания\" от клемы 15/1. По схеме замка зажигания она перед пуском стартера выключается (вместе с дворниками и печкой). Даже если и будут провалы по питанию, то не настолько короткие чтобы не войти в сброс.

------------------------------