БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

sssvr

Добрий день Я хотів би ще раз повернутися до проблеми не відповіності показів спідометра та БК коли буде вирішення проблеми та чи буде взагалі?

Володимир

Цитата: sssvrДобрий день Я хотів би ще раз повернутися до проблеми не відповіності показів спідометра та БК коли буде вирішення проблеми та чи буде взагалі?
Як поміняєте свій мікас, так проблема зразу вирішиться, бажано ставити 10,3+.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

sssvr

1. В мене машина 2010р. і там стоїть 10,3+
2. Я коли в ВАС купляв БК то ніхто неказав що він буде коректно працюваит тільки з 10,3+

Володимир

Цитата: sssvr1. В мене машина 2010р. і там стоїть 10,3+
2. Я коли в ВАС купляв БК то ніхто неказав що він буде коректно працюваит тільки з 10,3+
Просто така не відповідність в основному була в тих в кого стояв мікас без плюса, значить на 10,3+ також бувають випадки. Тому тут тільки залишається варіант що глючить датчик швидкості. Можливо не чіткий вихідний сигнал, через що мегапанель ловить всі імпульси, а мікас деякі пропускає. Також варто глянути в прошивку калібрування самого датчика, могли на заводі залити сенсовську прошивку, а там і колеса більші і передаточне число шестрерень приводу спідометра інші.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

sssvr

Проблема в тому що я міняв датчик швиткості на новий. Похибка Бк становить 10% від спідометра. Міняв колеса на зиму на 165 тинденція зберігається.

Володимир

Цитата: sssvrПроблема в тому що я міняв датчик швиткості на новий. Похибка Бк становить 10% від спідометра. Міняв колеса на зиму на 165 тинденція зберігається.
А одометр на мегапанелі і одометр в БК рахують однаково?

Цитата: ihortarasukПрочитав інструкцію, дійсно розжовано, класно... Але Бк всеодно не стартанув, тобто 0 на массу реакції, на підведння живлення. Вирішив, що здох 78r05. Випаяв, підключив живлення 12В на вхід зажигання (замок), 5 вольт подав на 2-гу ногу ( де раніше мав бути 78р05) на екрані нічого... Бк так і не стартанув... Невже Піка сдохла. Можна перевірити якось чи там є життя, осцилом наприклад. Можливо зашив неправильно піку. Бо шив через  Willem EPROM по ICSP виходу... Але читалась і писалась добре, без помилок...
Для початку раджу поставити змінні резистори того номіналу що на схемі, потім перед включенням яркість і контрастність поставити на повну.

Якщо не включається мікросхема 78р05, то можливо діоди не тою стороною пропаяні. Якщо +5в є але не запускається пік, то або він дохлий, або не запускається генератор, потрібно перевірити як запаяний кварц.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

sssvr

Свій спідометр на панелі перевіряв GPS багато раз та на різні відстані як не дивно км/год та пробіг показує один в один а на рахунок про 165 мав на увазі що 165/70 більше ніж 155/70
Як раз різниця в показах пробігу в панелі та БК різна і тому все що повязано з пробігом відображається невірно тобто розхід, заміна масла, свічок і тд

sssvr

Я думаю якщо була можливість в БК корегувати пробіг (так як це зроблено з прдуктивністю форсунки) то та проблема зникла тому що різниця в показах між панелью та БК завжди одинакова

Володимир

Цитата: sssvrЯ думаю якщо була можливість в БК корегувати пробіг (так як це зроблено з прдуктивністю форсунки) то та проблема зникла тому що різниця в показах між панелью та БК завжди одинакова
Подивись в прошивці скілько прописано імпульсів датчика на один метр.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Павел

Ура заработал и у меня БК! Спасибо Владимеру за проэкт! Сейчас занимаюськорпусом! вот что выходит!








Андрей

хотел тоже заморочется попоять, но потом нашел за 450 грн вот такю цацку




экранчик побольше, да и функционал повеселее)))

Денис

Цитувати виділенеПитання! Ніхто не знає де можна, знайти роспіновку колодок стандартної приборки?? Нехочеться ще один жгут дротів з бк. Так їх багато.. Хочу тах ще всунути, і переробити приборку. А схеми зась.

Схему давали в теме по переделке подсветки приборов. Но я думаю врят ли получится обойтись штатными разъемами т.к для БК надо очень много проводов из  вне подводить- в самой приборке только есть +12 при включеном зажигании и завести еще нужно постоянные +12, К-лине и пульт упр. БК(а это аж 5-ь проводов)
Дублирую схему http://postimg.org/image/ajtv0k485/

Володимир

Цитата: dem_25хотел тоже заморочется попоять, но потом нашел за 450 грн вот такю цацку




экранчик побольше, да и функционал повеселее)))
Такий? http://winauto.ua/product/trip-computer-multitronics-sl-50v-multicolor-backlight/
http://winauto.ua/product/trip-computer-multitronics-se-50v-multicolor-backlight/
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрей

Цитата: Володимир
Цитата: dem_25хотел тоже заморочется попоять, но потом нашел за 450 грн вот такю цацку




экранчик побольше, да и функционал повеселее)))
Такий? http://winauto.ua/product/trip-computer-multitronics-sl-50v-multicolor-backlight/
http://winauto.ua/product/trip-computer-multitronics-se-50v-multicolor-backlight/
нет вот такой
http://www.multitronics.ru/products/mk_gaz/sl50_gazel/

Павел

Скажите в чем может быть причина БК не показывает скорость? И почему-то застревает на 5-ом экране! Переключаю на любо другой экран после выключения зажигания снова включаться пятый экран даже если с него убрать все параметры?