Славута 1.2i tuned by Kritik

Автор Kritik, 18 Березня 2008, 16:55:32

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Kritik

Покрасив зеркала в колір кузова + перешпаклював і перемалював спойлер.

Фоки трошки пізніше.

Трошки антитюнінгу: зняв нульовик, поставив сток фільтр. Причина: продаж нульовика.

І хто б шо не казав, шо нульовик нічого не дає, я нікому не повірю. поставивши сток фільтр я зразу відчув різницю....
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Так як поставив назад стару пачку з сток фільтром, рішив для профілактики поміняти і сам фільтруючий елемент. Ціна 10 грн.

Фотка машини з зеркалами в колір



Як вам?  :))
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

На решті і я відполірував малі карбюраторні дифузори :P
Ефект звичайно є, але нульовика \"ну очень нам не хватаєт\" =|
Шас без нульовика їде майже так само як раніше з нульовиком. Уявляю як вона поїде з нульовиком!!! :))

і ше обновив фарбу на дверних ручках.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

І так!!!
Я поставив електро замок багажніка!!!

Відчуття: шо іномарка!!!

працює як часіки!!!

Довольний шо СЛОН!!!:P
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

А вот і фотки кнопки відкриття багажніка:



Замок:





Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

І так, вчора, нарешті прийшли мої нові газові амортизатори. Довго вагався на рахунок: чи брати газ, чи ні, але все ж таки взяв, і таки не пожалів.
Також було куплено 4 пружини на 2 насічки (жорсткіші), пильники, сайлент-блоки, опорна чашка заднього лівого амортизатора, підшипники передніх ступиць.
Вчора ввечері і сьогодні зранку проводилася установка цих всіх деталей на машину. Поміняли підшипники, і під час установки задніх пружин, їх було обрізано на 1 виток, передні обрізані на пів витка + викинув проставки з-під чашки.
Машина замітно опустилася, на скільки точно - не знаю, ще не міряв.
Також була замовлена і установлена нижня розпорка.
Було зроблено \"мінусовий\" розвал.
Сьогодні сашина проходила тест-драйв: відчуття - неймовірні, таке враження, шо сів в іншу машину, машина тримається дороги як вкопана, крени майже відсутні, в повороти входити - одне задоволення!!! Кароче дуже класно рулиться!!!
Єдиний мінус: треба наново вчитися паркуватися, там де раніше лугенько(з запасом) заїжжав бампером на бардюр, тепер впираюся в той самий бардюр...:P
Більше мінусів не помічено, одні плюси і положитєльні відчуття!!!
Не можу нарадуватися!!!

А вот і фотки:

Так раніше стояла чашка а стакані



А так вона піднялася після того як забрали проставку, відповідно машина опустилася.



Задній амортизатор



Коробка



Передній амортизатор



GAS POWER!!!!!!!!!!!!



Передня стойка в зборі



Нижня розпорка(фотка з нету, бо в ямі було темно, фотки робив з телефона, на якому нема вспишки). Але в мене така сама.



Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Сьогодні придбав Бортовий Комп\"ютер 03 (БК 03).
Функцї:
1. Годинник
2. Будільнік
3. Час в дорозі
4. У.З.С.к.
5. Електронна нагрузочна вилка
І саме цікаве власна за ради чого я купив цей девайс
6. Тахометр (з функцією контролю перевищення оборотів)
7. Вольтметр (з функцією попередження про падіння напруги)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Фотка прилагаєтся  :P

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Практично у всіх ЗАЗів передні колеса зміщені в сторону водійської дверки. Відповідно вони стоять не по середині арки. І при повороті затирають в підкрилок.
Раніше мене це мало турбувало, але після обрізки пружин машина опустилася, тому затирання відбувалися практично при кожному повороті.
Сьогодні рішив це вилікувати установкою модернізованих кронштейнів реактивних тяг made by Rikkar.

МашинКо готовО:



раніше колеса стояли так:



тепер так:





старий кронштейн:



новий кроншетйн:



Новий кронштейн установлений:



Хто не помітив різниці в старому і новому - пояснюю. В новому, П подібний виступ переварений на перед (під козирьок).

Ефект: колеса стали рівно по середині арки(гарніше дивиться + можна ставити ширші шини, а в перспективі і більші диски), нічого ніде не затирає(довше прослужать шини і не протруть в підкрильнику дири). Ну це все ясно, заради цього, вся операція і проводилася. Але виліз ше один плюс: руль став крутитися на багато легше... Таке враження ніби ГУР поставив ...
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Зайнявся шумо-вібро-тепло ізоляцією, вже зробив: 4 дверки, дно багажніка, дно салону, кришка багажніка. Лишилося доробити моторний відсік, стінки багажніка і арки.
Поставиви прямоточний глушитєль UNIMIX. Звук - просто супер!!! Таке вріження ніби не Славута їде, а Мустанг з мотором 6.0. Звук дуже породистий, низький, басистий. Кароче дуже задоволений.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Поставив нульовик





Приварили ше одне кріплення для глушака, так як сток висить на трьох кріпленнях, а прямоточний тільки на двох, його прокрутило і він стукав об балку. Тепер всьо супер!!! Поміняв резинки-підвіски глушака на Маздовскі. Твердіші, міцніші, надійніші.

Ше прау фоток



Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Сьогодні нарешті поставили Микропроцессорный коммутатор АСТРО с автоматическим октан-корректором.

Микропроцессорный коммутатор 962.3734 с автоматическим октан-корректором обеспечивает искрообразование в бесконтактных системах зажигания четырехтактных бензиновых двигателей внутреннего сгорания автомобилей ВАЗ.

Позволяет:
- автоматически корректировать угол опережения зажигания в зависимости от качества используемого бензина, нагрузки и других факторов, без вмешательства водителя;
- контролировать исправность датчика Холла и цепь управления коммутатором;
- установить начальный момент зажигания.

Устанавливается на легковые карбюраторные автомобили, оборудованные аналоговой бесконтактной системой зажигания.

ПРЕИМУЩЕСТВА НАД ДРУГИМИ КОММУТАТОРАМИ

- Автоматическая корректировка угла опережения зажигания (УОЗ)
- Диагностика неисправностей
- Позволяет установить начальный момент зажигания без специального оборудования
- Снижение расхода топлива (при исправном двигателе с отрегулированным карбюратором)
- Увеличение ресурса двигателя
- Повышение тягового момента двигателя на низких оборотах
- Улучшение динамики разгона
- Облегченный запуск двигателя (многоискровой режим)
- Снижение шумности работы двигателя (резкое снижение детонаций)
- Быстрое отключение катушки зажигания (0,5 сек.)

УСТРОЙСТВО И ПРИНЦИП РАБОТЫ

Коммутатор построен на микроконтроллере с применением широкополосного датчика детонации. Обработка сигналов, поступающий со штатных датчиков и датчика детонации, позволяет системе автоматически корректировать угол опережения зажигания в зависимости от качества используемого бензина, нагрузки и других факторов, без вмешательства водителя.
Работоспособен без датчика детонации как обычный коммутатор.

http://www.astro-penza.ru/com_962.aspx

Для установки треба було установити окремий блок ЄХПП, і проводку трохи переробити.
Результатом дуже задоволений. Мотор працює краще, ривок на багато кращий. Машина стала ше живішою!!! Дуже задоволений!!!
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Прийшов час готуватися до зими.
Рішив не економити і купити хорошу зимову резину.
Вибір впав на Continental ContiWinterContact TS 780 165/70 R13



Ціна 1800грн за комплект з 4-х шин.
Поки ше тепло, вони лежать і чекають свого часу. Коли прийдуть холода - відпишуся про враження.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Вчора поставив кулачок ускорітєльного насоса \"4\" номера.
Вот фотка різниці зі стоком.

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Перейшов на 92 бензин. Хай Астро відробляє свої гроші! :P
Різниці в динаміці ніякої, пальців не чути, мотор як працював так і працює. Тепер буду заправлятися тільки 92! :P
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.