Славута 1.2i tuned by Kritik

Автор Kritik, 18 Березня 2008, 16:55:32

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Kritik

Обезшумив номер.
Тепер не тарабанить.



Сьогодні купив 2 тюбика такї фігні
Як тільки буде хороша погода - займуся поліровкою.



Рідину для миття мотора.


І ше пару резини
Firestone Firehawk 680 185/60 R13

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Сьогодні помив двіжок.






І ше пару фоток.







Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

І так, вчора було проклеєно пів капота шумкою (більше не встиг), матеріал вже порізаний лишилося тільки приклеїти.

А тепер саме главне.
Ше зимою другом з Запоріжжя було куплено бензонасос BCD Italy за 220 грн
Найкращий з механічних бензонасосів які можна поставити на Славуту.

І розпредвал від МеМЗ 1,4. 250 грн
Основна відмінність - форма кулачка. Він ширший і відповідно клапан довший час відкритий. Краща вентиляція циліндрів і краще наповнення сумішшю. Є один знайомий в Мелітополі. Його тато працює на МеМЗі, то він на сенді на сток 1.2 двіг ставив 1.4 розпредвал і на сток шестерні(важкій і яка не регулюється) була прибавка 3-4 к.с...
Але так як 1,4 МеМЗи йдуть тільки інжекторні, відповідно на розпредвалі нема кулачка для бензонасоса і шестерні для трамбльора. Але друг найшов 1,4 переточений для карба :cool:

Також була заказана розрізна шестерня (150грн) в людей з Дніпропетровька які готують ралійні Таврюхи. Розрізну до таврії і так важко найти.... але навіть ті шо можна найти на ринку вавіть на око видно шо криві, і будуть бити..... і на них нема навіть насечок.... відповідно нормально відрегулювати її практично не можливо.....
1. Розпредвал 1.4







2. Бензонасос BCD Italy









3. Розрізна шестерня







І нарешті вчора це все було устновлено на машину.
Всі деталі готові до установки



Розбирається ГБЦ





\"Шо ви цуке наделале!!!???\" :D



Знятий розпредвал і новий



Установлений бензонасос





І нарешті всьо зібрано





Розрізна шестерня на місці



Нулєвіг :)



Моторист слухає двіжок



\"Ну шо, всьо, можна єхаць?\" :D



Поїхали на 5 к.м. пробувати і обкатувати вал. І настроювати зажигання.
Трошки попалили резину, добре шо мокро... але всьоравно жалко Тойу палити :)



Вот такі цифри появилися на спідометрі після декількох кругів :cool:




Зараз двіжок працює не супер-пупер... тому шо розпредвал новий, а рокери, клапана і т.д... всьо старе. Відповідно всьо має притетрися, майстер сказав шо треба біля 1000 км. І тоді на окончательну регуліровку клапанів.

По ціні:
1. Розпредвал 250
2. Бензонасос 220
3. Розрізна шестерня 150
4. Сальнік розпредвала, прокладки бензонасоса, герметік, і установка = 120 грн

Всього 740 грн :silly:

п.с. Дякую Sani Vegas за фото-отчод :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Тиждень назад 4el купив і всилав мені іномарочні сідухи.
Я їх отримав, але не мав часу поставити.
Сьогодні здав держ. екзамен і після обіду поїхав до ZTVR нарешті їх ставити.
Салазки від іномарочних сідух не підійшли 100%.
Почали думати як прикріпити рідні салазки. І найшли дуже хороший варіант, при цьому всьо залишилося цілим і повністю розборним.  :D

Розібрали салон


Придумуємо кріплення


Поки ZTVR втілював кріплення в життя, я обслідував ходову, для профілактики  :-D





Тавро тітани!!!!! :-D


І вот, нарешті вже поставили сідухи!




Сідухи від невідомої машини. Але на ножках піжголовніка вибито якісь цифри і емблема GM  8)
Це або від Форда, або Опеля... мну так здається....

Може комусь по фотках здасться шо вони не такі вже і класні.... але це просто так здається.
Для прикладу, коли я скинув фотки Sani Vegas він був не в захваті. Але коли побачив їх в живу і посидів. Був в шоці  :-D
Стан просто супер! Бокова підтримка дуже класна!
Стокові - порівняно з цими - просто лавка.....

Величезне дякую 4el за допомогу в покупці сідух!
Величезне дякую ZTVR за установку!

п.с. по грошах получилося 1000 грн....  :wink:

п.с.2. з стокових сідух зняв чехли, вже вистірав, завтра одягну на ці судхи, шоб був комплект з задніми, і колір в них не в тему....

п.с.3. сток сідухи продаю. може кому треба. але без салазок.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

А тепер з нового.
Появився скип в районі лівого ричага, при огляді оказалося шо скрипить кронштейн реактивної тяги, а скрипіти він почав тому, що обірвало передню зовнішню частину сайлентблока, я його випресував, і запесував другим боком, шоб ціла частина була спереді бо там йде вся нагрузка, а ззаду зробив резинову прокладку з втулки амортизатора Москвича 412.

По музиці. Всю дорогу в Львів на збори слухав музику, саб рубав, всьо гуд. Перед Львовом виключив бо і так напряжно по чужому місту їздити, а коли ми зібралися на зборах і почали оглядати машини, я коли включив музику саб не грав :( , живлення на усілку було а саб не грав..... я вже готувався до найгіршого........ але коли приїхав додому, взяв тестер і всьо прозвонив оказалося шо проблема в сабі, і коли я витягнув заглушку на задній стінці і посвітив в саб фонариком оказалося шо з самого динаміка злетіла клема :) , розібрав саб, позажимав всі клеми, зібрав назад. Вот вам і Львівські дороги, вони на стільки сурові шо навіть саб не витримує..... :D

Далі буде :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Стоянко 100грн
Прабек 60750км.

Приказав довго жити ролік ГРМ.
Проїхав він 60 тик. і почав шуршати-пищати-і т.д....
Купив новий 70 грн, заводський, при чому в нього навіть будова трошки не така, старий крутився просто на болті а новий на втулці.





Замінив, зразу почав крутити розрізну, поставив трошки в \"-\".

Ше 250 км і буду регулювати клапана.

Далі буде.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Твердохлебов Юрий Геннадиевич

Вчера у Критика украли:
 - карбюратор
 - трамблер
 - радиатор
 - распредвал
 - коллектор впускной
 - Итальянский модный бензонасос
 и многое другое

:D

Кто украл пальцами показывать не буду :D

Kritik

І так.
В п\"ятницю з 9 години вечора до 7 ранку суботи і з 1 дня суботи до пів 12 ночі суботи, відбувалася перекидка інжектора з Славути Санька на мою машину а мого карба на його машину.

Вот шо в мене шас під капотом
1. Мозги Мікас 10,3 (під бардачком)
2. Вся проводка під інж, релюшки, предохранітелі
3. Всі необхідні датчики + датчик фаз + датчик холостого з металевим наконечником. Лямбду не ставив.
4. Розпредвал 1,4 інж.
5. Інжовий радіатор.
6. ЕБН, карбовий фільтр перед ЕБН і інжовий після.
7. Новий інж маховик (дякую Бахусу)
8. Модуль зажигання
9. Колектор, рампа, форсунки, ресівер, і т.д....
Ше є абсорбер але він не підключений, я ставив інж не для екології  :)

Тепер враження
Ну заведення це просто сказка, як казав 4еl
Цитувати виділенесбылась мечта советского человека
Нема підсосу, повернув ключ, почекав пока ЕБН перестав качати, і завівся, і усьо. Взагалі усьо. ааааааа це круто!!!!!  :D

По їзді.
Газ такий м\"який шо то ппц. даже не відчуваю як нажимаю.
Нарешті не треба гратися з зажиганням після кожної заправки.
Розгін по жопометру нічим не гірший ніж на карбі а може і кращий + на багато впевненіший і стабільніший, і рівніший.

Жужання ЕБН на заведеному двіжку  чути тільки на холостому і якшо стояти біля багажніка, на холостому в салоні взагалі не чути, дякую шумці, і на ходу тоже не чути,  дякую прямотоку :d

Карб пройдено.
Тепер будемо вивчати і вдосконалювати інж. Хотя всі кажуть шо чим менші інж чіпати тим він краще працює. Але не знаю на скільки в мене вистачить терпіння.

Фотоодчод по ходу не робився бо руки були грязні і не було часу.

А вот шо получилося











Шо ше треба доробити:
1. поміняти прокладку колекторів, бо коли завели 1-й раз почав сочитися тосол, але дотягнувши ше трошки колектора тосол перестав текти, але поміняти треба.
2. заховати провод живлення на ЕБН бо шас лежить по салоні
3. прикрутити нормально мозги бо шас тільки на 1 болті тримаються
4. кинути провод на приборку для Чек Енжин.
5. тимчасово зняти розпорку ричагів бо при різкому старті штани тарабанять об неї і уявляю який шок в ДД і яку поправку він вносить.
6. сьогодні лопнуло 3-є кріплення прямоточного глушака, і знов коліно товче в балку, завтра треба приварити.
7. поміняю воздушний фільтр і поставлю свічки DENSO замість стокових хз яких.

Буду привикати до їзди на інжі, міряти розход, і шукати шо б то затюнити в ньому  :d

1.4 карб розпредвал і розрізна шестерня ушла Бахусу, який фактично зробив 90% роботи по установці і дістав новий інж маховик.

Всім хто в цьому участвував величезне дякую і респект!
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Александр

Критег я вижу ты нашёл моё:
- ресивер в сборе
- ЭБН
- \"мозги\"
- проводку двигателя
- модуль зажигания
- распредвал
- обшивку двигателя
как работает? :D
1,2 Dana         Занимаюсь гончарством https://vk.com/glinomaniya  K.C.: 8 096 424 02 94

Kritik

1. Замінено прокладку колекторів.
Ну і геморойна це штука хочу я вам сказати....  навіть не думав шо це такий геморой.....

2. Поставив свічки DENSO W20EPR-U4

Дякую Wanderer за позитивні відгуки по цих свічках.

3. Підключив тахометр.

4. Помив весь пластик підкапотний

5. Поміняв повітряний фільтр, новий FILTRON.

6. Заварено лопнувше 3-є кріплення прямоточного глушака.

Мій АКБ здох окончательно. Хотя прослужив вірно аж 5 років, шо дуже дивно для АКБ який стояв з заводу. В друга на Лачетті вмер за пів року.
Особливо його добиває саб.
Зараз катаюся на 55А яку позичив в деда з його Москвіча.
На днях планую купити новий. Або 44 або 50.

Чек енжин пока не підключаю і не знаю чи буду. Лямбди і абсорбера нема але вони ше пока не відключені на ЕБУ тому постійно буде горіти лампочка, яка крім роздражения нічого доброго не зробить.....

Далі буде. :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

поки не відключу на ЕБУ лямбду і абсорбер я його взагалі підключати не буду, бо буде постійно горіти.

Купив АКБ WESTA 50A, за 360 грн. Гарантія 2 роки.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

І так!
нарешті драмо!
ІНЖ ГОВНО!!!!!!! :d
Я знав це! Я казав вам!!! аааааааааа!!! :D
сьогодні поломалсо! кароче поїхав я до друзів за 100 км від Тернополя. Туда всьо супер! Їду назад, сьогодні десь в 11 вечора, проїхав десь 20 км і чую якись глюк.
Кароче тримаю стабільно 100км/год на 5 передачі. Газ нажатий, десь на 20-25%, і чую шо машина починє тормозити, так ніби на карбі тормозиш двіжком, тіпа замедляєшся, але газ при цьому нажатий. Даєш чуть більше газу, зразу ривок, і валить вперед! Їду з горки, скидаю на нейтрал, обороти падають десь до 600, потім піднімаються до 1200 і плавно опускаються до 850-900..... і через пару сек воно само газує десь до 2500 :/
Було пару перекрьостків зі знаком СТОП, зупиняюся, боюся не заглохнути, але всьо гуд, але двіжок працює нерівно, ковбасить його.... але холостий тримає рівно і впевнено.
Кароче десь 80 км їхав борячись з інжектором, постійно граючи педалею газу. І при цьому на 200 км по трасі з швидкістю 90-140км/год і постійно включеній музиці, ближньому, і вентиляторі, взяло 12 літрів. Дані точні, бо перед поїздкою заправив повний бак так шо бенз вже було видно в горловині, і коли було 200км на одометрі знов заправив так шоб було видно в горловині. Розхід мене влаштовує, і це враховуючи шо майже половину дороги я постійно грався педалею акселератора.....

Будем копати інж! і шукати причину. чогось в мене підозри на ДПДЗ....... не знаю чого, але нутром чую шо це воно!!! :/
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

А вот на інж не забив :D
Так як він цука їздить і не ломається, і всі кажуть: \"менше лазиш - довше їздиш\", але це не для мну.
Було куплено і установлено дроссельний вузол від 2112. Заслонка - 46 мм. А в сток - 40 мм.

Вот і він самий.





Різниця на лицо.



Також через то шо ДПДЗ не підійшов було куплено новий.
РХХ поставив свій.

Ну шо сказати. Їде краще. Тягне краще. Результат полюбому є.

Після цього поїхав на діагностику. Помилок і глюків нема, крім того шо ЕБУ не бачить лямбди і абсорбера.

А це кому цікаво як вигляюдає датчик фаз і полумісяць з якого датчик щитує показники.



Далі буде. :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Фак!!!
Сьогодні заглох по серед міста!
Давай розбирати той весь пластик, всі дачики на місці, зняв клему з АКБ, почекав 5 хв. Завожу, не заводиться, провірив іскру, є. Тоді нажав на клапан на рампі, а там сухо. Заглянув під багажнік, а фільтр сухий. Думав шо здох датчик топлива, запхав дротик в заливну горловину, є бенза.
Дійшов висновку шо здох ЕБН. Хотя він і гудить, але гудить голосніше ніж раніше.
Зняв, завтра куплю і поставлю новий, буду надіятися шо трабла саме в ньому.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

S@NEK
:D
помню. провірю.

Сьогодні купив майже новий ЕБН AIRTEX E10009 made in U.S.A  :cool:



Зверху сток, внизу новий.

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.