Шумоизоляция

Автор Александр, 06 Квітня 2008, 20:46:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

_Oleksandr_

Цитата: Володимир від 27 Травня 2021, 13:37:52Воно хоч варте було того, стала славута мерседесом?
Конечно же, нет :) А это было что-то вроде эксперимента - что можно быстро сделать, и что из этого получиться. К примеру - пол я не проклеивал ничем, просто кинул под ковер какую-то промышленную шумоизоляцию толщиной в сантиметр или снял дверные карты и заклеил большые отверстия в дверях виброй. Времени занимает не много, а эффект есть. В целом все можно сделать за световой день (разве что поклейка и установка подкрылок заняла больше времени чем ожидалось).
По итогу ушло много шумов от подвески, да и в целом комфорт при проезде ям/неровностей ощутимо увеличился, двигателя/КПП стало на так слышно, особенно на высоких оборотах, шум от покрышек остался где-то на том же уровне. На разгонах шум от двигателя и КПП все еще существенный, а вот движение с постоянной скоростью стало заметно комфортней - на 50 км/час слышно только шум ветра и покрышек, при движении по трассе (90 км/ч) даже пришлось привыкать к тому, что повышать голос теперь не нужно.
В целом мероприятие стоит потраченноых сил, времени и денег - главное не ждать от этого супер эффекта, т.к. правильная шумоизоляция делаеться с разбором торпедо, салона и проклейки всего моторного щита, полов, дверей и потолка - вот тогда будет мерс  :)

Володимир

Віброізоляція дверей.

Перед.




Зад.




По результатам роботи, двері закриваються приємніше і легше, особливо задні, але щоби щось дуже відчутно змінилось під час їзди то не можу похвалитись. Дверні карти вже були зашумлені раніше, щось мучить думка що віброізоляція дверей це марна трата часу і грошей, там потрібна тільки шумоізоляція так як двері контактують з кузовом в основному тільки через резиновий ущільнювач.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

На передних дверях заклеивал еще передние воздуховоды (почти полностью, чтобы какая-то вентиляция была), которые на торце (возле крепления к кузову). В большей степени для того, чтобы не задувало зимой, но, думаю, шум от дороги через них проникает тоже.

Володимир

Цитата: _Aleksandr_ від 05 Липня 2021, 17:30:29
На передних дверях заклеивал еще передние воздуховоды (почти полностью, чтобы какая-то вентиляция была), которые на торце (возле крепления к кузову). В большей степени для того, чтобы не задувало зимой, но, думаю, шум от дороги через них проникает тоже.
Я навпаки в нижньому торці дверної карти зробив отвори для вентиляції та отвори в пластмасі якою закрив технологічне вікнь, бо якщо все глухо, то починається корозія на внутрішній фурнітурі дверей. Якщо дверні катри зашумлені, то звук по дорозі губиться.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

В якості вібри драйв 4.0, клеїв без фанатизму, обстукував поверхні, ті що вібрували ті і обклеював.






В якості шумки 1 см вспінений каучук з фольгою куплений на аліекспрес. (На фото видно як повздувалась заводська вібра від тепла штанів)




Днище не фоткав, була положена вібра на тунель та кілька кусків під ногами водія та переднього пасажира, додаткову шумку більше не ложив. В перші дні їздив без пасажирського сидіння, то був трохи розчарований, бо роботи зроблено немало, а шуму не поменшало, хоча мав можливість прокататись на задньому сидінні по дуже поганій дорозі, то ззаду тишина, тільки чути поскрипування ущільнювачів на нерівностях, весь шум припадає на водія. Після встановлення правого сидіння в салоні відчувся результат, але він не є настільки ефективним як очікувалось, на водійському сидінні всерівно відчувається і гул вихлопу на ХХ та шум з підкапотки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion