Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

А спиртовий бензин всмоктує у себе воду в баку?

ВКБ

Цитата: Toris від 18 Червня 2020, 12:32:55
А спиртовий бензин всмоктує у себе воду в баку?
Розчиняє в собі в частині спирту. До якої міри....х.з.  Думаю не більше свого відсотку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Цитата: Toris від 18 Червня 2020, 12:32:55
А спиртовий бензин всмоктує у себе воду в баку?
У нас же герметична система, нічого не натягне.
Просто якщо ще років 5 тому спиртовий бенз зустрічався часто, то зараз майже зник. Не бачу перспективи заморочуватися.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Цитата: Romka від 18 Червня 2020, 13:35:02
Цитата: Toris від 18 Червня 2020, 12:32:55
А спиртовий бензин всмоктує у себе воду в баку?
У нас же герметична система, нічого не натягне.
Просто якщо ще років 5 тому спиртовий бенз зустрічався часто, то зараз майже зник. Не бачу перспективи заморочуватися.
Звісно не натягне ))) то якщо в баку буде вода то розчинеться ло певної міри зі спиртовими молекулами і ьензиновими наперемішку.

Мені здається от якщо спирт з дизелем перемішати то вийде бензин звичайний, як по детонації так і по Мдж, і лямбда буде показувати факт і такий самий розхід.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Та фіг його знає, що робиться у тому бакові після зими. І зараз дощі, повітря вологе. За пів-року долив кілька літрів бензину, бо на газу катаюсь. Хочу про всяк випадок залити туди літру-другу якого спирту і виїздити.

Цитата: ВКБ від 18 Червня 2020, 14:25:19Мені здається от якщо спирт з дизелем перемішати то вийде бензин звичайний, як по детонації так і по Мдж, і лямбда буде показувати факт і такий самий розхід.
Бачив відео, де чувак у бак мотоцикла "Восход" до бензину доливав солярку і їздив. Дійшов до пропорції 50/50. Поки двигун був гарячий, то ще якось завівся. А холодний двигун вже не завівся.

ВКБ

 У дизель спир треба а не бензин.
Дизель важка формула і стехеометрія по повітрю більша, тому при штатних налагодженнях бу де сильнобагата. Чистохімія тобто якщо дизель з спиртом то розхід буде такий або менший при тій самій динаміці. Чистий дизель детанує сам по собі і кути треба піздні або такі ж якщо спирт знівелює
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Зочу поправитись. То пропорцію в 37% спирту в спиртовому бензині вийшла за умови, якщо припустити що спиртових і бензинових молекул в рівній кількості,  тому такий відсоток вийшов по молярним масам.
Насправді відсоток спирту може різнитись.
Тоді варто знати стезіометрію чистого спирту і бензину та знаючи відсоток спирту вирахувати загальну стехеометрію палива. Трму як може бути і 5%, і 10%, і15%, і20%, і 25%, і 30%і 35%
У разі перевищення за масою в 37%- спирту молекул буде більше бензинових.
Так само по відсотку палива вирахувати енергоємність на кг чи літр.

Стехеометрія спирту, якщо його залити 100% в бак:
С2Н5ОН+3О2=2СО2+3Н2О
Молярні 46+96=88+54
Азоту 96×79/21=361,14.
Повітря= 361,14+96=457,14
Стехіометрія [/b]спирт/повітря[/b] =457,14/46=9,93 приймаємо 9,9
, тобто 9,9÷1

Стехіометрія бензину
2С6Н6+15О2=12СО2+6Н2О
Молярні 156+480=528+108
Азоту 480×79/21=1805,7
Повітря 480+1805,7=2285,7
Стехіометрія бензин/повітря 2285,7/156=14,65 приймаємо 14.7, тобто 14,7÷1

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Тепер рахуємо стехеометрію середню 37% спиртового бензину 50/50 молекул понівну речовин÷
Баланс середній стехеометрії 9,9×0.37+14,7×0.63= 12,92, тобто 1÷12,92
30% спирту:
9,9×0,3÷14,7×0,7=13,26 тобто 1÷13,26.
20% спирту:
9,9×0,2÷14,7×0,8=13,74, тобто 1÷13,74.
10% спирту:
9,9×0,1+14,7×0,9=14,22, тобто 1÷14,22,

Ну і 80% спирту:
9,9×0,8÷14,7×0,2=10,86 тобто 1÷10,86.

Я до чого, тобто угнатись за якісттю та складом спиртового бензину може лише лямбда зонд і підлаштовування базового вприску щоб не було провалів.

Відповідно по стехіометрії пряма залежність витрати, та ще й плюс енергоємеість менша.
Далі буде час порахуємо співвідношення розходу таблично.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#1583
Вважаю, що якщо додати в звичайний бензин дизельного палива, то можна зменшити розхід, звісно до початку детонації. Думаю можна спробувати 70/30 , де 30 то якісний дизель.

Коли мотор гріється а моменту крутного немає вищого, треба зміщувати кути на запізнення.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Toris від 18 Червня 2020, 12:32:55А спиртовий бензин всмоктує у себе воду в баку?
А що скаже катализатор на спиртобензин?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

....
C88 Увімкнення режиму ХХ при дроселі меньше (К1) (%) обычно = 0,9
C89 Вимкнення режиму ХХ при дроселі більше (К2) (%)обычно=1,0


Які зявляться сімптоми (ознаки)  у двигла, якщо наприклад
зробити цю парочку
так?
а) C88=0,4 C89=0,5
або так?
б)C88=1,5 C89=1,6
І який крітерій підбору цієї пари?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

vladishtm Если тщательно откатать и S1 i S70 то можно и 0,2 ставить, но всё же надо иметь ввиду дребезг ДПДЗ, и если водитель желает 1,2%дросселя, а есть ХХ, то водителю будет мешать регулятор ХХ, (или же как я люблю без ДК на ХХ, но водитель уже желает ехать, а ОС ещё в отключке). А вот в 113ом Микасе, я уже писал, S1 на дросселях меньше 1го%. откатать невозможно, но S70 слушается, поэтому 1,2% для разрешения ХХ - вынужденная мера. 

vladishtm

#1587
Цитата: almetr від 01 Серпня 2020, 01:41:04
vladishtm Если тщательно откатать и S1 i S70 то можно и 0,2 ставить, но всё же надо иметь ввиду дребезг ДПДЗ, и если водитель желает 1,2%дросселя, а есть ХХ, то водителю будет мешать регулятор ХХ, (или же как я люблю без ДК на ХХ, но водитель уже желает ехать, а ОС ещё в отключке). А вот в 113ом Микасе, я уже писал, S1 на дросселях меньше 1го%. откатать невозможно, но S70 слушается, поэтому 1,2% для разрешения ХХ - вынужденная мера. 
Останнім часом, в мене виставлено 0,7\0,8 для попробувать. Та здається правільніше все ж 0.9\1.0 як у всіх. Потроху збираю зміни, і хочу найближчим часом перезалити мікас. Просто не спішу, бо роблю всі зміни з оглядкою на качелі\заглохи. Поки наче все норма (тьхутьхутьху). Тому і не хочеться десь знову вийти на них.
Цитата: almetr від 01 Серпня 2020, 01:41:04и если водитель желает 1,2%дросселя, а есть ХХ,
Мені здається так не буде. Бо е ж умова 0,2% і "Флаг ХХ" стає "НЕТ" Ті 0,2% ніде в калібровках не видно. Змінити це неможливо.
С88, С89 як я розумію, роблять вібір  між таблицями S1  та S30 S40 S70 а також між СоХХ та СО (https://www.drive2.ru/b/462196481361708284/
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 31 Липня 2020, 20:47:00
....
C88 Увімкнення режиму ХХ при дроселі меньше (К1) (%) обычно = 0,9
C89 Вимкнення режиму ХХ при дроселі більше (К2) (%)обычно=1,0


Які зявляться сімптоми (ознаки)  у двигла, якщо наприклад
зробити цю парочку
так?
а) C88=0,4 C89=0,5
або так?
б)C88=1,5 C89=1,6
І який крітерій підбору цієї пари?
C88=0,5 C89=0,7 і не менше якщо стоїть безрезестивний ДПДЗ. Буває що ті датчики інколи можуть на відпущеній педалі малювати 0,5%, і тоді після запуску двигуна він зразу глохне так як режим ХХ не вмикається, допомагає тільки повторна калібровка ДПДЗ.

C88=1,5 C89=1,6 Це також не є норм, тому що при відпусканні педалі газу машина буде клювати носом на малих передачах, тому що іде подача повітря і треба затратити більше енергії щоби його стиснути в циліндрах.

Тому для плавності ходу на низьких передачах C88=0,5 C89=0,7 плюс скважність продувки адсорбера мінімум на половину треба зменшити. Також РХХ має бути в положенні максимально наближеному до робочого положення на ХХ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

C88=1,5 C89=1,6 Це також не є норм, тому що при відпусканні педалі газу машина буде клювати носом на малих передачах, тому що іде подача повітря і треба затратити більше енергії щоби його стиснути в циліндрах.
И  тогда будет наступать ситуация когда водитель желает 1,2%дросселя, а есть ХХ, то водителю будет мешать регулятор ХХ,  он и будет стремиться поставить РХХ в минимум потому как в основном такое малое желание происходит на 1000 об. (или же как я люблю без ДК на ХХ, а водитель то уже желает ехать, а ОС ещё в отключке).
К стати нужно еще иметь ввиду что S70 имеет большее разрешение, в два раза,  на малых нагрузках,, поэтому даже тщательнейшая откатка S1 на милых режимах дает "резкое" перескакивание между режимными точками. Этот эффект усугублен у корчестроителей, когда надо чтоб Корвет обслуживал больший рад оборотов и гараздо больший ряд по давлению (турбо). Смыкающийся турбо корч это типа норма.   :-D Славутки типа подражают.