Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

В звязку з наведеним вище https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=374.msg557738#msg557738 " мене вже починають мучати сумніви, а чи робить в мене щось той самий лямбда регулятор? Ще раніше я вже висловлювава сумнів що він працює в мене https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=374.msg557360#msg557360
" Якщо уставки С61 і С62  0,58-0,48В то чому на графіку лога напруга злямбда все рівно добігає в повний діапазон від 0,2 до 0,9 Довжна ж відпрацьовувати програма лямда регулятора
Ну не вірю я, що якщо уставка 0,58-0,48 для программи лямбда-регулятор, то це ніяк не відображается на напрузі з лямбда датчика.  :psih:  Звідки ж він бере ті фактично "предельні значення" якщо форсунки не дали такої кількості палива.? вони б (значення в вольтах) були тоді і без роботи лямба-регулятора такі. Щось тут не сходиться логічно.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 24 Листопада 2021, 18:07:04
Цитата: Володимир від 24 Листопада 2021, 16:38:46Веде себе так само, але співаадання не завжди точне.
Випала з логу ще температура ОЖ.
>=87 град.С
Цитата: vladishtm від 24 Листопада 2021, 18:07:04:hysterics: В тебе наче прямо навпаки як у мене. В тебе "Так" коли ДПДЗ на "0".  А яка в тебе версия прошивки? Т 61 як в 096?  https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/Untitled%20-%201%20%2881%29.jpg
096

Цитата: vladishtm від 24 Листопада 2021, 18:35:19
З ХЕлпу..
T61 Температура включения регулирования Л-зонда
Порог температуры ОЖ включения регулятора по L-зонду на нагрузочных режимах в зависимости от температуры запуска двигателя.При прогреве ОЖ до температуры, рассчитываемой по Т61 на момент старта двигателя, разрешается работа регулятора на нагрузочных режимах.

Це справедливо   для любого моменту (по тепературі) любого старту (по тепературі)
Тобто звісно "нагрузочний режим" ми можемо ткнути і на не прогрітому, але лямбда регулювання не буде.

То виходить наче так -  флаг "фХД" (холодний двигун) якщо все таки привязаний до Т61 згідно хелпу на "на нагрузочных режимах" - тобто це ніяк не на ХХ якщо температура менше 80градусів ( чи якось так) повинен казати "ТАК". Тоді в мене вірно крім одного -я не бачив щоб він ("фХД") перестав казати "ТАК" при температурі і в90град.  :psih:
І якщо він семафорить "лямбда регулятору" тоді в мене погано.
Нагрузочний режим це коли нажата педаль газу і двигун вийшов з режиму ХХ. Якщо лямбдарегулято запрацював, то про таблицю Т61 можеш забути.
Затримки роблять спеціально бо на деяких режимах коли ДК не прогрівся регулятор веде себе не адекватно. Для прикладу я в себе відключив прогрів каталізатора. В певному діапазоні темпераут ДК прогрівався менше і в результаті було замічено що за певних умов в мене завжди був провал під час руху, довелось тиснути на наз щоби увімкнувся прискорювальний насос і в мікасі на деякий час вимкнувся регулятор, далі було все ок. Після корегування цього графіка проблем більше нема.


Цитата: vladishtm від 24 Листопада 2021, 18:51:33
В звязку з наведеним вище https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=374.msg557738#msg557738 " мене вже починають мучати сумніви, а чи робить в мене щось той самий лямбда регулятор? Ще раніше я вже висловлювава сумнів що він працює в мене https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=374.msg557360#msg557360
" Якщо уставки С61 і С62  0,58-0,48В то чому на графіку лога напруга злямбда все рівно добігає в повний діапазон від 0,2 до 0,9 Довжна ж відпрацьовувати програма лямда регулятора
Якщо KLZ  через деякий час відмінний від одиниці то працює.
Цитата: vladishtm від 24 Листопада 2021, 18:51:33Ну не вірю я, що якщо уставка 0,58-0,48 для программи лямбда-регулятор, то це ніяк не відображается на напрузі з лямбда датчика.  :psih:  Звідки ж він бере ті фактично "предельні значення" якщо форсунки не дали такої кількості палива.? вони б (значення в вольтах) були тоді і без роботи лямба-регулятора такі. Щось тут не сходиться логічно.
Щось ти починаєш заходити в той самих глухий кут що і ВКБ, деталізуй що тобі не не зрозуміло.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 25 Листопада 2021, 09:36:20>=87 град.С
Понятно. Температура нормальна (більш 80) тоб то  і логічно що флаг "НІ" бо двигун не холодний  Тільки не зрозуміло навіщо в тебе той  флаг "фХД" стає в одиницю коли ДПДЗ в нулі. Він же ж той  "фХД" про температуру а не режими (ХХ чи нагрузочний.)?
А лог знятий при їзді, чи на стоячій машині? По обертам та ДПДЗ схоже що на ходу.
Цитата: Володимир від 25 Листопада 2021, 09:36:20Щось ти починаєш заходити в той самих глухий кут
Та я взагалі в шоці  :psih: Ось найшов старий лог за 2020 рік (не режим ХХ, температура більш 80) а той "фХД" с такою ж дурнею. Чи логер помиляеться, чи вьювер  :dunno: чи як воно тоді працює в мене  :psih:?
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 25 Листопада 2021, 09:36:20в мене завжди був провал під час руху,
Якась странність протиречива з тим  Т63 по хелпу
1) "Однако, если при прогреве был получен переход зонда, то считается, что зонд прогрет и задержка игнорируется." - /HELP/table/T63.html

2)" В течение времениС167 ожидается изменение сигнала ЛЗ на величину С67 в любую сторону.После истечения времени или достаточного изменения амплитуды
сигнала отсчитывается задержка из Т63
и начинается регулирование.-/HELP/const/lz_p1.html

В першому- не завжди, в другому завжди все рівно.  :dunno: :wacko:

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

 :psih: :dunno:
Ось сьогодняшній лог по флагу холодний двигун.  Все не так як потрібно -просто навпаки.  Це вже  :wacko: як воно тоді може вірно працювати  бл!  :dunno: і куди рити? прошивка, опендіаг, чи діагаьювер.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

В тебе 111-та версія керуючої програми, розробники напевне вирішили щось змінити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 25 Листопада 2021, 14:11:02В тебе 111-та версія керуючої програми, розробники напевне вирішили щось змінити.
Це остання соломинка  :hysterics: Хто би зі 111тої опен діагом лог зняв та виклав, - і або пан, або  :gvozd:  :hysterics:
В 96й =логічно, в  Dnestr мікас 11.4 =логічно.... що ті розробники перед 111тою вкурили  }-)
А раптом то все ж опендиаг флаги наплутав. Це тільки Ромка міг би прояснити. Або ти, якщо знімеш опендіагом с андроідом. Якщо воно повторить таке як зняв мікасонлайн -ну то точно 111та.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

Зранку підключив опендіаг на андроїді.Усе так як і у вас.-2 гр. двигун а флаг холодного двигуна ні.При гарячому також ні але при нажиманні педалі міняє на так.Буде час ще раз подивлюся Сканматиком.В мому розумінні флаг холодного двигуна повинен бути до якоїсь температури і двигун повине працювати по свому алгоритму чи з якимось поправками.Так як флаг хх чи прогріва.Лог добавляю(не знаю що там зняв бо опендіаг з моїм мікасом погано товаришують.)

vladishtm

#1928
Цитата: Dnestr від 25 Листопада 2021, 20:02:43.В мому розумінні флаг холодного двигуна повинен бути до якоїсь температури і двигун повине працювати по свому алгоритму чи з якимось поправками.
Отож, і в моєму розумінні так само.
Цитата: Dnestr від 25 Листопада 2021, 20:02:43.Усе так як і у вас.-2 гр. двигун а флаг холодного двигуна ні.
Схоже не так як показав сканматик.
Цитата: Dnestr від 25 Листопада 2021, 20:02:43.При гарячому також ні але при нажиманні педалі міняє на так
Теж як у мене, тільки в тебе ТОЖ поки була ще 72град -ну може це ще разраби вважають холодним? (треба +80?)

За лог дякую. Е ще прохання. Це лог ти зняв на стоячому авто. Якщо зможеш спробуй записати не на стоячому і коли ТОЖ реально буде  трохи більше +80.  Хоча вже зараз все більш схоже що саме опен діаг, щось плутає з тим флагом.

На твому лог сканматіком https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/2%20%2814%29.jpg флаг холодного двигуна був "ТАК" але і  дросель ти не нажимав,. Правда я не зміг той лог дивитись до кінця, коли можливо температура стала більш80, та можливобув нагрузочний режим.
Фрішний діагвіев показує тільки логи не довше 3хв або 850 строк. Тож Було б цікаво подивитись також твій лог сканматіком, і опендіагом  при нагрузці (на ходу та температурі більш 80град.)

Поки що бачу красиво і логічно тільки від Володимира https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/%D0%91%D0%B5%D0%B7%D1%8B%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9%20%281%29.JPG  (температура була 87 і з нагрузкою. Як тільки не ХХ (ДПДЗ більш 1% умовно) флаг холодногорозумненько каже "ні". Прошивка в нього 096.  В наших с тобою прошивках поки таких логів не побачив.  :(
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

О.лександр

Доброго для ,я на вашому форумі новенький. Більше читав-слідкую за темами  чіпування мікас вже давно. Особливо дякую гуру Володимирові за його світлу голову і програми для полегшення роботі з мікасом. Читаю тему і не витримав-напишу,може хтось зацікавиця.
Чому ви зациклилися на 111версії керуючої програми . В ці мікаси добре заливаеця 146 кируюче пз і калібровки за допомогою OpenBox_3.16.9 і легко повернути назад 111 пз .Чому не спробуєте пз сенса з 1.3 двигуном, наприклад-M114146SS133030 виключивши в комплектації не потрібні функції.У мене сенс1.4 було 92 керуюча версія ,потім залив 111 потім перейшов на 146.

vladishtm

Цитата: О.лександр від 26 Листопада 2021, 08:20:19В ці мікаси добре заливаеця 146 кируюче пз
а  файл 146тої можна сюди? А що кращого вийшло з 146 поділіться, чому міняли?
Та й ніхто в 111ту не вперся  :-D Он у Ромки и1.3 на 096 у Володимира 1,2 на 096.... Та й зараз наразі, питання не у версії, а в тому, що виходить з тим флагом холодний двигун.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

Цитата: О.лександр від 26 Листопада 2021, 08:20:19Чому не спробуєте пз сенса з 1.3 двигуном, наприклад-M114146SS133030
Цитата: О.лександр від 26 Листопада 2021, 08:20:19наприклад-M114146SS133030
Це ж ніби для 114 мікас.В мене на 141 зараз ніби усе нормально.Там при зміні ПО треба ревізію підбирати.В мене зараз 41.(файл 128 кб)

Dnestr

Цитата: Dnestr від 26 Листопада 2021, 19:28:26В мене на 141 зараз ніби усе нормально
Вибачаюся в мене 151 ПО. Але суть не в тому.З 114 в 113 й думаю не піде)).

Dnestr

Цитата: vladishtm від 26 Листопада 2021, 19:00:28Та й зараз наразі, питання не у версії, а в тому, що виходить з тим флагом холодний двигун.
В неділю запишу лог з прогріву і до робочої і розкажу на словах що там.Десь діваються мої повідомлення.

vladishtm

Цитата: Dnestr від 26 Листопада 2021, 21:22:35В неділю запишу лог з прогріву і до робочої і розкажу на словах що там.Десь діваються мої повідомлення.
Мабуть важливо на прогрітій (т. більше 80град) в русі (режим нагрузки), нажатий акселератор (типу розгон) і відпущений акселератор.  Добре б було якби ці моменти були записані опен діагом, та сканматіком. А раптом опен діаг бреше  :rolleyes:  Довгі логи не потрібні достатньо  десь 1-2 хвилини і стане зрозуміло. Режим прогріву  на ХХ (низька ТОЖ) від тебе вже був.

Є ще така мисля про той флаг. А якщо це не "холодний двигун" а як "не гарячий (не перегрітий) двигун"
константа "C6 Максимальна температура охолоджуючуї рідини двигуна (град. С)"=106град  . Тоді в усіх випадках (версіях ПО) він працює наче  вірно. Тобто в режимі нагрузки він повинен сказати "ТАК" при температурі більш "С6". Все інше від нього не має значення. Але це цільки моя версія без підтвердження.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2