Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Dymastuy

Цитата: Володимир від 21 Лютого 2023, 10:27:08
Цитата: Dymastuy від 21 Лютого 2023, 08:43:24
Цитата: Володимир від 20 Лютого 2023, 15:25:19
Цитата: Dymastuy від 20 Лютого 2023, 12:00:25доречі мікас онлайн так і не зміг підключити.опендіаг,сенс діаг і kwp  працює.
Який в тебе k-line адаптер?

на ftdi чипі.
Там в настройках є часові інтервали ініціалізації, попробуй змінити на 1-2 мс в плюс мінус, можливо чіп повільний. Я в бере пробував різні адаптери і перехідники юсб-ком, проблем нема.
підключтвся.дякую.

Dymastuy

взяв,я 29d прошивку.запхав туди базову і по дроселю паливоподачі с 1.2.
машина завелась помилок не моє.дк поки відключив.хх вроді рівний шаг рхх с 30 піднявся до 38. оберти скидує,но здається якось повільно,( може то норма) немає з чим порівняти.але динаміка впала сильно.напевно кути запалення не сильно підходять. базову паливо подачу робив від 150 до 180 рузультат впринципі той самий.

vladishtm

Цитата: Dymastuy від 21 Лютого 2023, 14:30:34.але динаміка впала сильно
Цікавий момент. Вчора прокатав з новими форсами і замітив цікаве - дінаміка до 4тої включно, наче норм, а на 5тій якось дивно стало - до 100 нормальн, а потім давиш далі тапок а вона росте повільно, наче як для обкатки, а трохи починаєш повільно відпускати педаль газу і авто починає рвати як мустанг хоче більше 120ти  :dunno: (можливо Т6 ? я його змінив), але дороги немає то сбрасую газ.
Spoiler
[close]
На старих форсах наче такого не бачив. Якщо завтра поставлю старі відревезовані спробую ще раз.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Dymastuy від 21 Лютого 2023, 14:30:34оберти скидує,но здається якось повільно,( може то норма)
Коли стоїш на ХХ і газнеш приймає бистро а вниз повинно піти порівняно повільно але без затримки і плавно без "ступенек".
По РХХ - там мутилось повязане з заглохами  стоодинадцятої програми.
Попроси Володимира, може він поділиться своєю прошивкою на 1.2 096ту
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

 
Цитувати виділенеа трохи починаєш повільно відпускати педаль газу і авто починає рвати як мустанг хоче більше 120ти
Якщо і на стокових форсунках буде те саме, спробуй, як варіант, на деякий час підмінити датчик детонації. Це вразі впевненості, що в усіх виставлених тобою значеннях у параметрах прошивки впевнений та все вірно.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Підозрюю що продуктивність нових форсунок відрізняється від продуктивності рідних, тому коли описував вище як на 5-ій передачі двигун тупив, а коли відпустив педаль почала набирати швидкість, то підозрюю що коли двигун тупив, система перейшла в потужний режим коли лямбда-регулятор не працює, а коли почав відпускати педаль, то включився в роботу лямбда-регулятор, вирівняв суміш, і потужність збільшилась. Доки форсунки не зняв, подивись в яку сторону лямбда-регулятор корегує суміш, чи ріже, чи навпаки плюсує.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Skiper

Цитувати виділенеПомилок не видає
А ДД у нас на МЕМЗах він такий, бо вліпили його "інженери ЗАЗ" з бодуна, куди дирку на заводі змогли просверлити  :) , він помилок, як на ТАЗах, як правило, не видає при справній проводці, але машина починає тупіти періодично :facepalm: при навантаженні, давлячи на педальку, а потім різко її попускає і їде як треба.
Була така проблема, тільки тупіла при навантаженнях не тільки на 5, а й на інших передачах, при чому, не завжди, а коли їй заманеться. Спочатку думав на ДПРВ (цей також не завжди малює помилку), але виявилося, що це датчик детонації почав жити своїм власним статевим життям з УОЗ. Після заміни все стало на свої місця. Така ось правдива байка.
Поміняєш форсунки, далі видно буде.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Dymastuy

#2032
значить вдалося мені перемогти обороти.була взята прошивка 1.3 цього ж автора.замінена базова та по дроселю паливоподача.с моєї 1.2 .
і машина поїхала,обороти скидує завжди.
на холодну помітив буває краткочасний спад обертів нижче 800 десь на сек.але не глохне і після прогріву оберти нормальні.так от хотів запитати,сьогодні проїхав до роботи 10 км по місту.і помітив що десь до 80 градусів ох рідини динаміка була як літака) а після 80 якось змінилось і чуть поплила карта гбо в гору,при цьому на бензині ситуація та ж сама. Які параметри можуть на то вліяти?

Romka

Про все не скажу, а от карта ГБО, частіше всього, у більшості плаває, що не критично.
Спочатку відрегулюйте авто на бензині до стабільного результату, далі будете звертати увагу на регулювання ГБО.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: Dymastuy від 23 Лютого 2023, 10:36:12амінена .... та по дроселю паливоподача.с моєї 1.2 .
Якщо в тебе буде "Т6" ость так (а стокові версії всі пбо 100% або 110% і мабуть так треба) то переходу що для паливоподачі,  що для УОЗ по дроселю НіКОЛИ не БУДЕ. Будуть по базовій.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Dymastuy від 23 Лютого 2023, 10:36:12взята прошивка 1.3 цього ж автора
Не зрозумів яка, бо перед цим посто у тебе  була 29D на 1,3 https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=563176
а 28D теж на 1,3. Чи ти взяв у FF на 1,3?

Цитата: Dymastuy від 23 Лютого 2023, 10:36:12спад обертів нижче 800 десь на сек.але не глохне
щось повязано з РХХ на ХХ і залежне від температури. наприклад Т41, Т42. Порівняй зі стоковою 096 та спробуй замінити, подивись на результат.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dymastuy

Цитата: vladishtm від 23 Лютого 2023, 21:03:28Чи ти взяв у FF на 1,3?
так від нього 1.3. т6 параметр не 100%,не можу вкласти файл(
[img]https://kept.com.ua/2rZG/t6.png

Dymastuy

Цитата: vladishtm від 23 Лютого 2023, 21:03:28Т42.
при заводі -7 сьогодні було пару сек.1920 обертів.сьогодні взяв від іншого ПО,яке до того стояло,там с цим було краще

vladishtm

Цитата: Dymastuy від 23 Лютого 2023, 21:52:49
Цитата: vladishtm від 23 Лютого 2023, 21:03:28Чи ти взяв у FF на 1,3?
так від нього 1.3. т6 параметр не 100%,
. Імхо, це дурня, хтось вліпив таке не думаючи, бо тоді треба " викатувать" внатурі поверхні уоз і паливоподачі по дроселю.  В стоках 1,2 та 1,3 встановлено 100% і таким чином робота виконується по базовим поверхням ЗАВЖДИ.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dymastuy

Цитата: vladishtm від 24 Лютого 2023, 20:39:36Імхо, це дурня, хтось вліпив таке не думаючи, бо тоді треба " викатувать" внатурі поверхні уоз і паливоподачі по дроселю.  В стоках 1,2 та 1,3 встановлено 100% і таким чином робота виконується по базовим поверхням ЗАВЖДИ
хз.може й так,але все працює як треба динаміка гарна обороти падають.хх без навантаження тримає стабільно с навантаженням бува посмікуе стрілку.але значно краще.поки буду їздити,на 1.2 нічого ліпшого не пробував.