отдача на руль

Автор maersk, 23 Вересня 2010, 13:54:32

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: batyaПодтягивай не подтягивай бить будет, передай привет конструкторам.
В мене машина проїхала 11 тис. по ненайкращих дорогах, бруківка, грунтовка і т.д. З заводу  рулюве гриміло, на 10 тис навіть при їзді по асфалті в рулі відчувалось дребізжання. Коли зняв вияволось що втулка впорядку тільки є люфт рейки при крученні, після описаних вище процедур, вже більше тисячі проїздив ніразу не стукнуло.

Втулка я думаю розбивається через погану зборку з заводу, коли є люфт то рейка постійно крутиться при їзді треться до втулки і зношує її, а якщо люфту немає то зношується вона тільки при обертанні руля.

Союз розпався 20 років тому  а нічого не помілялось, колись коли підприємства получали нове авто, то перший тиждень два шофер тратив на докручування гайок змащування і регулювання механізмів. Сьогодні картина та сама.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Валерий

Цитата: ВолодимирВ мене машина проїхала 11 тис. по ненайкращих дорогах, бруківка, грунтовка і т.д. З заводу  рулюве гриміло, на 10 тис навіть при їзді по асфалті в рулі відчувалось дребізжання. Коли зняв вияволось що втулка впорядку тільки є люфт рейки при крученні, після описаних вище процедур, вже більше тисячі проїздив ніразу не стукнуло.
Тоже машинка прошла 12 тыс. Это проблема была с нуля, примерно тысяч в 10 решил устранить, два раза снимал рейку и втулку менял и подшипники менял, (правда было худо вообще с рейкой, так что отрегулировал ее хорошо), но все одно отдача на ямах в руль есть.
А всему виной конструкция рейки, вот еслиб проушины (шарниры)  рулевых тяг к рейки  крепились вертикально, а не горизонтально (соответственно и кронштеин крепления тяг нужен другой) - этой проблемы не было.

Не нервируйте меня, а то мне некуда прятать трупы!

Володимир

Цитата: batya
Цитата: ВолодимирВ мене машина проїхала 11 тис. по ненайкращих дорогах, бруківка, грунтовка і т.д. З заводу  рулюве гриміло, на 10 тис навіть при їзді по асфалті в рулі відчувалось дребізжання. Коли зняв вияволось що втулка впорядку тільки є люфт рейки при крученні, після описаних вище процедур, вже більше тисячі проїздив ніразу не стукнуло.
Тоже машинка прошла 12 тыс. Это проблема была с нуля, примерно тысяч в 10 решил устранить, два раза снимал рейку и втулку менял и подшипники менял, (правда было худо вообще с рейкой, так что отрегулировал ее хорошо), но все одно отдача на ямах в руль есть.
А всему виной конструкция рейки, вот еслиб проушины (шарниры)  рулевых тяг к рейки  крепились вертикально, а не горизонтально (соответственно и кронштеин крепления тяг нужен другой) - этой проблемы не было.
Значить не дотягнув пробку картера. я тагнув доти, доки жирними руками від змазки вже тяжко було прокручувати. за вал шестерні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Storag

Надо просто трехточечное крепление рулевого, т.н. раллийное. Народ делает.
ЗАЗ-1103 1,1L  продан

Geely CK-2

ponomar88

Цитата: maersk від 23 Вересня 2010, 13:54:32
Подскажите на всех ямках сильная отдача на руль. Поменял рулевую рейку но проблема осталась

Доброго дня.
Була аналогічна проблема на Акценті, довго шукав відповіді на форумах, але відповіді так і не знайшов. Грішив на рейку, розвал, рульові тяги... Виявилося все набагато простіше :) Втулки стабілізатора. Після заміни машина стала краще тримати дорогу, віддача в руль пропала. Виявилося дані втулки міняються кожні 10-20к км. в залежності від методу монтажу поперечної тяги стабілізатора (на/під підрамником). Ті що під підрамником ходять менше(втулки), на - відповідно трішки довше. Ознака того, що потрібно їх міняти - бокове розкачування авто на нерівностях, крен при поворотах, більш гучна робота підвіски. Ціна питання заміни 160 грн. Враховуючи, що при невчасній заміні збільшується навантаження на рульову рейку та амортизатори - відповідно передчасний їх вихід зі строю. Гадаю даний пост допоможе небайдужим автовласникам та збереже їх кошти :)

Володимир

Цитата: ponomar88 від 20 Жовтня 2015, 09:58:23
Цитата: maersk від 23 Вересня 2010, 13:54:32
Подскажите на всех ямках сильная отдача на руль. Поменял рулевую рейку но проблема осталась

Доброго дня.
Була аналогічна проблема на Акценті, довго шукав відповіді на форумах, але відповіді так і не знайшов. Грішив на рейку, розвал, рульові тяги... Виявилося все набагато простіше :) Втулки стабілізатора. Після заміни машина стала краще тримати дорогу, віддача в руль пропала. Виявилося дані втулки міняються кожні 10-20к км. в залежності від методу монтажу поперечної тяги стабілізатора (на/під підрамником). Ті що під підрамником ходять менше(втулки), на - відповідно трішки довше. Ознака того, що потрібно їх міняти - бокове розкачування авто на нерівностях, крен при поворотах, більш гучна робота підвіски. Ціна питання заміни 160 грн. Враховуючи, що при невчасній заміні збільшується навантаження на рульову рейку та амортизатори - відповідно передчасний їх вихід зі строю. Гадаю даний пост допоможе небайдужим автовласникам та збереже їх кошти :)
Є тільки одне но, в славуті нема стабілізатора поперечної стійкості.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion