Выхлопная система

Автор Дима, 18 Листопада 2010, 18:22:45

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Самий товстий метал то на польських полмо, юзав їхній резонатор, то важкий дуже, єдиний мінус банка резонатора ширша і перед установкою треба трохи попрацювати кувалдою, бо зачіпає пильник куліси за банку і проблематично включається друга передача, але основний мінус, це те що він прямоточний, тому бубнить страшно. Хоча були кулібіни що вварювали в нього шайбу і насолоджувались тишиною.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

у мене стоковий ішов з меншим отвором ніж той шо зараз босцаловський і він тихіше працював, не бубнів
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 05 Вересня 2017, 10:05:06
у мене стоковий ішов з меншим отвором ніж той шо зараз босцаловський і він тихіше працював, не бубнів
Стоковий в тебе йшов разом з каталізатором, тому і не бубнів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

да і він з меншим отвором, ну і какалізатор тоже своє дає, глушить гарно, я от думаю, а що якщо того какалізатора поставити після основного глушака, буде глушити трошки чи ні
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 05 Вересня 2017, 12:49:19
да і він з меншим отвором, ну і какалізатор тоже своє дає, глушить гарно, я от думаю, а що якщо того какалізатора поставити після основного глушака, буде глушити трошки чи ні
Буде, особливо через деякий час коли заб"є соти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

Цитата: Aryan від 05 Вересня 2017, 01:25:23
глушники з нержавійки http://motordnepr.com.ua/na-zakaz/
брав собі тут
Мдаааа, ото ти психонув. Без лишніх розмов, глушак класний, але 1600 за глушник то психоз.

ZaVa

Цитувати виділенеБуде, особливо через деякий час коли заб"є соти.
Знімав свій каталізатор навесні, тоді коли замінював резонатор, то каталізатор чистий, нальоту нема, соти не забиті. Пробіг у каталізатора не менше 140 тис. км. Так що не знаю в кого і чому він забивається.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

пралівно, там де він стоїть з заводу, а само після штанів і там температура дохрена і вище, то там він не заб'ється, скоріш прогорить, а от якщо його поставити в інше місце то там може і засратися, хоча в мене в машині всі труби чисті.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Цитувати виділенехоча в мене в машині всі труби чисті.
Тут одне з двох:
- або не їздиш ;
- або регулярно даєш просраться.
;) :-D
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

ну зараз у нас до міста поремонтували дорігу, то 15 км від мене до міста я регулярно газуваю 90-100, їхав би і більше, але вібрація на руляку після 100, але їжжу відносно мало
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 05 Вересня 2017, 15:39:06
ну зараз у нас до міста поремонтували дорігу, то 15 км від мене до міста я регулярно газуваю 90-100, їхав би і більше, але вібрація на руляку після 100, але їжжу відносно мало
Казав жеж зніми ковпаки і скатай до балансувальника. От впертий!

Sergik32

зніма-катав, все нормально, а вібрація є. може у мене такеж як і в Серіжки Грея Блековича, шрус внутрішній накривається. Хоча при пробігу 27 тисяч пенціонерської їзди, не думаю що можливо.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ZaVa від 05 Вересня 2017, 15:29:14
Цитувати виділенеБуде, особливо через деякий час коли заб"є соти.
Знімав свій каталізатор навесні, тоді коли замінював резонатор, то каталізатор чистий, нальоту нема, соти не забиті. Пробіг у каталізатора не менше 140 тис. км. Так що не знаю в кого і чому він забивається.
Так він в тебе стоїть біля штанів, і постійно розкалений бо допалює вихлопні гази, якщо поставити далеко від штанів то він не зможе нагрітись настільки щоби допалювати вихлопні гази, в ньому почне утворюватись конденсат який його доб"є остаточно.
Цитата: Sergik32 від 05 Вересня 2017, 15:53:21
зніма-катав, все нормально, а вібрація є. може у мене такеж як і в Серіжки Грея Блековича, шрус внутрішній накривається. Хоча при пробігу 27 тисяч пенціонерської їзди, не думаю що можливо.
Хочеш сказати що на нейтралці не трясе?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

а от на нейтралці не пробував 120 їхати
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 05 Вересня 2017, 16:55:41
а от на нейтралці не пробував 120 їхати
От ти чудік, і ми тож цей момент провтикали.
Ану маякни мені, перенаберу.