на ямах сильний стук в передній частині машини

Автор Роман Кричківський, 23 Листопада 2010, 18:14:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Max 55

Цитата: LonelyWolfА если уже снимать рейку - менять и подшипники.
vitos1256, я бы снял. Тем более,что она сухая - нужен конкретный осмотр. Я смазывал смесью ЛИТОЛа и трансмиссионки.
+100500 я об этом говорил, это рулевое тут шутить нельзя!
Я так же смазывал 50 % литола, 50 % трансмиссионки  *THUMBSUP*

АнтохА

видео сняли, вечером кэмэл выложит, там нужный инструмент показан

Віталій

сьогодні після роботи вирішив таки зняти рейку і все гарненько подивитись цеж всетаки рульове воно має бути справним на всі ссто . ось що я там побачив:резинки всі цілі непотріскані,втулка стоїть темносірого кольору і в хорошому стані нічого не люфтить вал прокручується в ній тугенько,води в середині небуло,солідолу було зовсім мало,подшіпніки нормальні нерозбиті.зразу як зняв попробував підкрутити пробку прокрутилась десь на пів оберта мож чуть більше,черв\"як крутиться легко незаїдає. Мабуть можна було обійтися підкрученням побки але як я нестарався намісті нічого невийшло прийшлося зняти. на що ще звернути увагу і що робити з втулкую міняти чи ні?
славута 1,3LI 08р.в.

Max 55

Цитата: vitos1256сьогодні після роботи вирішив таки зняти рейку і все гарненько подивитись цеж всетаки рульове воно має бути справним на всі ссто . ось що я там побачив:резинки всі цілі непотріскані,втулка стоїть темносірого кольору і в хорошому стані нічого не люфтить вал прокручується в ній тугенько,води в середині небуло,солідолу було зовсім мало,подшіпніки нормальні нерозбиті.зразу як зняв попробував підкрутити пробку прокрутилась десь на пів оберта мож чуть більше,черв\"як крутиться легко незаїдає. Мабуть можна було обійтися підкрученням побки але як я нестарався намісті нічого невийшло прийшлося зняти. на що ще звернути увагу і що робити з втулкую міняти чи ні?
Меняй втулку, можно из фторопласта поставить или родную, а то ведь неизвестно сколько у этой ресурса осталось, чтобы вскоре снова не вскрывать

Віталій

а яка буде краща рідна чи фторопластова? на ці шату нема зовсім коли смикав за тяги то рейка трохи прокручувалась і при цьому був стук. чим все оце змастити графіткою розведеною автолом чи мож чимось іншим?
славута 1,3LI 08р.в.

Max 55

Я смазывал 50 % литола, 50 % трансмиссионки  
если стук был из рулевого наконечника, то последний менять
за втулку, я ставил родную, говорят фторопластовая дольше ходит - этот факт не проверял

Віталій

як правильно відрегулювати нижньою пробкою якщо в мене була недокручена до упора на 0,5 оберта то зробити десь 0,3чи0,25?
славута 1,3LI 08р.в.

Володимир

Цитата: vitos1256як правильно відрегулювати нижньою пробкою якщо в мене була недокручена до упора на 0,5 оберта то зробити десь 0,3чи0,25?
Добре змазай механізм, а тоді з чуттям докуручуй пробку до упору, після докручування крутиш вал вліво вправо (щоби зірвати з місця можливо потрібні плоскогупці), далі берешся за скобу до якої прикручуються тяги, і крутий її вліво право для перевірки чи є радіальний люфт, якщо є то процедуру повторюєш до тих пір, доки не зникне люфт. При кінцевій затяжці вал хоч і з зусиллям має рукою без допомоги сторонніх інструментів крутитися рукою.

Змазки не жалій, лишнє через сапун вижене.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Віталій

Зробив так як писав Володимир і зараз все чудово руль крутитьти легко люфтів і стуків зовсім немає. Змастив графіткою трішки розведеною моторним маслом.
славута 1,3LI 08р.в.

Max 55

Цитата: vitos1256Зробив так як писав Володимир і зараз все чудово руль крутитьти легко люфтів і стуків зовсім немає. Змастив графіткою трішки розведеною моторним маслом.
Графитка это для грубых механизмов, пишешь, а всё равно по своему делают зачем тогда форум

Number One

А скільки змазки тре лити в рейку? Скільки достатньо?

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Володимир

Цитата: Number OneА скільки змазки тре лити в рейку? Скільки достатньо?
Мурзілка якщо не помиляюсь пише 100 мл,  можеш лити більше, все лишнє вилізе через сапун.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Number One

Значить, розвести графітку з маслом, до консистенції згущеного молока, десь 150мл і через сапун затовкти її в рейку. Все правильно?

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Володимир

Цитата: Number OneЗначить, розвести графітку з маслом, до консистенції згущеного молока, десь 150мл і через сапун затовкти її в рейку. Все правильно?
Я коли свою робив, то спочатку відкрутив пробку і скільки можна наложив там графітки, але графітка в мене по густині набато рідша ніж літол. Потім коли відрегулював і встановив на авто, розвів 1:1 графітку з мінеральним маслом, і з допомогою шприца 20-ки, через сапун закачав в колонку. Зразу руль крутився туго, а потім десь через кільметр його прорвало, і він став крутитися дуже леко. Вже відкатав більше 10 тис, ніразу не стукнуло, і руль крутиться дуже легко.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

АнтохА

а если б еще правильную смазку вместо графитки - вообще б офигел, в рейку надо что-то  влагоотталкивающее несварачиваемое, я использую для своих ОKS, для остальных унирекс в перемешку с типо литолом и полусинтетикой,

 а графитка это мусор, графитовые щетки ротор выедают - какая накер это смазка?