Калібровка дроселя

Автор Володимир, 30 Листопада 2010, 11:19:26

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

гена

Цитата: ihortarasuk
Цитата: gennadijВопрос к знатокам: делать калибровку лучше на холодном или горячем двигателе? Датчик контактный. Может как при регулировке клапанов нужна определенная температура? Спасибо за ответы.
Байдуже, це програмна калібровка. А не механічна, програмується сам мозок. Я не думаю, що на прогрітій машині, дросель веде семе інакше.
Спасибо. И еще, у меня после калибровки показывает 0% нажимаю на педаль 100% отпускаю педаль показания начинают скакать от 0% до 0,1% с частотой раза 3-4 в секунду. Это нормально?
Форум рулит!

ВКБ

Это тросик газа. Возьми и потяни педаль газа носком ноги к себе. У меня так-же. И будет \"0\". Т.е с натяжкой троса разобраться.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: gennadijВопрос к знатокам: делать калибровку лучше на холодном или горячем двигателе? Датчик контактный. Может как при регулировке клапанов нужна определенная температура? Спасибо за ответы.
Якщо контактний, то на повністю прогрітому двигуні коли вже вмикається вентилятор. В мене наприклад коли стояв контактний, то якщо відкалібрувати на холодну, то з прогрівом замість нуля вже було 0,3%. Резистор має властивість зі зміною температури міняти опір.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

гена

Спасибо Владимир. Вот и я думал, что при нагревании чтото должно менятся. И еще, какой всетаки датчик лучше контактный или бесконтактный? Извените что не в тему, но у меня был бесконтактный, гдето здесь на форуме нашел что лучше контактный, поменял, вроде на малых оборотах не так дергаться стала, оказывается самовнушение, потому что на следующий день так само.
Форум рулит!

Володимир

Я віддаю перевагу безконтактним, так як на них стабільніші покази, хоча на тому і на тому машина їде однаково.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Безконтактний теж до душі. Контактний вже мене підвів.

Я смикатню на переходв з ХХ пов.язую з проводами і катушкою, тобто з пропусками в запаленні. Чітко видно зі вчорашнього досвіду. Троїння теж. Паливоподача 68/158.

З заміною датчика дроселя стала невпізнанно плавно їздити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

На новому втн чомусь 0.5? висить хоть лусни. Тросик в нормі. Але на роботу наяе не впливає. Що за фігня?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБНа новому втн чомусь 0.5? висить хоть лусни. Тросик в нормі. Але на роботу наяе не впливає. Що за фігня?
Калібрувати пробував?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Пробував, Спробую ще, напишу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБПробував, Спробую ще, напишу.
А чим калібруєш?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБТвоїм БКУ.
Якщо мікас 10,3 без плюса, то попробуй компом, БК з деякими блоками в цьому питанні може не дружити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Діло в том, що на контактному старому датчику БУК наче справлявся, калібрував, але якось через раз.
 Цей ВТН відразу сам показував 0-100% і без калібровки.  А теер весить 0,5-100%. ХХ наче в нормі і їхдить не заважає. Але...
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБА теер весить 0,5-100%. ХХ наче в нормі і їхдить не заважає. Але...
Якщо їздить то не чіпай.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Відкалібрував тільки  до 0,1%. Нуля не показує. Ну х. з ним. Не заважає ДВС.
Мене вже ДВС бензиновий дістав по ненажерливості. Під спиртовий полюбому треба кути ранити як на режимах так і на ХХ, бо в очевидь більше желе.
Електротягу треба ставити. Славка ясраз в пору по місту.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.