новый двигатель

Автор dimakad, 28 Січня 2011, 21:52:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

dimakad

У меня Славута 1,1L 1998 г. выпуска. Скажите, пожалуйста, можно ли на нее поставить инжекторный 1,3 движок? И что для этого нужно?

Kritik

можна
потрібний 1.3 двіжок, комплект інжектора, комп і проводка і бак
і пару днів роботи
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Александр

И очень много терпения..*)
Глаза боятся, а руки из жопы.

dimakad

Я мешкаю у Львові. Чи є тут такі майстри? Чи потрібно також міняти коробку? Яка ціна такої переробки?

АнтохА

коробка не нужна, возможно придеца просверлить дыру в коробке под ДПК
цена БУ тыщ до 6 + работа

dimakad

чи зміниться кардинально в результаті переробки   потужність машини і витрата палива?

АнтохА

да, от мощности по сравнению твоим уставшим 1.1 офигеешь, расход на 1.3инже М7.6 до 8 по городу

Александр

Изменятся в большую сторону
Глаза боятся, а руки из жопы.

dimakad

Дякую за поради. А яка ситуація з ДАІ? Якщо поміняти двигун, як це правильно оформити?

АнтохА

я год катаюсь, мусора не смотрели еще, ТО уже проходил

Денис


АнтохА


Kritik

я шось ніфіга не поняв
нашо брати 1.4 двіжок з навісним якшо всьо лишати рідне + точити рідний блок? нашо ставит и 1.4 голову?
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Володимир

Цитата: 123_123_1Для замены двигателя надо оформить разрешение
Якщо об\"єм не міняється то дозволу не потрібно, я колись купив таврію з одним двигуном а ставив на облік з іншим, проблем не було.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Kritik

Цитата: 123_123_1
Цитата: Kritikя шось ніфіга не поняв
нашо брати 1.4 двіжок з навісним якшо всьо лишати рідне + точити рідний блок? нашо ставит и 1.4 голову?

Вообщето дешевле купить целыое пихло 1,4 чем пустую голову

блок оставлять чтобы с доками в ГАИ незанимаца -  время и денежки невыкидывать

родные блоки вообщето гораздо лучше чем 1,4   - ходят  дольше
1,1 или 1,2 желательно (золотая середина) точить до 1,3
не более из-за-за тонкой стенки между 3-4 цилиндром  ОХ
т.к. в 1,4 там канала под охлаждающую уже нету (может повести или сочица буит)...

На СТО у таксеров можно отзывы послушать насчет 1,4 - положительных неслышал
целые оды пихлу 1,3

без гемора воткнул голову от 1,4 - распредвал уже динамичный двигатель получается 1,3 и фсе законно
никакого гемора с пумашками по бумажкам 1,1 или 1,2

Цитата: Kritikнашо брати
якшо всьо лишати рідне
нашо ставит и 1.4 голову?

а навищо вааще этот форум?
может именно из-за этого - чтобы делица своими доработками отечественного суперкара...

дякую.
я це всьо знаю
і про 1.4 мотор і т.д...
і якшо ви це тоже знаєте нашо стільки телодвіженій як ви написали в попередньому пості?

1.4 в зборі з навісним дешевше ніж просто голова в зборі? бред... а якшо вам все таки попалася така халява то це виключенні і фарт...
чим 1.4 голова відрізняється? нічим. тільки розпредвалом, який коштує 300 грн +/-, питається нашо міняти всю голову?
то саме і з блоком, якшо точити свій до 1.3 то нашо взагалі брати двіжок в зборі? з блока потім підставку під журнальний стіл зробити?

шось я неможу в\"їхати...
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.