Петлі дверей

Автор Michurin, 23 Червня 2008, 10:03:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ZaVa

Цитувати виділененові розрізні вісі
Де їх можна придбати ???
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

YUKON

Цитата: Lisiy83 від 03 Березня 2016, 17:03:20
я думаю они бы смогли сделать как вы говорите, вот только это стоило бы гривен 250-300
Я от отім горе слюсарям, відірвав би я...ца по самі плечі! От кругом вбачаю несправедливе ставлення до власників ТавроСлавок! Не розумію, ті гроші які віддають ТавроСлавутоводи якісь інші ніж власники інших авто?
Чому зразу не озвучити ціну людині! 150 грн. ми твою машинку "парєжем і пачікаєм", за 300 зробимо норм. Да як по мені, ті, хто вміє вандально зробить якісь рем роботи, той ніколи не зробить акуратно і гарно! Корочь як були ублюдкі так і є ними до сих пір із самого совка! Коли оця свідомість змінеться хз!

Цитата: ZaVa від 03 Березня 2016, 22:39:10
Цитувати виділененові розрізні вісі
Де їх можна придбати ???
В любому фірмовому магазині АвтоЗАЗ а також в любій точці яка робить асортимент запчастин на ЗАЗавто! Доречі вартість тих осьок копієчна!
http://zapchastizaz.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=2295&option=com_virtuemart&Itemid=26

Владимир

Цитата: YUKON від 03 Березня 2016, 13:03:48
Оскільки в мене стукала тік водійська дверка, купив рідні не ремонтні осі петель, зняв дверину, вибив вісь (виходить досить легко але тік вверх) поставив нові і вуаля проблема вирішилась! Різати петлі, вставляти замість рідної вісі частину шлапака від "копійки" то є, на мій погляд, вандалізм! Але зрозумівши, що дверину можливо не знімати для заміни осей, замовив у токаря розпірний болт зроблений за принципом стяжки для пружини коли розбираємо стійку, тобто повинна бути ліва і права різьба, та відповідний шестиграник в якому є теж ліва і права різба. Крутима шестиграник з нього виходят 2 шпільки з відповідно правою та лівою різьбою які видавлюють вісі дверини! Далі вставляємо вісі, знаходимо зручне положення щоб забити і все на місці
А куди впирав? Між самими завісами? Так це ж довгенька шпілєчка виходе....

ZaVa

Цитувати виділенеДоречі вартість тих осьок копієчна!
То так. Дякую за підказку.
Водійську дверку переробляв під клапана ГАЗ. Це був пи , , ,ць !!! :hysterics: Але зробив. Зараз не гупає. От пасажирську дверку хочу зремонтувати, попробую спочатку "малою кров"ю".
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

YUKON

Цитата: Владимир від 04 Березня 2016, 13:11:22
Цитата: YUKON від 03 Березня 2016, 13:03:48
Оскільки в мене стукала тік водійська дверка, купив рідні не ремонтні осі петель, зняв дверину, вибив вісь (виходить досить легко але тік вверх) поставив нові і вуаля проблема вирішилась! Різати петлі, вставляти замість рідної вісі частину шлапака від "копійки" то є, на мій погляд, вандалізм! Але зрозумівши, що дверину можливо не знімати для заміни осей, замовив у токаря розпірний болт зроблений за принципом стяжки для пружини коли розбираємо стійку, тобто повинна бути ліва і права різьба, та відповідний шестиграник в якому є теж ліва і права різба. Крутима шестиграник з нього виходят 2 шпільки з відповідно правою та лівою різьбою які видавлюють вісі дверини! Далі вставляємо вісі, знаходимо зручне положення щоб забити і все на місці
А куди впирав? Між самими завісами? Так це ж довгенька шпілєчка виходе....
А як ти думаєш, тут потрібно врахувати подвійну довжину осі, для того щоб впертись і видавити! Коли виточів побачив що можливо все зробити краще...на кожну дверину зробити по насадці та невеликими шпільками "давити"" Питання фантазіїї! Я точів м 10х1 різбу а можливо було зробити і м 12х1,25! Хто як придумає! мже в кого піде тільки 1 сторона...як правило це верх...тоді потрібен упор в сусідню "нижню" або "верхню"

Цитата: ZaVa від 04 Березня 2016, 13:53:34
Цитувати виділенеДоречі вартість тих осьок копієчна!
То так. Дякую за підказку.
Водійську дверку переробляв під клапана ГАЗ. Це був пи , , ,ць !!! :hysterics: Але зробив. Зараз не гупає. От пасажирську дверку хочу зремонтувати, попробую спочатку "малою кров"ю".
Пасажирську гєморніше...бо як панель стандарт там ще кой-як можливо з ключем підлізти, а от з люксовкою краще з тою розпоркою що я описав вище!

Владимир

Дякую за інфу, спробую через проставку (жорсткий упор-трубу) і вичавлювати по черзі верх-низ.

YUKON

Цитата: Владимир від 04 Березня 2016, 14:12:44
Дякую за інфу, спробую через проставку (жорсткий упор-трубу) і вичавлювати по черзі верх-низ.
Зємєля, телефонуй! Кіну в лічку номер! Питання тік якого оператору!?

Владимир

Я зараз модно називають Vodafone UA, а по нашому МТС.

ВКБ

Вісі такі продаються пружинні штіфти.

Ну можна і натокарить фрезернуть кальнуть і шліфануть під любий ремонтний діаметр, але достатньо 9,5-9,8мм якщо не помиляюсь.

Ось воно http://zapchastizaz.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=2295&option=com_virtuemart&Itemid=26

Різати петлі це ммммммда, рівень ....
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 04 Березня 2016, 15:27:38
Вісі такі продаються пружинні штіфти.

Ну можна і натокарить фрезернуть кальнуть і шліфануть під любий ремонтний діаметр, але достатньо 9,5-9,8мм якщо не помиляюсь.

Ось воно http://zapchastizaz.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=2295&option=com_virtuemart&Itemid=26

Різати петлі це ммммммда, рівень ....

Я купляв в Тернополі на авторинку то вони выдрізняються від тих що зараз пропонує автозаз.

Ті що зараз пропонує автозаз на вигляд ніби зроблені з консервної банки.


Ті що купив. Метал товстий і гладкий, схоже що калені, тяк як поки катались в машині то звеніли як дзвіночки, і коли напильником знімав завусини, то він не дуже їх пиляв.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Ну смисл той. Я б такі теж не купив, шорсткість жесть.

Виготовлено з сталі 65Г, сталь 70 із холоднокатаного листа з термообробкою до 42...47 HRc та цинкуванням гальванічним. Такі брати можна.

ЗАЗ як для африканців кидає - беріть що є. Хай самі купляють таке Г.

Можеш уточнити діаметр по наруші по штангелю?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 05 Березня 2016, 09:24:02
Ну смисл той. Я б такі теж не купив, шорсткість жесть.

Виготовлено з сталі 65Г, сталь 70 із холоднокатаного листа з термообробкою до 42...47 HRc та цинкуванням гальванічним. Такі брати можна.

ЗАЗ як для африканців кидає - беріть що є. Хай самі купляють таке Г.

Можеш уточнити діаметр по наруші по штангелю?
Колись міряв, то було 8.5мм, на дверях 8мм. Я їх правда ще не ставив, то як вони на машині сказати не можу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А, тоді я напутав, 8,5. Думаю навіть зробити 9 мм штіфти власного виробництва рімонтні. Щоб після розвертки кокоцані отвори впресовувати як ремгрупу. Це не складо, але будуть не з листової сталі а з прутка шліфовані і розфрезеровані. Хочеться допомогти славутоводам за символічну ціну не куплятинові петлі, варити та мучатись.

А вони з гвинтовою канавкою чи то так просто не дуже точна повздовжня.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 05 Березня 2016, 20:32:25
А вони з гвинтовою канавкою чи то так просто не дуже точна повздовжня.
Канавка пряма, вони чи то з таврій перших випусків, чи можливо з якогось іншого авто. Купляв в людей, які вже 15 років точно торгують тільки запчастинами для ЗАЗ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

jorjuk64

Разобрал заднюю дверку , помыл все и замки и петли... Понял, что шат большой в петлях... Смазал хорошо.Стука в петлях нет, но есть в замке...
Если закрыть дверь , то дверь выступает на 2мм от обшивки....Надавливаю возле ручки и слышу стук...Как подтянуть замки и ответки задних дверей( тоесть утопить дверь в салон, что-бы кузов и дверь были по нулях)?