Тянет в сторону

Автор Александр, 13 Липня 2008, 19:17:59

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

там ржавіє місце стика, а долізти туди ніяк, от і вилазять потім ті стакани.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 03 Січня 2017, 15:05:17
там ржавіє місце стика, а долізти туди ніяк, от і вилазять потім ті стакани.
Кільки болтів М6 між точками зварки подовжують життя.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

і їх треба ставити відразу як куплене авто
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Ну таке повинен був помітити член форуму перед тим як питати.

У мене так порвало з права, сантиметр дирка була і дихало при їзді, то стягнув шпилькою і камертонами та підварив в стик без карточки підсилення. Причина - кувет високий. І добре що там порвало а не лонжерон. То правильно продумано конструкторами і не треба переусилювати. Вже 5 років по ямам і удари і загружений по ямах - тримає  і не лопає. Лопне - пластинку підсилення накласти і підварити. Головне не брати дурного, все одно воно все витреться в поржавіє колись - нехай собі працює. От мені це авто і нравиться що душа спокійна на предмет поломка-ремонтопридатність - ціна. Принаймні знаєш, що завариш як слід і буде крепше в ому місці ніж у заводському виконанні.

Таке підварювати треба всередині стакану, по зовні то вже результат стику і ці відгини не тримають а тільки розїдуться, якщо по ним пришваркнуть точками або гвинтами, як Володя писав.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Да, славута машина для навчання, добре що вона проста, ну я не про інжектор і дохера датчиків. зато самому можна по залізу пошарити і зробити. Костя, ти ще на пріороопорники не перейшов, то переходь, реально машину не узнати, сруль легше крутиться і тихо їде, немає ударів по кузову на стиках дороги і ямах, ну плюс до того гума повинна бути нормальна. У мене опорники БРТ це не супер, це самі прості, а є ще SS20 оті то бімба
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 05 Січня 2017, 00:11:28
Да, славута машина для навчання, добре що вона проста, ну я не про інжектор і дохера датчиків.
Не такий страшний чорт як його малюють. Якщо розібратись, то все просте як двері.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

нііііі, там ті датчики і мозги це всеодношо в колгоспі джондір з джойстиком
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Розумієш Серж, на норм  ГОСТ та ДБН дорозі та утрианих відповідно до Правил утримання, то сток їде гуд, а графітку коли навалив  в рейку через сапун з бронзостружкою (така марка СРС графітки) - то однією долонею не місці при 1 км/год крутиться дуже легко і при -20 морозу.
Тягло в сторону у мене і при одному спустяному раз, при сходженні невиставленому. Ну і як писав, пружина, сайленблок, як писали і стакан проломаний. Все . Висота це ланцюг саме стійка від пружини, сайлен, стакан. А ще може позаду балка провалилась якось чи задній стакан  - де він там член форуму, відповідай що накомав!!

Не потемі поскучаю!
Чесно, загальні враження про інжектор, після того як вичухав болячки - супер навіть на МЕМЗ ДВС та Славуті. А ГБО 4 самовключається - для блондинок.
Це пособіє Славута та БК Володимира мене просвітило повністтю про структуру системи та  взаємодію датчиків та їх суть, принцип роботи. Добре що саме інж купляв. НУ тонкощі програмування та схемотехніки не потрібні,  в даному випадку далі реле , транзисора та полюсів, всяких розиновок і все таке.
Принаймні жодної поїздки на СТО на діагностику та саморемонт в задоволення та економію.
Як підсумок - карбюратор ущол назавжди як не крути.
Прошивку колупати на параметри - просто немає коли та і економія там головне в наявності самої славути як дешевого моцика, ніж палива.
Я так підрахував що ГБО вже економе мені півроку бабоси, сама авто стільки переробила та перевозила - що комфорт життя окупився. Те, що комфортніше в інших тачках чи якось вплинуло на настрій чи здоров.я - до спини, вже не помню. СІдаю в дорогі тачки і завжди місця продати та купити верстат чи квартир та будинків парочку. Ну хіба то задоволення їздить на квартирах коли у самого така квартира по ціні? Розумію тих людей у яких тачки за 30-40 у.е. дались за рік-два вільно (по різним причинам), Ну да.....але як дєвочки за ними трусяится.
Моя славка максимум за 1800 у.е. ще треба спробувати продати з ГБО. Та нафіг нада!!! Моцик суууупер!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Згоден, якщо є вільні пессо, без напряга, а не зібрані потом і недоїданням то тоді і іномарка для тебе як засіб пересування попи з точки М в точку Ж. А коли ти збираєш по крихтам ту копійку і потім нарешті купуєш авто бізнес класу, і далі економиш бо ж там ремонт і сервіс коштує як авто, то до дупи карі очі отака машина, хіба для понту, щоб у гаражі стояла, в той час коли вдома нема що їсти.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romaken

Доброго вечора всім !)
Вибачаюся що написав питання і пропав, мусів їхати по-справах то і під машину не лазив, завів і поїхав. А потім сесія (я студент) і так затягнулося.

Нажаль таки не мав можливості заїхати заглянути під машину (в моєму металевому гаражі дубак страшний, поки відкрию то вже змерзну як цуцик).
Так під домом поверхнево оглянув що і як - стакани на однаковій висоті, кузов не порваний :-D
Всі гумки вроді цілі, але помітив що пружина стиснена.....тобто у лівому аморті між витками пружини десь 10 мм а у правому 6-8 мм....навіть на око видно що вона більше зжата

ZaVa

Пружинка могла й лопнуть . . .
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

vitalij72

Стоит верхняя распорка на стаканах.Посмотрел а она ходит вдоль рамы при качании рулём на месте.Стаканы как-бы смещаются вправо-влево.Сами стаканы целые трещин нигде не видно.Посмотрите у себя в кого стоит распорка двигаются ли стаканы.Причина осмотра-на ямках бросает в сторону.На передке стоит зимняя расаваv q101 на задней оси всесезонка бц10,салейнтблоки проверял,опоры не стучат стойки то же,подшипники на всех осях без люфтов ,рулевая рейка впорядке.Может из-за резины такая хрень...

Андрій

ну, на ямах будь яку машину може в бік кидати... тиск в колесах не завищений?


[img]http://s

vitalij72

Нет давление 2.Я на ней редко езжу ,но смотрю хорошо.