Кондиционер на Славуту!!!

Автор Денис, 06 Серпня 2008, 14:01:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Дякую. Тобто маємо приблизно 3500 літрів. Якщо запихнемо 5 людей, то це мінус 400 літрів. Тобто матимемо внутрішній об'єм повітря 3100 літрів. Зі споживанням 6 літрів на хвилину повітря до смерті вистачить на 3100/30 = 100 хвилин. Практично це означає, що вже за 20 хвилин почнеться кисневе голодування.

Отже, для дальняка - лише повноцінний кондиціонер з проточною вентиляцією.

...Ідея: поставити генератор на 200А, переробити привід, втулити інвертор 12/220В - і поставити квартирний кондиціонер на дах. :-D
Плюси рішення: невтручання в конструкцію авто, повна автономність та ремонтопридатність кондиціонера без погіршення функціоналу авто.

ВКБ

Нє. Самоциркуляція звісно не повна, підхват повітря з салону на охолодження , а підкачка  в салрн з вулиці лишається ... Наклав акумуляторів холоду  в ящик і все. На роботі чи десь там перезарядив. Хтось таке зробив. Ніяких лишніх приводів і все таке. Коли не треба вимкнути . А можливо отакий девайс втикнути в багажник чемодан любого розміру.
Яка теплоємність акумуляторів холоду? Цікаво наскільки вистачить і яка потужність буде при 5 кг акумуляторів -17 градусів розташованих лабіринтом провздовжним в чемодані під капотом і зациркулярений в салон, дує з пічки а втягує знизу десь.

Я колись в нішу люксову клав пару штук прикалувався - холодить.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Ота девайсіна на даху авто має зміст. Виходить яущо такий повітряний радіатор поставити десь з пепеду перед радіатором і потужний вентилятор та в салрн ..то дельта в 5 градусів і дасть кондиціонування і без фонатизму. Як раз дельта в 5 градусів вносить полегшення. Просто технічна реалізація повинна бути. 200 ватного вентилятора може вистачити тягнути при стоячфй авто. І церкуляція і охолодження в пробці в штатний возлуховод.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Бавились ми температурою на дальняку. 23...24°С в салоні - максимум, при якому можна їхати довго. Це з гідропідсилювачем керма і на якісних магістралях. За бортом було до +35°С, сонячна погода. І стояння в пробках на кордонах від 20 до 120 хвилин. Їхали з ранку до вечора.

...А через тиждень - додому у зворотньому напрямку. Холодові акумулятори - не підходять. Лише добрячий повноцінний кондиціонер має бути.

ВКБ

Звісно повноцінний безпрограшно. Комплекти з матізів чері чи равонів як раз під типорозмір. І впихнути можна було б, і радіатор не обов.язково вліплювати в пічку. Може жити як навісний підібраний компоект щоб ставити не змінюючі вузли.
Тобто дешеве старувате авто з можливісттю навішати кондей можливе. Але мене гасе олне, що пічкою я користуюсь частіше, а кондєй треба був би потібен навіть не все літо, а лише його половина, тобто працював би в жару, яка не весь день і не все літо. На ходу не так жарко. На стоячій в тіні теж. На сонці при відкритій дверці еа стрянці норм. Тому подумавши навіщо ця навіска інколи..то гасне бажання. Пічка в режимі просто дути  те ж освіжає.
В нових логанах білих є комплектація без кондєя.
Якби славута з самого початку йшла по тій ціні з салону з електропідсилювачем керма, кондєєм відповідної потужності, то претензії були трохи менші.
Тому тонування і робоча пічка для ненового малого супердешевого  авто яке справляється з функцією мотокаляски класа люкс -норм і без кондєя.)))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Тут у нас дожди зарядили, оказалось что шкода с выключенным кондиционером и просто приточным воздухом очень сильно страдает запотеванием стекол. Включение кондиционера быстро решает проблему))

Но как по мне кондиционер штука приятная, по городу можно и без него прожить, а вот на дальняк очень печально без него. Как то отвратительно запомнились мне поездки на славуте летом в Херсонской области и в Карпаты. Было очень жарко. Причем нагрев идет не только от солнца, а еще и днище от двигателя очень греется, днище багажника было горячим.
При полностью открытых окнах и наружно температуре 35, в салоне возле ног пассажира у меня температура была 39 градусов. Это при полностью открытых окнах и скорости километров 80-90.
У меня к стати обороты с кондиционером или без всегда 900. При включении кондиционера расход топлива возрастает с 1 до 1,4 литра в час.

ВКБ

Тому славута переходе в ранг второї робочої мотоколяски, яка як другий помічник береже старшого більш продвинутого брата з усіма вкусностями. Але мотоколяска славута всеж не мт-11 ))). Від продажу робочої мотоколяски мало радосиі у об.єму коштів ніж від її наявності в господарстві.
А пілітожити - хто працює за кермом..сто пудов пересідати на щось більше. Кому мотнутись по місту чи юзати на стирання, Славутка саме то....супермотоколяска з дахом і обігрівом, а у декого з цілим лямбдазондом ...о.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 05 Червня 2020, 20:40:39
Тому славута переходе в ранг второї робочої мотоколяски, яка як другий помічник береже старшого більш продвинутого брата з усіма вкусностями. Але мотоколяска славута всеж не мт-11 ))). Від продажу робочої мотоколяски мало радосиі у об.єму коштів ніж від її наявності в господарстві.
А пілітожити - хто працює за кермом..сто пудов пересідати на щось більше. Кому мотнутись по місту чи юзати на стирання, Славутка саме то....супермотоколяска з дахом і обігрівом, а у декого з цілим лямбдазондом ...о.
Не знаю, все равно в славута стареет, запчасти - лоторея, страховку, масло, купи раз в год, резину купи раз в 3 года. Требует обслуживания, то термостат, то тормоза, гниет. Газовый баллон повереить раз в 2 года не понятно где.
Я для мотоколяски хочу электромобиль, но пока столько не зарабатываю.

К стати в Лифе ж электрокондиционер. Можно с его в славуту, только генератор по мощней или аккумуляторы в багажник

ВКБ

Нє, ніяких глобальних доопрацьовок. Скільки там гарантований термін у авто? 7 років? У любого. То хай старіє і стирається в порох на благо господаря. І на інше тоді перекинутись.
Люблю речі які відпрацьрвуються під нуль.
Кондєй хай буде в іншому, а Славута створена без нього.
Старіють вмі авто. Вічна гонитьба. А як досадно коли дороге авто старіє на очах..айяяя.
Але якби був підібраний готовий набір на Славуту і Таврію, щоб купив комплект і поставити без курочення, то брали б мабуть. Це теж не гуд, бо довше сидітимуть на них.
Ринок пепеповнений б/у калінами по 3500 з кондєями і підсилювачами керма, подушками  бе зпеки і прихованими рижиками, ...простіше пересісти. Це теж як наче в копійку чи москвич кондєй.
Технічно монтується, місце знайдеться, але то ліплево горбатого. Підсилено уходять шкарабание без  підсилення керма, подушок і кондєєв. Що ж ябуду колупати якщо нічого не ламатиметься )))
Електротяга поки стр ємна. АКБ по виходу з ладу понасять всю любов.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Компресор компактний над генератором. Шківи звісно поліклинові. В мікасі пере дбачена комплектація з кондєєм. Радіатор теплопепедачі наперед біля  основного. Охолодження перед входом в пічку під шаблею. Всі остальні потроха автрматики ставляться у вільні  місця.


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Питання. На вулиці 33, в авто 48. Скільки треба для зручності часу щоб кондєй нагнав 24 градуса в салон? Тобто 10 градусів від вуличної.
Яка продуктивність вентилятора авто м.куб?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Думаю к хвилин вистачить.
Рахуємо енергію:
33-24=11градусів.
Об.єм 3,5м.куб
Теплеємність 1кДж на 1 кг, або при 1.230кг/куб, теплоємність куба =0.76кЖд.
Коеф. потужності зовні 1,3 з запасом. 60/5 =12 часовий прогін об.єму =12.
Теплоємність матимемо годинну 3,5м.куб ×1,3коеф. ×0,76кдж/кг×11град×12=457 кДж/год.
Продуктивність штатного вентилятора 3,5*12 (за 5 хв прогнати повітря в салоні)=42м.куб/год. що приблизно вистачає продуктивності штатного.
Повертаючись до потужності 457кДж /3,6= 127Вт.
При ккд в 60% потужність на валу 127/0.6=217Вт.
Потужність в 217Ват може бути підведена до компресора електроживленням, без шківного приводу. Також може бути як портативний конлиціонер.
Де я помилився в розрахунках? Думаю ККД вище при пластинчатому (шиберному ) нососі чи спіральному 160..180Вт. !!??
Це потужність компресора холодильника домашнього.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.