Вибрация руля

Автор dimas26, 10 Травня 2011, 19:49:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Max 55

по опыту скажу
На такой скорости вибрация может быть из за люфта рулевых, шаровых или большого зазора в рулевом управлении
Если не отбалансированы колеса то обычно после 120 появляется вибрация

Valeriy

Цитата: Max 55 від 29 Березня 2017, 13:06:17
по опыту скажу
На такой скорости вибрация может быть из за люфта рулевых, шаровых или большого зазора в рулевом управлении
Если не отбалансированы колеса то обычно после 120 появляется вибрация
Колеса нормально отбалансированы были у проверенного спеца

Valeriy

Цитата: Max 55 від 29 Березня 2017, 13:06:17
по опыту скажу... "большого зазора в рулевом управлении"
Что значит большой зазор в рулевом управлении?

Володимир

Цитата: Valeriy від 29 Березня 2017, 13:07:18
Цитата: Max 55 від 29 Березня 2017, 13:06:17
по опыту скажу
На такой скорости вибрация может быть из за люфта рулевых, шаровых или большого зазора в рулевом управлении
Если не отбалансированы колеса то обычно после 120 появляется вибрация
Колеса нормально отбалансированы были у проверенного спеца
А тормозні диски?

Той перевіриний спец має відбалансовану планшайбу, чи балансував на таврійському фланці?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Valeriy

Цитата: Володимир від 29 Березня 2017, 14:03:47
Цитата: Valeriy від 29 Березня 2017, 13:07:18
Цитата: Max 55 від 29 Березня 2017, 13:06:17
по опыту скажу
На такой скорости вибрация может быть из за люфта рулевых, шаровых или большого зазора в рулевом управлении
Если не отбалансированы колеса то обычно после 120 появляется вибрация
Колеса нормально отбалансированы были у проверенного спеца
А тормозні диски?

Той перевіриний спец має відбалансовану планшайбу, чи балансував на таврійському фланці?
А что тормозные диски? Что с ними может быть не так? Незнаю балансировал ли он на фланце...

Sergik32

Тормозний диск маэ зазори між отвором і шпилькою, і його важко виставити точно, зазвичай коли його ставиш і зажимаєш уже алюмінієвого фланця то того диска ше молотком простукуєш шоб не затирав об пружину яка тримає колодки, а відповідно навіть невеличке зміщення може на швидкості давати вібрацію. А на рахунок того що каже Мах55, то це є зазор в рульовій рейці між рейною і шестернею, далі, люшт в "бочонках" рульових тяг, накінцевиках рульових тяг ну і т.д
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Valeriy

Цитата: Sergik32 від 29 Березня 2017, 14:27:02
Тормозний диск маэ зазори між отвором і шпилькою, і його важко виставити точно, зазвичай коли його ставиш і зажимаєш уже алюмінієвого фланця то того диска ше молотком простукуєш шоб не затирав об пружину яка тримає колодки, а відповідно навіть невеличке зміщення може на швидкості давати вібрацію. А на рахунок того що каже Мах55, то це є зазор в рульовій рейці між рейною і шестернею, далі, люшт в "бочонках" рульових тяг, накінцевиках рульових тяг ну і т.д
Спасибо большое. А то ни с того ни с сего началась вибрация...второй раз по трассе поехал и начало... Я теперь вот задумался на счет резины...не послужила ли она причиной этого всего...

Sergik32

може бути і резина, але як кажуть коллєги і я сам по своїй знаю що після 100-110км починає вібрувати, ну це при умові що ти ніде раніше не увалив її в яму.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Поки була роззява таке і було, встановив йокогаму...як відрізало!

Valeriy

Цитата: Sergik32 від 29 Березня 2017, 15:40:00
може бути і резина, але як кажуть коллєги і я сам по своїй знаю що після 100-110км починає вібрувати, ну це при умові що ти ніде раніше не увалив її в яму.
В ямки бывало заскакивал частенько...у нас дороги такие..пытаешься обьехать ямку и в другую попадаешь...хоть бери и переноси машину на руках

Григорий

Валерій пару стаканів хорошого первака заглажує всі ями.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Sergik32

Валєра, купиш хвайну дорогу гуму от тоді і будеш переносити машину через ями, а на ВС-11 можеш їздити і в ус не дути, покришкам точно буде пофіг, головне щоб підвіска витримала.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Valeriy

Цитата: Sergik32 від 29 Березня 2017, 23:21:42
Валєра, купиш хвайну дорогу гуму от тоді і будеш переносити машину через ями, а на ВС-11 можеш їздити і в ус не дути, покришкам точно буде пофіг, головне щоб підвіска витримала.
Да вот и езжу....но если прийдется часто менять подшипники и делать рулевую рейку то конечно ну его... С такими ямами подвеска точно не выдержит...

YUKON

Цитата: Valeriy від 30 Березня 2017, 08:43:57
Цитата: Sergik32 від 29 Березня 2017, 23:21:42
Валєра, купиш хвайну дорогу гуму от тоді і будеш переносити машину через ями, а на ВС-11 можеш їздити і в ус не дути, покришкам точно буде пофіг, головне щоб підвіска витримала.
Да вот и езжу....но если прийдется часто менять подшипники и делать рулевую рейку то конечно ну его... С такими ямами подвеска точно не выдержит...
Рейка це слабе місце в ТавроСлавутах - 25 тищ и вже бубонить. Все інше норм ходить. Ну це як в моїй ситуації коли я її брав з "0"!

Sergik32

25тищ і не бубонить, а зараз ще і опорники пріоровські то взагалі все тихо і легко
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0