Вентилятор охлаждения радиатора. Проблемы и решения

Автор Лёлик, 14 Серпня 2008, 02:45:14

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Машка

Доброго вечора Друзі 🇺🇦.Я тут новачок.Володію інжекторною Славутою 2006 року.І вже почались поломки.Діло таке.Не включається вентилятор охолодження,температура лізе в червону зону.Боюсь перегріти.Виявлено сам вентилятор проводами на акум робочий,від реле при замиканні 30 і 87 контакту теж вентилятор працює.Датчик температури охолоджуючої рідини,той що під патрубком в блоці при знятті його клеми ,на ввімкнутому двигуні,в аварійний режим не переходить,тобто вентилятор не спрацьовує.Запобіжники під торпедою всі цілі.Я вже змучилась...
Зробив мені ,,горе,, електрик датчик в радіатор з масою на кузов,другий провід підєднавши до реле вентилятора(більше там проводів колхозних) ніяких нема.
Отож авто прогрівається,стрілка повзе в червону зону,а вентилятор не спрацьовує з тим датчиком в радіаторі.
Блок скорше нагріється,ніж радіатор,тож навіщо ДТОР в радіаторі,як можна в блок поставити.
У мене напевно не приходить мінус від ЕБУ (Мікас 10.3) на реле.
Як саме краще зробити систему охолодження робочою,щоб не задіювати мінус ЕБУ і щоб потім не вилазило помилок.
НАДЗВИЧАЙНО ВДЯЧНА ЗА ВІДГУК.
ДОПОМОЖІТЬ🤝🤝🤝
Марія

Олександр 1968

Вкотре продовжуємо товкти одну ту саму воду в тій же ступі.Почнемо.Перше.Якщо датчик нв радіаторі не спрацьовує,то це або сам датчик несправний,або заклинив термостат.По друге і саме головне.Датчик на блоці НЕ ВМИКАЄ вентилятор.Він підключений до показометра на панелі.ВСЕ!За вимірювання температури Мікасом відповідає ДВОПРОВІДНИЙ датчик на металевому патрубку(сопілка).Саме з нього треба знімати "фішку"проводів для вмик.аварійного режиму і перевірки роботи вентилятора.Якщо система розгермитизована,то цілком можливе не вмикання вентилятора при критичних температурах

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 05 Лютого 2023, 00:12:06Вкотре продовжуємо товкти одну ту саму воду в тій же ступі.Почнемо.Перше.Якщо датчик нв радіаторі не спрацьовує,то це або сам датчик несправний,або заклинив термостат.По друге і саме головне.Датчик на блоці НЕ ВМИКАЄ вентилятор.Він підключений до показометра на панелі.ВСЕ!За вимірювання температури Мікасом відповідає ДВОПРОВІДНИЙ датчик на металевому патрубку(сопілка).Саме з нього треба знімати "фішку"проводів для вмик.аварійного режиму і перевірки роботи вентилятора.Якщо система розгермитизована,то цілком можливе не вмикання вентилятора при критичних температурах
Авто інжекторне, тому те що виділив жирним до уваги брати не потрібно, це справедливе тільки для карбюраторних авто.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Цитата: Володимир від 06 Лютого 2023, 09:01:32
Цитата: Олександр 1968 від 05 Лютого 2023, 00:12:06Вкотре продовжуємо товкти одну ту саму воду в тій же ступі.Почнемо.Перше.Якщо датчик нв радіаторі не спрацьовує,то це або сам датчик несправний,або заклинив термостат.По друге і саме головне.Датчик на блоці НЕ ВМИКАЄ вентилятор.Він підключений до показометра на панелі.ВСЕ!За вимірювання температури Мікасом відповідає ДВОПРОВІДНИЙ датчик на металевому патрубку(сопілка).Саме з нього треба знімати "фішку"проводів для вмик.аварійного режиму і перевірки роботи вентилятора.Якщо система розгермитизована,то цілком можливе не вмикання вентилятора при критичних температурах
Авто інжекторне, тому те що виділив жирним до уваги брати не потрібно, це справедливе тільки для карбюраторних авто.

Авторка посту вказала що електрик підключив датчик радіатора по мінусу в паралель управління штатного реле вентилятора.І по її словах теж не спрацьовує.Читай сам уважно,перед тим як робити якісь рецензії на мої пости.

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 06 Лютого 2023, 09:24:56Авторка посту вказала що електрик підключив датчик радіатора по мінусу в паралель управління штатного реле вентилятора.І по її словах теж не спрацьовує.Читай сам уважно,перед тим як робити якісь рецензії на мої пости.
Ну якщо в цьому випадку, то так.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Lecuk

Доброго  дня . Хто ставив на карбюратор вентилятор охолодження радіатора   від інжектора ? + і - ? Дякую

Олександр 1968

В мене стоїть від якоїсь іномарки з вісьмома лопатями,краще продуває радіатор.Щодо заміни.Карбовий вент.-40 ват,інжовий-90.Відповідно,якщо в першому випадку деколи достатньо вимикача на радіаторі,то в другому без реле не обійтись