Прошивки на Мікас (Обговорення прошивок і ЕБК Мікас)

Автор Володимир, 22 Травня 2011, 17:59:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Исполнительный механизм шаговый По логіці хелпа С92 та С93 повинні надати ЕБУ інфу який тип шаговика і через які контакти він підключений. .  Хелп російською, і о це ж не я писав у мікасонлайн , .....
,,C92 Режим роботи обмоток регулятора ХХ МД ()"  ,,C93 Вибір кількості і вихідних контактів обмоток МД ()"
Цитата: Володимир від 17 Лютого 2020, 12:23:45
РХХ в хелпі позиціонується як регулятор холостого ходу, що таке МД я не знаю, в хелпі відповіді я не знайшов.
...............
Я б в   ,,C93" написав ,,Вибір вихідних контактів ЕБУ від кількості обмоток ВМш та режиму роботи"....
І тоді все стає зрозуміло навіть ящику.

Під 096тою С92 =0   РХХ  наказали працювати  ,,парафазно"  незалежно від кількості обмоток
Уже Під 111тою  С92 =3  РХХ наказали працювати  ,,инверсно синфазно" – ну то ще таке їм видніше Цікавіше далі.

під 096 С93 =513  задіяли контакти ЕБУ [28] -????? - [25][26]  -   [29][46] ну наче схоже на правду.

під 111тою С93= 755  [46] -  [28]  - що працювала одна обмотка?? чи вони десь запаралелені у жгуті?

під 111MLG C93=243   [25][26] - [48] -  [29][46]
І тут  ми бачимо що у096 та 111MLG  практично одне і теж, тобто  щось він знав.  Бо 28 та 48 ідентичні LHU LHD і теж саме  що ,,0" двообмоточної. А от стокова 111та можливо була під другий тип РХХ (такі теж існують) Часто  якось пропонувалось міняти РХХ на  качелі. Мені з 111тою не допомогло, а от заміна на 096 допомогла. От і вся логіка.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

РХХ є різні, на газелі він такий як на фотом, не виключено що є інші, зробили варіант типу на всі випадки життя. Але і не факт що в хелпі все правильно.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

Цитата: Fulcrum від 22 Квітня 2014, 10:29:06
Хто дуже хоче попробувати зробити 2-й режим на мікас 10.3 без плюса - ось схема, по якій робив я. Попереджаю - крок вліво/вправо - новий блок, в кращому випадку процесор. 069 з двома режимами робити не буде. Працює 090 версія, правда  постійна помилка \"Ошибка ПЗУ контроллера\",  в масці помилок виключив, робить і так, хоча це не правильно. Друге - у програмі Володимира завжди активний сигналізатор \"Признак включення другого режиму\", при переключенні тумблером нічого не міняється, але режим переключається - бачу по калібровках, які міняв.



VBR - люба площадка на платі, де зявляється +12В після головного реле.
Я дуже перепрошую, але не зрозумів із схеми - куди провід на кнопку підключати? а також 39 і ще якісь символи це тіпа 39-та нога?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

На 57-му ногу щоби знати що таке 39-та нога, треба відкрити мікас і знайти елемент С167.

Щодо того що світиться ознака "Признак включення другого режиму", то в хелпі до мікаса, взагалі пишуть, що якщо підключено програмк АКМ (незнаю правда котру з них), то другий режим не працює.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Цитата: vladishtm від 17 Лютого 2020, 15:03:15
Цитата: Володимир від 17 Лютого 2020, 12:23:45

Цим С46=800/900 можливо, решта до цієї ситуації відношення не має.
Але ж дуже мала різниця. Може б замість 900 десь 1100 а в С47 замість 300 десь 700? бо дуже вже низько опускае ПХХ? Що таке 300 оборотів? Це навіть нижче режиму від пуску до прогріву, нижче просто ХХ . І я бачив що саме перед качелями стрілка провалюється десь нижче 500 (враховуючи інерцію прилада можливо то й були 300.  Дуже велике бажання єкономити паливо? Чи можливо то було трохи інше паливо?
Интересно, а что показывает в диагностике положение РХХ во время провала?
Я с своим СТРro, пол жизни потратил на ихнее "Минимальное положение РХХ", пока узнал что это МАКСИМАЛЬНОЕ отклонение в сторону уменьшения шагов, при режиме регулирования, от заданного положения РХХ. А вчера  :hysterics: я узнал, что у вас тут имеется   ХЕЛП для Микас 10.3, а то было чувствовал себя не превзойдённым регулировщиком ЗАЗов :mitsu:

mc_maxim

Здравствуйте. Ребята поделитесь прошивкой на  Славика 1.3, Микас 10.3.0 Отрубить ДК уже 2 менею и поднять динамику.
Opendiag сообщил код ПО АЕС 02.03.069 CL A

Higins

Дядьки, доброго здоров'я, хочу прошити свого славіка, зараз зашита AEC 02.30.069 CL A 26 2006. Славута 1.2. Mikas 10.3 - завод, нічого не вирізалось/викидалось, розхід палива не важливий в принципі, якщо можливо хотілось прибрати провал коли скидаєш газ (десь з 1500 на холостий то провалюється нижче холостого, потім вирівнюється).  Чим порадите прошитись? 

Vadim_K

Цитата: Higins від 06 Березня 2020, 01:31:45
Дядьки, доброго здоров'я, хочу прошити свого славіка, зараз зашита AEC 02.30.069 CL A 26 2006. Славута 1.2. Mikas 10.3 - завод, нічого не вирізалось/викидалось, розхід палива не важливий в принципі, якщо можливо хотілось прибрати провал коли скидаєш газ (десь з 1500 на холостий то провалюється нижче холостого, потім вирівнюється).  Чим порадите прошитись? 
Перед "прошитись" не мішало б розібратися чому "провал". А уже потім можна й шити.
Перепрошивка проблему, більше всього, не вирішить.
Свого часу(коли був двигун 1,2) програмою "Кріт"(виробництва Володимира), перекинув графіки зі 111 прошивки Мікаса 10,3+.
Було краще за стокову 069. Але більшість чомусь на цю прошивку скаржаться.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Так графіки 111-ї для двигуна 1.3, і кротом перекидаються тільки графіки, а не сама керуюча програма.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 23 Лютого 2020, 11:01:34
На 57-му ногу щоби знати що таке 39-та нога, треба відкрити мікас і знайти елемент С167.

Щодо того що світиться ознака "Признак включення другого режиму", то в хелпі до мікаса, взагалі пишуть, що якщо підключено програмк АКМ (незнаю правда котру з них), то другий режим не працює.
Цікаво що це за програма мк АКМ????
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: VAZ 21053 від 12 Березня 2020, 10:30:01
Цитата: Володимир від 23 Лютого 2020, 11:01:34
На 57-му ногу щоби знати що таке 39-та нога, треба відкрити мікас і знайти елемент С167.

Щодо того що світиться ознака "Признак включення другого режиму", то в хелпі до мікаса, взагалі пишуть, що якщо підключено програмк АКМ (незнаю правда котру з них), то другий режим не працює.
Цікаво що це за програма мк АКМ????
Їх є дві, одна старенька досівська AKM, або tmonitor, можна в неті знайти, є ще під віндовс, але я її ще вживу не бачив. Програми ті від розробників мікаса.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 12 Березня 2020, 11:16:57
Цитата: VAZ 21053 від 12 Березня 2020, 10:30:01
Цитата: Володимир від 23 Лютого 2020, 11:01:34
На 57-му ногу щоби знати що таке 39-та нога, треба відкрити мікас і знайти елемент С167.

Щодо того що світиться ознака "Признак включення другого режиму", то в хелпі до мікаса, взагалі пишуть, що якщо підключено програмк АКМ (незнаю правда котру з них), то другий режим не працює.
Цікаво що це за програма мк АКМ????
Їх є дві, одна старенька досівська AKM, або tmonitor, можна в неті знайти, є ще під віндовс, але я її ще вживу не бачив. Програми ті від розробників мікаса.
зрозуміло, ДЯКУЮ! :ok:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Хто пробував завищувати кути запалення в прошивці для газу і які результати - динаміка, розхід?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 03 Квітня 2020, 19:53:40
Хто пробував завищувати кути запалення в прошивці для газу і які результати - динаміка, розхід?
В мене для газу +6 в усьому діапазоні, спочатку було +2.5, але одного разу мені літом заправили супер зимовий газ, і доки я не збілшив кути запалювання, машина не хотіла їхати, відтоді не чіпаю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Волрдя і як по розходу..що є основний показник? І питання до тебе і тих хто обізнаний максимально в прошивках - лямбда приймає участь в розрахунку кута? Бо якщо так, то її присутність просто необхідна і це відрізняє карб від інжектора в корні . Тримаю книжку  СРСР і тут чітко написано і погоджуюсь з тобою беззаперечно що бідна і багата горить з різною швидкістю...в цьому і не спорив......і що в діапазоні лямбди 1.15 максимального спалення і 0.85 максимальної потужності двз...(сторінка 95 книжки 1985р. Москва Вища школа "ДВЗ") впливає на потребу різних кутів запалення. Тобто швидкостя згорання з переходом піку точки ВМТ це понятно. Тобто повторісь - програмно з ламбадою підв.язані кути? Інакше треба її присутність. І треба таки їх ранити для газу.
Шукаю про суміш газу...чи до 1 треба чи 1.2 при максимальній потужності.
Чекаю про розхід твої спостереження.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.