Тема для пьяных.

Автор Дмитрий, 23 Листопада 2011, 21:44:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Андрій

Мужики, а давайте песню споем...
[video][/video]
иначе больше тут делать нечего с такими порядками


[img]http://s

Андрій

Ой дал вчера стране угля


[img]http://s

Sergik32

нізя так сильно, лак з обмоток попливе і міжвиткове буде. В тебе відповідальна робота і жужик ВЛ11 ето же бальшоє железо.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Я вже забув коли на ВЛ11 працював
В основному на ВЛ8.
Ось моя лошадка була
http://trainpix.org/photo/00/23/62/23629.jpg

ВЛ8-599
(дивно в гулі її фото є :) )


[img]http://s

Sergik32

то я так поняв шо ВЛ8 в порівнянні з ВЛ80 то просто славута  проти газона? Бо в нас практично я балу тільки ВЛ80, ну пару раз бачив що пісіжирські вагіни тягають менші, напевно ВЛ11, я не дививсь на решітку радіатора що там написано.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

олег

Цитата: AndreyZpЯ вже забув коли на ВЛ11 працював
В основному на ВЛ8.
Ось моя лошадка була
http://trainpix.org/photo/00/23/62/23629.jpg

ВЛ8-599
(дивно в гулі її фото є :) )
Вопрос на засыпку, тепловоз называют- ФАНТОМАС , почему ?

Андрій

ВЛ8 почали в 53 році випускати всетаки, а ВЛ80 з 61 року почали. І перши ВЛ80 були ще на ігнітронах (ртутні випрямлячі). Потім вже кремнієві пішли.
Сила тяги ВЛ8 = 319 кН
Сила тяги ВЛ80к = 451 кН

Машини повністю і абсолютно різні. Якщо на машинах постійного струму (ВЛ8, ВЛ10, ВЛ11 всих модифікаій, ДЕ1) для регулювання швидкості, сили тяги потрібно по різному группувати тягові двигуни (скільки груп, скільки послідовно з них, скільки паралельно з них), вводити та виводити пускові реостати, послаблювати збудження двигунів, то в електровозах змінного струму тягові двигуни завжди паралельно і ніяк не группуються. А машиніст вже вибирає до якої відпайки вторинної обмотки (або первинної в пассажирських серії ЧС) тягового трансформатору підключити тягові двигуни.

Наприклад взяти електровоз постійного струму. Нехай ВЛ8
Тягові двигуни керуються ось таким контроллером:
http://scbist.com/scb/uploaded/elektropoezda/elloc_245.png
ось він наживо
http://pomogala.ru/diplom_images/4.16_pic_zvet.jpg

По першій картинці номер 15 - це реверсивно селективна рукоятка.
Має такі положення:
\"нейтральне\" - контроллер заблокований. при виході з кабіни слід забирати із собою.
Моторний режим, реверсора на рух вперед, Моторний режим назад, рекупераційний режим С рух вперед, рекупераційний СП рух вперед, рекупераційний П  рух вперед і три таких режими Рух назад.
Нижній вал 13 має 37 положень и визначає на якому з*єднанні группувати електровози двигуни, та які секції пускових опорів вводити. Для того щоб вивести секцію опору затискається ручка як раз цифра 13 на неї вказує, і можна перевести рукоятку на потрібну позицію. а цифрою 12 помічена кнопка. Якщо треба змінити группування тягових двигунів, то потрібно натиснути великим пальцем на цю кнопку, втиснути всередину рукотятки, і рукоятка розблокується і можна перевести на інше группування двигунів (шось на кшталт захисту від випадкового перегруппування двигунів).
Позиції 17, 26 та 36 ходові. На цих позиціях можна їздити без обмеження за часом, скільки завгодно. І за умови справної роботи охолодження і не допуску машиністом завищення струму двигуни не будуть перегріватися більше потрібного протягом необмеженого часу.
Верхній вал 6 - вал послаблення збудження та величини збудження перетворювача при реукперації
Якщо натиснути кнопку як і в нижньому валі, яка втопиться всередину, то верхня рукоятка іде з нуля \"від себе\", в сторону лобового скла. І в ту сторону має чотири позиції. Це позиції послаблення збудження тягових двигунів. Тобто є чотири ступені послаблення поля. Поле послабити можна тільки коли виведені усі реостати пускові (контроллер не дасть інакше ввести послаблення, ручка буде заблокована і не дасть від себе йти).
Якщо поставити в потрібне положення  реверсивно - селективну, потім верхній вал на одну позицію \"на себе\", вибір режиму рекуперації, (завчасно перевести генератори на високу частоту та запустити перетворювач, контроллюється по сигналній лампі БК спрацьовування контакторів захисту), потім перевести на першу позицію нижній вал, верхній вал розблоковується для руху на себе. І має 15 положень зміни ступені збудження генератора перетворювача, а з цим і ступнені збудження тягових двигунів, які перевелися спеціальними апаратами в генератори. Збільшуючи збудження добиваються переходу електровоза в режим рекуперації, а потім збільшенням чи зменшенням збудження величину струму рекуперації (по приладам показє струми збудження і рекуперації).

Ось так працюють машини ВЛ8 на залізницях постійного струму.


( добавлю еще пару фоток)
Контроллером на ВЛ8 для перегруппиовки определаются определенніе цепи питания групповіх переключателей.
Вот так они віглядят:
http://pomogala.ru/diplom_images/d_4.5_photo.gif
на вото сбоку видно два електропневматических вентиля, и шестеренку пневмопривода. Пневмопривод переключает его положение. Сверху дугогасительніе камері контакторов, снизу блокировки для сблокирования в цепях управления.
Вот они в вісоковольтной камере стоят справа
http://img11.nnm.me/a/4/6/d/0/134acc95fbbbaa64de47b184742.jpg

Вот пусковые сопротивления в крыше стоят
http://img11.nnm.me/9/0/6/f/4/058a5822e2dbeaa9da88bf54a4b.jpg

А вот контактора которыми управялется контроллер. Выводятся сопротивления пусковые, ослабляется поле, подключаются двигателя к сети
http://railway.in.ua/_ph/75/2/719834534.jpg

А на ВЛ80 ось такий контроллер.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6e/Controller-kme-55-vl80k-Ukraine.jpg

А в машинному відділенні стоїть ось такий проміжний контроллер
http://www.train-photo.ru/data/media/136/DSC_0543111.jpg
і контроллером в кабіні керується ось цей проміжний контроллер

Там такі позиції
БВ - быстрое выключение
0 - нейтраль
АВ - автоматическое выключение (промежуточные контроллера безостановочно понижают позиции впредь до нуля, двигателя отключаются от питания сразу)
РВ - ручное выключение. Если рукоятку перевести в полодение ФВ, а потом в РВ, контроллера в важдой секции перейдут на одну позицию ниже
ФВ - выше. Фиксация выключения.
ФП - фиксация пуска. Если поставить контроллер в положение ФП, а потом РП, контроллера в машином отделении переведутся на одну позицию выше.
РП - ручной пуск. + 1 позиция после ФП
АП - автоматический пуск. Контроллера в машинном отделении будут безостановночно крутится и набирать позиции впредь до последней 33 позиции.

В машинном отделении эти промежуточне контролера в зависимости от позиции (в кабине стоит сельсин указателя позиций) подключаются к определенным отпайкам тягового трансформатора. Но для полного переключения к другой отпайке обоих секций нужно чтобы прошло четыре позиции. Три из них промежуточные, на них через ограничивающие реакторы проходят уравнивающие токи и длительная езда на них запрещена.
В кабине стоят лампы 0ХП (ноль, ходовая позиция). По загоранию этих ламп машинист определяет в какой секции промежуточный контроллер перешел на ходовую позицию и полностью без участия ограничивающих реакторов подключился всемы выводами к отпайке тягового трансформатора.

Тоесть системы абсолютно разные.


Еще добавлюсь, что в ВЛ80 четко контроллируюся положения контроллеров.
Сельсин указівает положение промежуточного контроллера только секции в которой машинист. А видеть можно как писал выше по лампам 0ХП. При этом если по какой либо причине произошла рассинхронизация позиций, система один из контроллеров в зависимости от действия машиниста заблокирует. Например в секции 1 контроллер на 15 позиции, а в секции 2 по какой либо причине остался на 14.
Если машинист даст команду на +1 позицию, контроллер первой секции команды не получит. А только второй, он перейдет на 15 позицию и догонит первую секцию. А если машинист наоборот даст команду на позицию вниз, то контроллер секции 2 команду не получит, а секции 1 переключится на 14 и догонит секцию 2.
Так же контроллируется время переключения позиций. Если контроллер засрянет между позициями, срабатывает реле времени которое контроллирует его, и секция электровоза аварийно отключится от сети.

[video][/video]




o52e не знаю кто у вас его так называет, у нас их так не называют


[img]http://s

Sergik32

Ну Андрюха, ну ZP, оце то блін шайтанама, на один провод над кабіною скільки всякого понатикано. Жверь машина.
А на рахунок назв тепловозів то в кожному ДЕПО по-різному.
У нас на дизель-поїзд так і говорять - дизель, а на Черкащині говорять - бомбель




на електричку так і кажуть - електричка



на маневровочний ЧМЭ3 чеський кажуть - чмуха, чмир



на тепловоз кажуть МАРУСЯ



ну на такого то кажуть півмарусі або мала маруся



є ще такі, але у нас трохи інші, але принцмп тойже ЧЛЄНОВОЗ


ну їздять іще всякі разні, но я такі люблю, я їх більше бачу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Членовоз хДДД
проорался, буду и у нас так называть ;)
ПС сверху видео добавил


[img]http://s

Ежен/Юджин/Ойген

Да не... вот настоящие членовозы - членов партии возить...
Рецепт перемоги в інформаційній війні простий: говорити правду і викривати брехню (Любомир Гузар)

Sergik32

оооо, цей членовоз шикарний, але він в порівнянні з оцими малолітражками і їх наповненням (содєржимим) нєрвно курить в стороні
http://www.pravda.com.ua/auto-vr/
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

олег

Цитата: Sergik32оооо, цей членовоз шикарний, але він в порівнянні з оцими малолітражками і їх наповненням (содєржимим) нєрвно курить в стороні
http://www.pravda.com.ua/auto-vr/
Фантомас бигае по всёй Украине. Жаргон ж.дорожников есть на ютубе оказывается.

Андрій

П*ять днів оце не пив, а вчора оце дозволив з коллегою по роботі 0,5 раскатали немірофа (щось не дуже), а потім по літрушці пива для стабілізації заправили. Агонь


[img]http://s

Sergik32

сурові мужики, не дадуть ізоляторам засохнути
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Фууууууу. Зарекся не пить медофф.. От него мне постоянно плохо....
Если я здохну считайте меня комунистом.


[img]http://s