Большой расход топлива

Автор Ann_Rioval, 31 Жовтня 2008, 22:24:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Сергей

Цитата: Володимир від 15 Квітня 2019, 15:07:06
Тоді треба дивитись чи часом не їздиш з включеним підсосом.
+1 Шторка вертикально стоит?

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

leokl


leokl

Уже не знаю, уровень топлива в норме, мембраны в порядке, новые, жиклеры 95 165,95 145.
Есть пару карбюраторщиков, но толку нет, не знают в чем проблема.

Володимир

Цитата: leokl від 15 Квітня 2019, 23:24:19
Уже не знаю, уровень топлива в норме, мембраны в порядке, новые, жиклеры 95 165,95 145.
Есть пару карбюраторщиков, но толку нет, не знают в чем проблема.

Ремінь ГРМ стоїть по міткам?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

І момент запалювання (зажигания) правильно виставлений?

Сергей

А как там накат? Далеко катиться по ровному?

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Vitaliy.

Кроме всего перечисленного (кстати ещё не всё перечислили), играет значение манера езды. У меня самое бОльшее доходило до 10 литров по городу, а так обычно 7.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Lipovetsky

У мене жере славута 1.2 десь біля 10-12 літрів, чек горить на лямбда-зонд. То може бути таке через зламаний ДК?

Жулик

Цитата: Lipovetsky від 16 Квітня 2019, 12:10:35
У мене жере славута 1.2 десь біля 10-12 літрів, чек горить на лямбда-зонд. То може бути таке через зламаний ДК?
ясен пень что может.
ДК подает инфу на мозги а те корректируют смесь.
Если ДК не работает, то мозги переходят в аварийный режим, и делают смесь лишь бы ехала. А это и расход больше.

leokl

Цитата: Lipovetsky від 16 Квітня 2019, 12:10:35
У мене жере славута 1.2 десь біля 10-12 літрів, чек горить на лямбда-зонд. То може бути таке через зламаний ДК?
Дамбу на замену, расход станет в норму, я на инжекторе ездил, хорошая вещь....

leokl

#625
Ремень у норме, а вот зажигание нужно посмотреть, нужно по читать как,
Манера спокойная езды, стараюсь не топить.уже думаю один носик пережать....

Цитата: Сергей від 16 Квітня 2019, 09:11:47
А как там накат? Далеко катиться по ровному?
Накат нормальный

leokl

 Зажигание сказали в норме, проверяли на слух

Toris

Цитата: leokl від 19 Квітня 2019, 08:35:55Зажигание сказали в норме, проверяли на слух
Треба по стробоскопу виставити нормальне положення.

А на слух я ганяв славутку від дуже раннього до дуже пізнього (трамблером крутив туди-сюди) - практично однаково звучить на рівній дорозі без пасажирів і різниці в тязі між нормальним та пізнім запалюванням я не помітив.

Мабуть, у Вас пізнє або дуже пізнє запалювання, тому й витрати палива великі. Шукайте нормального карбюраторщика зі стробоскопом і хоча би зі стареньким ИКС-1 (индикатор качества смеси). Саме такого я собі знайшов і після його роботи крайні апетити мого славкозавра 6,5л/100км при 85% траси і 15% прогріву-міста з трьома пасажирами. Чисто в місті поки що не маю змоги заміряти, але вже десь скоро, якщо нічого суттєво не зміниться в країні.

leokl

Возможно что карбюратор стоит у меня от 2108, а нужно родной таврийский?
95/165,95/145жиклеры

Toris

#629
Нормальний у Вас карбюратор, найкращий, у мене такий же. Заженіть до нормального карбюраторника і не партесь. Я свою "ластівку" ганяв до сусіднього міста, бо чуйка підказувала, що вдома спеціалістів не залишилось. Дядько пенсійного віку при мені за годину-другу виставив стробоскопом стандартний кут випередження запалювання, підремонтував клапан холостого ходу, перебрав карба, замінив "сцикунця" (бо стояв якийсь згвалтований, клепаний-свердлений), налаштував холостий хід та якість суміші. І на фініші показав мені за допомогою ИКС-1, як горить бензин у 2-у циліндрі під час роботи двигуна. Цікаво, що колір полум'я на ХХ та на робочих обертах не змінювався, отже, карбюратор дає однакову суміш у робочому діапазоні обертів двигуна.

Коли повертався додому, вперше спробував, що таке "тапком в підлогу": якщо до настройки при втопленні педалі акселератора сволотка захлиналась і тупила, то після налаштування спеціалістом "тапок в підлогу" будив у двигуні потужного звіра.