стук под клапанной крышкой .

Автор Виктор, 05 Лютого 2012, 15:31:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Aryan від 16 Червня 2018, 21:06:06
на фото ямки від клапана нема, але вона може бути на інших тарілках,
Я бачу що є.
Цитата: Aryan від 16 Червня 2018, 21:06:06А що це за чонні ями на тарілці?
Іржа.

Ще трохи фоток для не віруючих в кращій якості. Фотки клікабельні для збільшення. Вибачай що не в 3Д.













Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сволочь

Мой отец ещё на Космиче 407 постоянно их притирал.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

romuald

Сьогодні вирішив заглянути під клапанну кришку, заміряти теплові зазори (при необхідності підрегулювати), замінити прокладку клапанної кришки. Бо наче трохи постукувало. Двигун був ще теплуватий. Теплові зазори вже заміряв на 4-х клапанах (як по книжці 2-5, 6-8 клапани), зазори були в нормі...і тут з набора щупів злітає пластикова гайка-зажим і падає під кулачки розподільчого вала другого циліндра на дно ГБЦ. Розмір тієї пластмаски приблизно 12 мм в діаметрі і 1,5 мм товщиною. Дістати ту пластмаску не вдалося...і дротиною шморгали (закривши зливний масляний канал) і компресором видували...наче їїтам взагалі нема...Так як вже темніло, то зібрав все назад. Приїхав додому. Що мені тепер чекати? Двигун працює, як і працював.

Григорий

Нічого не буде, вона впаде на дно піддона і ніякої шкоди не задіє, можеж їздити спокійно а от гайку прийдеться іншу шукати
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

romuald

Не думаю що впаде в піддон - візуально зливний канал вужчий за неї. Хіба може сам канал перекрити...якщо її не розмолотить чи не розчинить в маслі. На роботу сьогодні доїхав нормально.

Vitaliy.

Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

#66
Мабуть докатався. Грохот стоїть страшний. Строче як велика швейна машинка по звуку. Звук глуховатожорсткий. Тільки знаю що причини такого стуку дві.
Або поршень кажись 3 дістає до головки, або клапанний механізм. По частоті важко спіймати, чи то 450 за хвилину чи 900. Роздивлявся хід клапана через свічний канал, сухарик із під рокера не вилітав. Грохот що на холодну що на гарячу однаковий. Був трохи перегрів і закіпання в червні. Ону статтю про Мемз знайшов, що у одного автолюбителя то був нещасливий збіг розмірів і просадка прокладки , де поршень лупив по головці один. Писав що перебрав і замінив та притер клапана, втулки, заміна вісі і розпредвалу і не помогло, поки не побачив п'ятно контакту кголовки і поршня по периметру.
Може й в мене таке бо клапана регулював і в нормі. Грохот в зоні кришка-блок. Важко точно поняти. Зараз пробую заміряти частоту щоб зрозуміти чи то поршень чи то клапан. Навряд чи такий звук є перекладкою поршня..компресія в нормі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Kudrik

Пробуй проверить возможный люфт в цпг/вкладыши, по этому методу
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=395.675

ВКБ

Ого...я дивлюсь таке трапляється не в мене одного. Але у мене десь зверху і з боку КПП.
Тільки що спілкувався з водієм логана 2007р...такий же звук. Каже зупиняє на капремонт. 200 тис
Сподіваюсь обійдусь ревізією головки . Готуюсь зупиняти. Тільки що приїхав, звук жах.
То явно не генератор чи кпп. Страшно їхать, може корінний відкрутився?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

а в мене при сильній прогазовці в районі клапанної кришки в стороні генератора ляскіт такий як десь кусок бляхи лежить і дзеленчить, противний звук, що може бути не пойму
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#70
Схожий такий самий стукіт і у мене, як описував автор теми.
Мій стукіт підсилюється, такого грохоту ще не було.
Пора вкривати мінімум клапанну кришку, але думаю що на 158тис це вже поршньова грура.
Десь читав про мемз що при збільшеному зазорі поршня в момент вихлопу поршень лупе по кришці клапанної головки внаслідок перегріву і обжиму голівки. Аое у мене голівка не обжималась. Тому схоже грохот на перекладці поршня. Сподіваюсь відсотків 20 що може обійдеться переборкою распредвалу і коромисєл і всією тією нажиматєльною групою. Щоб так зносилась поршньова група треба чи піску сипанути...прям невіриться ..як молоточком сапожним хтось стукає. Частота наче коленвалу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

А чим закінчилась історія у автора теми стукіт між 2-3 циліндрами в районі клапанної кришки?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Думаю що ми цього не будемо знати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А я переживаю щоб нерозсідлилась головка в якомусь клапані.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 17 Листопада 2020, 10:49:09
А я переживаю щоб нерозсідлилась головка в якомусь клапані.
Я думаю що це рівноцінно прогару клапана, тому двигун має трясти, особливо після запуску холодного двигуна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion