Зарядний пристрій

Автор Damiena, 13 Лютого 2012, 11:36:47

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Василь1983 від 19 Грудня 2020, 08:06:54
Потихеньку душить жаба "придбати хороший зарядний пристрій з мізками" , а оте все саморобне що маю викинути на смітник історії . Придивляюсь до Кулон 720 , але ціна космічна . Може хтось юзав якісь сучасні китайські "розумні" зарядки з чесними показниками струму і напруги - порадьте . В принципі можу змарнувати час і приробити "аналогові мізки" до того що є  , але всеодно доведеться час від часу бігати до зарядного і контролювати процес .
Власне чому я задумався над цим , бо минув місяць новій батареї і я помітив що вона почала тримати підвищену напругу 13.0-13.1 вольт після 2 діб простою ."Ютюб каже" що то почалась сульфатація через систематичний недозаряд , або це доки вона нова то "ще не розробились пори , тобто ще йде процес доформування пластин" . І мене непокоїть що ця нова батарея вмре так само як і попередня через 2 роки .
А може то нині така якість батарей і в них з самого початку закладено ресурс на 2 роки максимум ?
Це не сульфатація, а як каже один товариш на ютубі розслоєння електроліту, тому треба підключити до зарадки щоби він трохи покипів і перемішався електроліт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Після деякого часу спостережень за своїм процессорним підзарядним, такі спостереження. (Вольтметр постійно в прикурювачу.)
Він не давав ніколи струм більше 3,0-3,5А (по паспорту макс5А).
Завжди починає з напруги вище акума на +0,1-0,2В. З цим же шагом поступово (секунд через 30) потроху піднімає напругу, мабуть збільшуючи період шагу(не стверджую, бо не сидів біля нього часами). Значить великого току на заряд він не давав.  Якщо оставляв  його на підзаряд на декілька днів, то максимальну напругу, яку бачив на вольтметрі (в прикурювачу) 13,0-13,1В...Значить перезаряд не допускав. Вольтметр можливо бреше на 0,1В. Образцових вольтметрів не маю, з мультімітром десь так. В паспорті (можливо вже викинув) на підзарядне були ще якісь діаграмки, щось там показували про його вумні дії.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

З довсіду зарадки своєї вести, замітив що акумулятор бере краще заряд коли йому на початку дати великий ток 5А, а потім вже зменшувати ток щоби напруга на клемах не перевищувала 14,4в. Якщо зарадку почати з малого токі і довго заряджати, то ефекту того нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Моє підзарядне DFC530 без N Коли нещодавно коротнула банка(чи дві) то він пищав помилку і не хотів заряджати. Вдавалось заставити піти на заряд, але через пяток секунд все рівно виходив з режиму з пищанням. Дав я тоді на акум 15В,2,5А пару годин і вдалося завестись з акума, поїхав по магазинах не глушачі, але біля одного машинально заглушив. То там і купив новий акум. Таку саму мегу. Мабуть так славуті забажалось.
https://www.pro-user.com/Batterieladegeraete/DFC530N-5-3-Amp-Intelligentes-Batterieladegeraet-fuer-6V-und-12V.html
Spoiler
1) диапазон зарядки от 5 - 110 Ah 2) заряжает как 6 вольтовые, так и 12 вольтовые аккумуляторы 3) ручной режим выбора типа аккумулятора (простой кислотный или гелевый)
4) 4-х ступенчатая зарядка аккумулятора
a) мягкий старт: определение типа аккумулятора, определение состояния разряженности аккумулятора, плавная подготовка к основной зарядке
b) основная зарядка аккумулятора 75 - 80%
c) завершение зарядки аккумулятора до 100% и прекращение основного зарядного процесса
d) поддерживающая / свободная стадия: поддерживает зарядку аккумулятора в 100% состоянии. Максимальное прибывание в таком состоянии до 10 дней.
встроенный 12-битный AD микропроцессор, управляющий процессом зарядки
7) диодный дисплей, показывающий: питание (зарядное устройство подключено к сети), процесс зарядки (аккумулятор заряжается), аккумулятор заряжен (показывает, когда аккумулятор полностью заряжен), ошибка полярности (если неправильно подключили клеммы к аккумулятору), ошибка аккумулятора (неправильный тип аккумулятора <3V или >15V (для 12V аккумуляторов), >7.5V (для 6V аккумуляторов) и т.д.
8) защита от короткого замыкания, защита от неправильно выбранной полярности, защита от перегрева аккумулятора и самого зарядного устройства, защита от возникновения искры во время подключения, самой зарядки и во время снятия аккумулятора с зарядки

Сбои на аккумуляторе: Спустя несколько секунд после включения режима зарядки вспыхивает светодиод ,,Batterie spannungslos"
(Аккумулятор не под напряжением) в том случае, если интеллектуальное зарядное устройство обнаружит одно из
следующих состояний сбоя:
a)Низкое напряжение зарядки: - < 3 V;
b)Высокое напряжение зарядки: - > 15 V (12-вольтный
аккумулятор) / > 7,5 V (6-вольтный аккумулятор);
c)Короткое замыкание на аккумуляторе или аккумуляторном
элементе;
d)Неправильный выбор напряжения аккумулятора.
Теперь зарядное устройство прекращает процесс зарядки. В
случаях ,,a", ,,b" и ,,c" аккумулятор может быть дефектным;

[close]

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vitaliy.

Цитата: Володимир від 08 Грудня 2021, 14:09:51З довсіду зарадки своєї вести, замітив що акумулятор бере краще заряд коли йому на початку дати великий ток 5А, а потім вже зменшувати ток щоби напруга на клемах не перевищувала 14,4в.
Тогда это должен быть зарядник с достаточным током, но с фиксированным (стабилизированным) напряжением.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх