Зарядний пристрій

Автор Damiena, 13 Лютого 2012, 11:36:47

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Skiper

Цитата: григорийНормальный зарядной ток 10 % от ёмкости акб. допускается быстрый заряд 15% но  при условии соблюдения температурных режимов. Я сам делаю зарядные и зарядно пусковые,за мои 29 лет автолюбительского стажа мне никто акб не заряжал.лет 15 назад я сделал автоматичесское но плотность не набиралась хотя оно отключалось при14.8 в. пришлось переделать на простое.
Согласен полностью. Автомат не может оценить степень заряженности/разряженности конкретного экземпляра аккумулятора. Только измерением напряжения и плотности можно оценить степень и выписать диагноз.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Max 55

Цитата: григорийлет 15 назад я сделал автоматичесское но плотность не набиралась хотя оно отключалось при14.8 в.
Настрой порог, чтобы выключалось скажем при 15,2...15,5 и более Вольт, так сказать перед обильным кипением


Автомат всё может, за напругой следит электроника

Григорий

Цитата: ВолодимирВосстановление и зарядка аккумулятора http://www.ekrikunov.ru/?shemes=21
Это самое обычное десульфатизирующее зарядное по однополупериодной схеме и 15 ваттный резистор разрядки. это схемы конца 70 начала 80 годов прибор там будет показывать 1\\3 зарядного тока. *YES*

Цитата: Max 55
Цитата: григорийлет 15 назад я сделал автоматичесское но плотность не набиралась хотя оно отключалось при14.8 в.
Настрой порог, чтобы выключалось скажем при 15,2...15,5 и более Вольт, так сказать перед обильным кипением


Автомат всё может, за напругой следит электроника
может так может желаю удачи
Оверпостинг исправил. Пользуйся кнопкой \"изменить\".
Number One.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Евгений

Цитата: В@силь
Цитата: pletenetsТак у меня он и так булькает с моим зарядным с напряжением 14.2В,или это все не то?
Якщо \"булькає\" при такій напрузі, то це або корисна площа пластин зменшилася, або густина електроліту впала (швидше за все, і те, і інше). Якщо акуму років і років - то це нормально, бо він \"помирає своєю смертю\". Або якщо недоглядяний - \"помирає\", але раніше свого строку.
Моє доповнення до суперечки стосовно:
\"Напряжение включения не ниже 14,2 В ± 0,2 В\".
\"Напряжение отключения не выше 15,0В ± 0,2 В\".
Є таке поняття - гістерезис. Тобто коли автоматичний ЗП відключився при напрузі не вище 15,0В ± 0,2 В, то знову включиться при напрузі не нижче 14,2 В ± 0,2 В. Та різниця між напругою виключення і напругою включення і є гістерезисом. Як швидко він включиться - залежить від того, за який час напруга на клемах АКБ впаде до напруги включення.
Vishnujana, \"ладоварка\" з польської перекладається як \"зарядний пристрій\". А як зрозуміти оцінку \"ніяка\"? Яка її \"начинка\", які є прилади та індикатори?
Моему АКБ 3.5года ,2года вообще не заглядывал(может и зря),по ареометру показывает 60-70%заряда,воду доливал при зарядке до уровня!
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

Max 55

Цитата: григорийможет так может желаю удачи
Не может, а точно!

Vishnujana

Цитата: В@сильвключення.
Vishnujana, \"ладоварка\" з польської перекладається як \"зарядний пристрій\". А як зрозуміти оцінку \"ніяка\"? Яка її \"начинка\", які є прилади та індикатори?
я знаю, що ладоварка -- це зарядка, але іншої назви немає, ось фото:

я возив цю ладоварку в багажнику і вона від вібрації перестала працювати, щось там стало торохтіти в середині.
я вже хотів був її викинути, але дружина, сказала. що заради цікавості, давай подивимось, що ж там в середині.

одним словом там переломився провід, що йшов на червону лампочку, ми його легенько зажали і воно знову працює.

Василь

Цитата: pletenetsМоему АКБ 3.5года ,2года вообще не заглядывал(может и зря),по ареометру показывает 60-70%заряда,воду доливал при зарядке до уровня!
Тоді, можливо, спробувати іншим зарядним підняти густину. Або звернутися до акумуляторника...
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Володимир

Щодо кальцієвих акумуляторів, то вони таки заряджаються малою напругою. Я свою весту 50 зняв з машини, так як сильні морози і виїзджаю не частіше ніж раз в тиждень вирішив прогріти в приміщенні і перевірити ступінь заряду. Через 12 год в приміщенні напруга на клемах була 12,5-12,6В. Підключив до клем блок живлення на 15В, початковий ток зарядки був 0.5А. Через 14 годин зарадки на клемах була напруга 13,7В. На ніч я зарядку вимкнув, то зранку годин через 10 на клемах була напруга 13,07В.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Number One

Сегодня был на гараже, приношу извинения, ошибся, у меня Аида АД-5, а не АД-3

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Віталій

от себя могу добавить непокупайте китайское особенно недорогое говно конкретное приносили мне на ремонт не один десяток так оно настолько примитивное шо капец неотвечает заявленним параметрам регулировок никаких транс постоянно греется и всё такое. Я делал сам взял транс от старого лампового телевизора ТС180 с него очень легко делать намотал вторичку с отводами через вольт там всего 20витков +4 диода+амперметр и пару вечеров свободного времени.Зделал не одно такое работают нормально павда нада периодически поглядывать не автомат же зато простота надёжность и стоимость копейки  кого интересует могу росказать поконкретнее
славута 1,3LI 08р.в.

Max 55

Можно автомат спаять, в инете схем навалом

Андрій

Я себе купил самый простой за 112 грн,  вот тут: http://detali.zp.ua/shop/gaz-cargo/17/17s_67199.html
для самой обычной \"любительской\" зарядки хватает. С утра снял, поставил на зарядку. После обеда снял, напруга на клеммах через минут 20 13,7 В. Заводится на ура машина. Дешево и сердито. Не для проффесионального сверхобслуживания а для обычной \"домашней\" плановой подзарядки, особенно в холодное время года.

pletenets :) Ого яку назву знайшли :) Гистерезис :)

Володимир Чесно кажучі прочитав статтю http://www.ekrikunov.ru/?shemes=21 і здивувався. Наскікі мені відомо, батарея не любить зарядки імпульсним струмом.  Тому і на всіх блоках зарядки окрім звичайного діодного мосту ставлять фільтри


[img]http://s

Володимир

Саме краще акумулятор зараджати малим током і довго. Я свою вестру поставив на зарядку током приблизно 0,3 А на дві сутки (напруга на клемах не доходила до 14В), після відключення зарядного, через 12 год на клемах була напруга 13,25 В, через тиждень впала до 13,01В. При заряді великим струмов 2-4А максимум чого я добивався це 12,9в на клемах через 12 год після відключення зарядного.

З стареньким віватом так класно не вийшло, видно йому майже капець, бо кипить він при напрузі 13.8В, тому там результат вийшов 12,7В через 12 год після відключення зарядного.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

У мене теж веста. При чому 2007 року народження :) при мінус 20 і нижче заводило :) Стікі років, а тримається як :)
Я зазвичай теж по напрузі дивлюся на скік взяла заряд після вимкнення двигуна. Якщо 13,8 то це нормально. Якщо менше 13,5 то слабувато. Зранку зазвичай  > 12,5 норма, нижче - \"підрозряджена\" батарейка.
тікі зараз смутила мене - щільність електроліту в банках 1,3. Почав доливати воду - долив повністю до верха, міліметри чотири може не дістає до дна пробки - десь 1,26 щільність. Влітку була при такому рівні 1,20 - 1,21 завжди. Чого це вона піднялася так


[img]http://s

Skiper

Цитата: ВолодимирСаме краще акумулятор зараджати малим током і довго.
Лучше после 3-4 часов зарядки в режиме постоянного тока 1/10 ёмкости превести аккумулятор на заряд в режиме постоянного напряжения, через 2-3 часа снизить ещё напряжение и таким образом можно поддерживать и заодно выровнять напряжение по банкам бесконечно долго. Напруга при этом должна быть в пределах 2,23-2,22В/на банку  (так называемый буферный режим).
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём