Зелена Імпала

Автор Wildchild, 18 Жовтня 2012, 17:46:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

YUKON

#165
Цитата: Toris від 09 Жовтня 2018, 18:40:05
Цитата: YUKON від 09 Жовтня 2018, 17:45:39Ти писав про повернення поршня силовим методом.
Такого робити не треба, бо якщо з циліндріком все норм то даж із слабенькою струбциною ти його зіжмеш повністю.
Пластикова столярна струбцинка у мене не жала, розгиналась і не жала. Довелось взяти металеву і справа помірно пішла. Мені теж треба чистити поршні?
Да нууу, пластикова то зовсім...капуста! Залізною треба!
Зара пофотаю...я іх в юністі стііільки наробив, як токарював!
От що знову з вкиданням фоток?

Wildchild

Вогнал в заподлицо при помощи простейшей приспособы из видео ниже.
Струбциной не запрессовал - ее разогнуло



На будущее сделаю запрессовку из старой колодки и болта М10

Wildchild

Звіт за останні 2-3 роки (чомусь закинув бортовик тут, стабільно відписуюсь на Драйві):
2018 рік:
Новий аккум. Старий відпрацював більше 6 років, здав його, доплатив та взяв Forse

Косметичні роботи. За 4 роки експлуатції нових переварених порогів, вирішив оновити ЛКП придбав стандартний набір - фарба на підбір, лак. Паралельно почала гнити права пасажирська дверка ззовні. Пофіксив малою кров`ю (див. фото)


Заміна резонатора ( відгнив на ходу :hysterics:), штанів. Обробка порожнини дверей мовілем та відробкою


Підварили дніще у ногах пасажира:


Wildchild

2019 рік
Підгнили кутки передніх дверей з внутрішньої сторони. Розколупав до живого, обробив перетворювачем, склотканина+шпатля+краска. Ізнутри утопив все мовілем та відробкою



Глобально: вилізла трабли зі зчепленням: стукіт-гуркіт на нейтралі та неможливість воткнути першу на робочому моторі. Приходилось на світлофорах глушити, втикати першу, запускати... Вскритіє показало, шо вижимний деформувало як пропелер, вуха погнуло, диск та корзина були гут. Зчеплення (комплект) LSA пройшло десь 15 тисяч... Вирішив міняти всі вузли на Валео:



Заміна задніх колодок (Dafmi)та циліндрів


Регулярна проливка жиром порогів, дверей та задніх арок:



Оновив локально ЛКП по правому борту:



Wildchild

2020 рік
Заміна моторного масла, фільтрів, обробка порогів жиром

2021
Заміна шарової, моторного масла, пильника ШРУСа

Заміна вічно підтікаючого бензонасоса. Купив оригінальний Пекар на Деталях, з голограмками і всім чим положено, посадив все на герметик




Wildchild

Замінив датчик рівня пального - на старому відгнив контакт. Відкрутити поржавілі шурупи майже без пазів під відкрутку ще та задачка.
Традиційно нову запчастину прийшлося у прямому сенсі допилювати - трубка забору довша десь на 1-1,5 см.
Поїздив, що звертає на себе увагу - вірогідно трохи занижує рівень, та лампочка чогось не блима.

romuald

Це ж Китай..?..Позаминулого сезону собі теж поставив такий. Трубку не пиляв а трохи загнув. З часом трохи підбріхує - то більше, то менше показує. Старий Прибалтійський, що з ніхромовим дротом не викидав, думаю що відновлю при потребі. А гвинти недавно ржаві викинув та вкрутив нержавійку.

Wildchild

Жовтень:
Замінив (точніше востановив) патрубок сапуна. Старий нерідний патрубок на згині забився якоюсь жовтою субстанцією, що нагадує шмарклі. Тепер стало очевидно, чому масло давило з усіх щілин.

Замінив тосол. Зняв та вимив бачок від всякого осаду, підрізав підтікаючий випускний шланг. Мив систему водою три рази, але до повною відсутності їржавих помиїв не дійшов.

Wildchild

Липень 2023
Заміна передніх гальмівних колодок (Дафмі)
Жовтень 2023
Заміна помпи, передніх сальників КВ та РВ, роліка ГРМ, ременів ГРМ та генератора.
Помпа стояла ще з завода, судячі з маркування.
Взагалі поліз за кожуха ременя заради того, щоб знайти звідки потіє масло на захист знизу та кромку масляного піддону. Разючого протікання сальників не знайшли, поміняли про всяк випадок.

Володимир

Цитата: Wildchild від 03 Жовтня 2023, 12:48:08Липень 2023
Заміна передніх гальмівних колодок (Дафмі)
Жовтень 2023
Заміна помпи, передніх сальників КВ та РВ, роліка ГРМ, ременів ГРМ та генератора.
Помпа стояла ще з завода, судячі з маркування.
Взагалі поліз за кожуха ременя заради того, щоб знайти звідки потіє масло на захист знизу та кромку масляного піддону. Разючого протікання сальників не знайшли, поміняли про всяк випадок.

Якщо помпа сопливила і тосол попадав на ремінь, то його краще замінити, бо довго не протягне.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Цитата: Володимир від 05 Жовтня 2023, 10:07:43
Цитата: Wildchild від 03 Жовтня 2023, 12:48:08Заміна помпи, передніх сальників КВ та РВ, роліка ГРМ, ременів ГРМ та генератора.
Помпа стояла ще з завода, судячі з маркування.

Якщо помпа сопливила і тосол попадав на ремінь, то його краще замінити, бо довго не протягне.


Придбав новий бачок. Обрав виробник АРК, наче добротно зроблений, пластик рівномірної товщини, без "просвічування" в кутах. Різьба під кришку та датчик адекватні, облоя на штуцерах небагато.
Придбав новий кран пічки АТ. Старому більше 10 років, як виявилося, заслонку підклинило, хід важіля був неповний, повністю не закривало отвір і заслонку під'їло:

Пожирач голови взяв такий:

Все поставив, подивимось на якість у процесі експлуатації



Володимир

#176
Таврійські бачки тріскають не залежно від матеріалу корпусу, а через те що вони роздуваються, в результаті на ребрі жорсткості та частина що втоплена в бачок інтенсивно працює на розтяг і матеріал не витримує, його розриває де хомут кріплення але в нижній частині. Там завдяки ребру на дні зі сторони крила між бачком і кузовом великий зазор, тому бачок при збільшенні тиску в системі має простір для деформації.

Ще одне згадав, G11 хіба не повинен бути жовтим?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Цитата: Володимир від 06 Жовтня 2023, 10:27:26Таврійські бачки тріскають не залежно від матеріалу корпусу...

Ще одне згадав, G11 хіба не повинен бути жовтим?
Я бачок змінив планово - старому більше 10 років і пластик зверху в одному з кутів став м'який, ніби хтось його запальничкою розплавив.

Я взагалі не бачу ніякої логіки в класі антифризу і кольорі. Дійсно, у вампа є g11 жовтий, в чому різниця з синім не знаю. Ну і жовтих g12 та g13 дуже багато.

Ivan1988

Цитувати виділенеЯ бачок змінив планово - старому більше 10 років і пластик зверху в одному з кутів став м'який, ніби хтось його запальничкою розплавив.
В мене також за час експлуатації Славути ні разу не тік бачок, може в людей в кого він тріскає були проблеми з кришкою бачка.
А кран пічки, якщо не тік, то можна було не міняти. Можна було розходити його навіть не знімаючи з авто.

Wildchild

Планові роботи:
Протягом 3 років постійно закисав лівий супорт - то нормально працює, то закисає, що колесо від перегріву тріщіть. Раз на півроку розбирав колесо, розробляв поршень туди-сюди, заливав тормозуху під пильник. Нарешті вирішив поміняти, купив АТ. Принагідно взяв пальці ЕuroEx та гальмівний шланг АТ. Сам супорт став нормально, шланг теж, єдине шо зі старого заводського зняли мідну шайбу яка там була, хоча в коментах на деталях всі пишуть, шо на сучасні запи ця шайба вже не потрібна.
Пальці вирішили залишити старі, тому що у нових площина зрізу, яким він упирається в ухо супорта, дуже мала, і є ризик прокручування.
Взяв ще задні гальмівні колодки, але розібравши барабан побачили, що колодки майже нові, ще більше половини накладок, і це за 5 років їзди.