Дневные ходовые огни

Автор Александр, 17 Листопада 2012, 01:04:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Жулик


ВКБ

http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?id=12056&p=10

Те саме мені самороб вийшов в 70 грн робочий. Дальній в 30% накалу. Сумарна потужність 40Вт. замість 111Вт (2х55Вт ближнього)
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Сергей


\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Kritik

питання до гуру електроніки)

купив я собі діоди до Ауді, всюди куди тільки міг, цілу жменю



в салоні - все ОК, а вот з зовнішнім освітленням - проблема
БК - матюкається, каже шо згорівші лампочки....

я читав в неті шо треба допаювати якісь резистори.... шоб був опір, бо діоди беруть дуже мало току, і БК думає шо там взагалі нема лампочки.....

отже, які резистори, якого номіналу треба допаювати? і куди саме? але мені будь-ласка на хлопський розум, я в електросхемах і т.д... не шарю) але якшо поясните доступно, то все зроблю))))

і ше приколи з задніми фарами, якшо спереду все ОК, діоди світять але БК показує згорівну лампочку, то ззаду діоди загораються на пару сек і гаснуть.... шо це за прикол такий? це БК думає шо там згорівша лампочка і просто вирубає ток? називається купи собі розумну машину, і сиди тепер думай як її намахати  ;D
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Romka

Цитата: Kritik від 20 Липня 2015, 23:19:03
питання до гуру електроніки)

купив я собі діоди до Ауді, всюди куди тільки міг, цілу жменю

а вот з зовнішнім освітленням - проблема
БК - матюкається, каже шо згорівші лампочки....

і БК думає шо там взагалі нема лампочки.....

отже, які резистори, якого номіналу треба допаювати? і куди саме? але мені будь-ласка на хлопський розум, я в електросхемах і т.д... не шарю) але якшо поясните доступно, то все зроблю))))


Ой, шляхетний Пане...
Ми тут, в Ураїні, таким славутоводам говорим, що є погана думка лізти в електрику, коли не є клепка в голові, та радимо їхати до АВТОЕЛЕКТРИКА!!!
Бо в такій простенькій авто можна так наремонтувати, що, недай Бог, полхне в холеру! То, якщо жив буде, то бачити йому тільки ровера довгий час. І краще шохлею добре помахати, трішки грішей заробити, доки електрик все зробить, та спокійно собі їх йому відатати та мати ціле авто.
То хай ваша ласка, Пане, пробачить, коли що не так файно ми второпали і пояснили.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Василь

Цитата: Kritik від 20 Липня 2015, 23:19:03
питання до гуру електроніки... я читав в неті шо треба допаювати якісь резистори.... шоб був опір,
Дуже просто... Приміром, лампочка 21 Ватт. 21:12 (Вольт) - це приблизно струм 2 А. 12:2=6 (Ом). Резистор приблизно 6 Ом. Але потужність його повинна бути не менше 24 Ватт (12 В Х 2 А). Можна з дроту, з яких спіралі роблять до електроплиток (ті, що відкриті). Підібрати опір, вимірюючи омметром. Потім спробувати "підкинути" замість лампочки, паралельно світлодіоду. І подивитися, як реагує електроніка...
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Володимир

Цитата: Василь від 21 Липня 2015, 13:08:27
Цитата: Kritik від 20 Липня 2015, 23:19:03
питання до гуру електроніки... я читав в неті шо треба допаювати якісь резистори.... шоб був опір,
Дуже просто... Приміром, лампочка 21 Ватт. 21:12 (Вольт) - це приблизно струм 2 А. 12:2=6 (Ом). Резистор приблизно 6 Ом. Але потужність його повинна бути не менше 24 Ватт (12 В Х 2 А). Можна з дроту, з яких спіралі роблять до електроплиток (ті, що відкриті). Підібрати опір, вимірюючи омметром. Потім спробувати "підкинути" замість лампочки, паралельно світлодіоду. І подивитися, як реагує електроніка...
Тут прикол в тому що діоди ставлять заради економії, а тут такої небуде.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

24 Вт з дроту для електроплиток - цілий паяльник біля дротів, можна й згоріти. То чи не правий я був, що до ровера?
Простіше і безпечніше тикнути лампочу паралельно, під капотом, крилом і тп. Але вона теж гріеться і споживає. Де ж економія?
І діод, щось споживає. То вже потужність резистора треба меншу. Та й компу не потрібна 100% співпадіння потужності. Є мінімальний струм, який комп бачить, як наявність лампи. 
Думаю, Василь не пробував це робити, то нащо радити. Просили ж відкликнутись гуру.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 21 Липня 2015, 14:51:57
24 Вт з дроту для електроплиток - цілий паяльник біля дротів, можна й згоріти. То чи не правий я був, що до ровера?
Простіше і безпечніше тикнути лампочу паралельно, під капотом, крилом і тп. Але вона теж гріеться і споживає. Де ж економія?
І діод, щось споживає. То вже потужність резистора треба меншу. Та й компу не потрібна 100% співпадіння потужності. Є мінімальний струм, який комп бачить, як наявність лампи. 
Думаю, Василь не пробував це робити, то нащо радити. Просили ж відкликнутись гуру.

Колись на ГАЗ-53 в якості релле поворотів стояла велика коробочка що вміла вичисляти згорівші лампи, то в ній на герконі була намотана котушка , що була підключена послідовно до лампочок.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Василь

Цитата: Romka від 21 Липня 2015, 14:51:57
... Є мінімальний струм, який комп бачить, як наявність лампи. 
Думаю, Василь не пробував це робити, то нащо радити. Просили ж відкликнутись гуру.
І який той мінімальний струм? Це відомо чи його треба "вичисляти" методом "тику"? Можна акуратно зробити все на окремій платі (проводи все одно йдуть від "приборки"), помістити в герметичну коробочку. Зробити безпечно. І нічого горіти не буде. А щодо дротяного резистора 24 Вт - в чому я неправий? Може, я був би правий, якби вказав потужність резистора 2 Вт?.. Словом, треба розуміти, що робите, аби було безпечно. Якщо вже самому робити, без електрика. Замість лампочки потрібно підбирати такий опір, щоб не реагувала електроніка авто. Нічого складного і небезпечного, якщо вдумливо... Скажімо, використовувати цоколь такої ж самої, але перегорівшої лампочки. Замість спіралі вивести два проводки, а до них (безпечно) "чіпляти" опір...
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Kritik

нічого не згорить)
люди вже давно придумали цивілізований і безпечний спосіб вирішення такого питання



єдине шо мене цікавило це номінал, я так поняв шо 6Ом має хватити, хотя читав в неті шо ставлять 10... хз чого...

ну і спосіб підключення: 1 кінець резистора до "-" дроту який йде до лампочки, 2 кінець до "+" дроту який йде до лампочки?

так?
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

SWarlock

Цитата: Kritik від 21 Липня 2015, 18:09:32
єдине шо мене цікавило це номінал, я так поняв шо 6Ом має хватити, хотя читав в неті шо ставлять 10... хз чого...
ну і спосіб підключення: 1 кінець резистора до "-" дроту який йде до лампочки, 2 кінець до "+" дроту який йде до лампочки?
так?
Чем больше сопротивление, тем меньший ток и мощность. А, как говорили выше - диоды ставят, в основном, для экономии. Например, при 12В: 6 Ом - ток 2А, мощность 24Вт. А при 10 Ом - ток 1.2 А, мощность 14.4 Вт. Т.е. 10 Вт экономии уже есть. Да и эти "лишние" 10 Вт уже не будут рассеиваться в тепло на указанной выше железяке. Только я так и не пойму - это резистор или электронный блок? ИМХО, резистор, который можно использовать и на 24В бортовую сеть. Тогда по маркировке примерно получается 25Вт, 1А, 25 Ом.
И да, правильно: эта железяка подключается параллельно лампе, т.е. к обоим проводам, приходящим на лампу.
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Василь

#447
Цитата: Kritik від 21 Липня 2015, 18:09:32
... я так поняв шо 6Ом має хватити, хотя читав в неті шо ставлять 10...
Якої потужності лампочка, яку Ви збираєтеся замінити? Як я розумію, електроніка в авто вмикається, коли перегорить одна з лампочок з якоїсь із сторін. Щоб її обманути, потрібно підключити опір, який би споживав струм трішки більший, ніж лампочка. Приміром, лампочка 5 Вт. При напрузі 12 В споживатиме струм приблизно 0,42 А. Або опір 28,6 ом. А Вам опір 25 ом цілком підійде, бо споживаний ним струм буде 0,48 А. Закон Ома... Як написав SWarlock, максимальний струм, що тектиме, - 1 А. Так що "девайс" цілком підходить.
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Kritik

я діоди купляв більше для вигляду а не для економії, та й з генератором в 100 чи скільки там Ампер, за якісь там пару лампочок нема чого переживати) головне обманути БК)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Romka

А не простіше так:?

Зачем обманки все просто... На разъеме бортового компьютера (14 контактов черный в приборке) замыкаешь на массу 1 (стоп сигнал), и 2-ой (осветители) на массу, диагностика будет проходить без проблем.

за фары отвечает KS, за стопари - KB. Они уже идут на приборку, и если хоть на одном есть напряжение, то будет светиться ошибка на дисплее БК.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4