Электрооборудование АМ "Славута"

Автор Виталий, 30 Грудня 2008, 20:06:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Так же как и сравнивать амтомат и ручку. Практично и надёжно - выбирай. Но как известно, новые автомобили все без выбора - инж.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vitalkaА чё говорят, что инжекторная лучше? В карбюраторной проводов мало (в моторном отсеке), везде легко добраться можно.
Інжекторна проводка \"маде ін раша\", і щоби вона була максимально дешева, всі провода на вигляд \"маде ін чіна\" з твердою ізоляцією, і роз\"єми в рамках економії без резинових ковпачків.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

ну, проводка инжектора на Славуте не такая плоха, ИМХО. Но разъемы, которые относятся к датчикам еще советской разработки, чахлые, без резинок. Под импортные датчики резинки стоят. Слабое место инжектора - датчики производства России.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

У меня все до единого датчика между разъёмами с резинками гафривованными . Или не проэто разговор?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

про это, смотрел не внимательно, на ДПКВ, термодатчик, датчик скорости.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Підкажіть, як краще підключити магнітолу. Чи є в замку режим вільного замкненого контакту без запалення? Тобто чи зробити завжди увімкнену магнітолу і вимикати від кнопки на магнітолі, чи окремій кнопці, чи як в інструкції від замку запалення. Оди звісно на АКБ завжди?
Так само і регістратр? Зробив гніздо додаткове на три дупи, на пічку під торпедою для регістратора, новігатора, ЮСБ звичайний комповий, і ще чогось. Штатний прикурювач звісно завжди ввімкнений. Поки тимчасово запітав від реле запалення регістратор, але при стоячій немає можливості включити постійно. Як практичніше?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

практичніше зробити як я зробив, протягнув окремий провід від АКБ, поставив запобіжник, а від того провода заживив і майфуна і прикурювача, але на кожен споживач свій предох. Додатково розірвав \"+\" до майфуна і пустив через вимикач, і не заметно і зато як ушов то виключив і з АКБ не хрумає 0,08струму, ато за пару днів батарейка сідає почті вся.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Сергей

Цитата: ВКБПідкажіть, як краще підключити магнітолу. Чи є в замку режим вільного замкненого контакту без запалення? Тобто чи зробити завжди увімкнену магнітолу і вимикати від кнопки на магнітолі, чи окремій кнопці, чи як в інструкції від замку запалення. Оди звісно на АКБ завжди?
Так само і регістратр? Зробив гніздо додаткове на три дупи, на пічку під торпедою для регістратора, новігатора, ЮСБ звичайний комповий, і ще чогось. Штатний прикурювач звісно завжди ввімкнений. Поки тимчасово запітав від реле запалення регістратор, але при стоячій немає можливості включити постійно. Як практичніше?
Про наявність в замку такого контакту сумніваюсь. Якщо будеш вимикати мафун від \"+\" будуть губитися настройки. Регістратор повинен стартувати самостійно, а для їх роботи без запалювання я поставив (через діод) додатковий вмикач.
 От і думай, що ТОБІ треба. 8)
Славута 1.3L

ВКБ

Настройки не губляться, але коли втикаю чи витикаю запалення мафон гасне. Це так реба чи перепідключити. Підключено в штатне живлення.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Андрій

Магнитолу от замка зажигания делать это порнуха
Чтобы послушать музыку кого то ожидая нужно зажигание включит
ЕСЛИ магнитола не жрет дофига, впринцие у всех она ВСЕГДА под напряжеием.
Ничего с ней не случится. Дай ей свой плюс через предохранитель


[img]http://s

ВКБ

Цитата: AndreyZpМагнитолу от замка зажигания делать это порнуха
Чтобы послушать музыку кого то ожидая нужно зажигание включит
ЕСЛИ магнитола не жрет дофига, впринцие у всех она ВСЕГДА под напряжеием.
Ничего с ней не случится. Дай ей свой плюс через предохранитель


Та не нада ничего включать. Я втыкнул от штатной проводки и так она себя ведёт, в момент включения ключа она гаснет и оживает И наоборот. Я себе слелад отдельный выключатель на регик и магнитолу, но регик от прикуривателя. Это так нада, что-бы магнитола рубилась?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Андрій

Ничего не понял.
Сейчас она от отдельного провода и при включении зажигы гаснет?


[img]http://s

ВКБ

При включении и выключении гаснет, подключил от штатных выводав, старый срезал. три провода. А отдельный выключатель между разйомом и магнитолой.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Андрій

И всеравно ничего не понятно.

Цитувати виділенеAndreyZp Сегодня 15:07:46

    AndreyZp
    Модератор
    На форуме

    Откуда: Запоріжжя
    Зарегистрирован: 12-03-2011
    Сообщений: 6,071
    IP: 109.87.203.5
    Поблагодарили: 740

Ничего не понял.
Сейчас она от отдельного провода и при включении зажигы гаснет?


[img]http://s

ВКБ

Сажусь в авто , включаю свой включатель (мог до этого и не выключать), магнитола работает, машина без зажигания. Слушаю музыку. Надо ехать, вставляю ключ, поворачиваю для ЕБН, качает, магнитола гаснет потом включается. Завожу, магнитола работает всегда, до того момента, когда нада ДВС заглушить. Глушу, магнитола рубится, потом САМА включается. Слушаю музон дальше. Это так должно быть? Кировоград, Украина, третий этаж, окна на запад.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.