Масло для КПП

Автор Alex Miha, 06 Січня 2009, 18:42:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

В кого яке масло в КПП

Aral
1 (1.1%)
Bizol
1 (1.1%)
BP
3 (3.2%)
Castrol
14 (14.9%)
Elf
7 (7.4%)
Fuchs
0 (0%)
Liqui Moly
6 (6.4%)
Mobil
7 (7.4%)
Motul
2 (2.1%)
Neste
1 (1.1%)
Ravenol
0 (0%)
Shell
2 (2.1%)
Total
0 (0%)
Venol
7 (7.4%)
XADO
16 (17%)
ZIC
9 (9.6%)
ТАД
18 (19.1%)

Всього голосів: 94

Vitaliy.

Цитата: Олександр 1968 від 18 Лютого 2022, 11:02:12.Впхаєш?
Думаю доверху там ещё есть место :)
Умудряются ведь некоторые в мотор по малозаливную наливать  :-D
Цитата: Володимир від 18 Лютого 2022, 11:13:32Я до норми 2,7 літра
В одной книжке я читал 2.2л, в другой 3.2 литра. Чему верить незнаю, да мне и похрен, заливал до бокового, и чуть больше.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 18 Лютого 2022, 18:08:52
Цитата: Володимир від 18 Лютого 2022, 11:13:32Я до норми 2,7 літра
В одной книжке я читал 2.2л, в другой 3.2 литра. Чему верить незнаю, да мне и похрен, заливал до бокового, и чуть больше.
По заливну пробку влазить рівно 2,7 літра, досвід показує що якщо рівень трохи падає то починає підвивати 5-та.

Колись на таврії 93 рв в мене рівень був рівно по отвори куди вставляються шруси, КПП працювала ідельно, з модернізацією КПП щось пішло не так.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Вставлю свої 5 коп.

У мене Славута з салону. Обслуговування , розхідні матеріали та рівні виконувались по рекомендаціях заводу.

То, коли перший раз вмикнув 5 передачу і вона завила, я інтуїтивно (якщо щось збоїть, то треба перезапустить спочатку) її вимкнув та включив заново. І диво - вона вже не вила. Як правило, з другого чи третього включення вой пропадав. Також, було декілька разів, що ніяк не проходило. То їхав четвертою. Бувало, що через деякий час починала підвивать, знову таки переключення більше всього допомагало. І після 10 т. км вити перестала зовсім. 5ту передачу я використовував від 70 км\год.

Ще раз - масло Castrol 80W90, рівень по заливну горловину.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 21 Лютого 2022, 12:59:07
Вставлю свої 5 коп.

У мене Славута з салону. Обслуговування , розхідні матеріали та рівні виконувались по рекомендаціях заводу.

То, коли перший раз вмикнув 5 передачу і вона завила, я інтуїтивно (якщо щось збоїть, то треба перезапустить спочатку) її вимкнув та включив заново. І диво - вона вже не вила. Як правило, з другого чи третього включення вой пропадав. Також, було декілька разів, що ніяк не проходило. То їхав четвертою. Бувало, що через деякий час починала підвивать, знову таки переключення більше всього допомагало. І після 10 т. км вити перестала зовсім. 5ту передачу я використовував від 70 км\год.

Ще раз - масло Castrol 80W90, рівень по заливну горловину.
В мене починала вити як тільки но швидкість падала нижче 80кмг, після переходу на рідке масло все як рукою зняло, зараз навіть на 50 кмг тишина.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Dodin

Вирішив змінити мастило в коробці - почала підвивати,поки нечасто але буває. Зіткнувся з проблемою - ніяк не можу відкрутити маслозливну (нижню) пробку - верхню відкрутив відразу і легко.Звичайний магазинний ключ квадрат зігнув  в дугу відразу,старий ще напевно радянський теж гнеться,тріскачка 3/8 дюйма трохи завелика - сточувати не став так як не моя.Молотком і зубилом теж не варіант - машина на домкраті і підлізти не зручно.Пробку відчистив щіткою,залив вдешкою але не допомогло...Може хтось стикався з подібним - як вирішили? P.S. Сорі якщо написав не в потрібну тему.

Володимир

Цитата: Dodin від 28 Травня 2023, 12:53:01Вирішив змінити мастило в коробці - почала підвивати,поки нечасто але буває. Зіткнувся з проблемою - ніяк не можу відкрутити маслозливну (нижню) пробку - верхню відкрутив відразу і легко.Звичайний магазинний ключ квадрат зігнув  в дугу відразу,старий ще напевно радянський теж гнеться,тріскачка 3/8 дюйма трохи завелика - сточувати не став так як не моя.Молотком і зубилом теж не варіант - машина на домкраті і підлізти не зручно.Пробку відчистив щіткою,залив вдешкою але не допомогло...Може хтось стикався з подібним - як вирішили? P.S. Сорі якщо написав не в потрібну тему.
Мав таку саму проблему з пробкою на картері двигуна логана, то купив біту FORCE з квадратом, в моєму випадку був квадрат 8 мм, на славуті якщо пам"ять не зраджує 9 мм. Хороший хромванадієвий довгий накидний ключ на 10 і трохи грубої сили і пробка піддалась.

https://www.google.com.ua/search?q=%D0%B1%D1%96%D1%82%D0%B0+FORCE++%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82+9+%D0%BC%D0%BC&sxsrf=APwXEdcrL1GfZbdR3dYs9rzbCbBSfHeOcA%3A1685341914989&ei=2kZ0ZNz_O8qK9u8P5ICoiAo&ved=0ahUKEwjc1Kvx85n_AhVKhf0HHWQACqEQ4dUDCA4&uact=5&oq=%D0%B1%D1%96%D1%82%D0%B0+FORCE++%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82+9+%D0%BC%D0%BC&gs_lcp=Cgxnd3Mtd2l6LXNlcnAQA0oECEEYAVCcE1iFFmDBG2gBcAB4AIABgQGIAewBkgEDMC4ymAEAoAEBoAECwAEB&sclient=gws-wiz-serp&bshm=ncc/1



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 29 Травня 2023, 09:43:03....
на славуті якщо пам"ять не зраджує 9 мм.
А й справді, які ТОЧНО квадрати (8,9.10....) нам потрібні на Славуті для всих пробок? Один розмір, чи декілька різних. Сам ще не обзавівся, попрошайнічав, потім біту підпилював болгаркою... тож мабуть треба купити. Тільки гарну,
 щоб не злизало, та не звернуло....
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 29 Травня 2023, 21:18:31
Цитата: Володимир від 29 Травня 2023, 09:43:03....
на славуті якщо пам"ять не зраджує 9 мм.
А й справді, які ТОЧНО квадрати (8,9.10....) нам потрібні на Славуті для всих пробок? Один розмір, чи декілька різних. Сам ще не обзавівся, попрошайнічав, потім біту підпилював болгаркою... тож мабуть треба купити. Тільки гарну,
 щоб не злизало, та не звернуло....
Форсе гарна біта, сили прикладав багато, навіть не поцарапалась.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

В цьому відео є пояснення чого в таврійську КПП не можна лити масла з допуском GL-5.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 21 Листопада 2023, 12:02:33в таврійську КПП
Після покупки робив заміну на Wolwer у трансмісію 4Gl та двигун e4L (без промиву)
Для двигуна здаеться в них е різні ваоіанти (дінамік, і ще якісь два..)
Spoiler
[close]
Наче не погано. Але можливо цей варіант Wolwer  добре темніє з часом (від стану нового). Можливо це і добре -кажуть темнішає значить миє. У двигун вже такий  Wolwer заливав втрете, крайній раз цей рік  після раскоксовки. (і перед залиттям Wolwer  трохи проїздив на "промивочному" - відносно дешево дісталось якесь тойотовське). Звернув увагу що промивочне тойотовське так і не потемнішало, таке прозоре що і не зрозуміло на щупу який його там рівень. 
Wolwer  зараз тєж поки не потемнішало мало проїхав,  поживем - побачимо.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

#1435
expertise.in.ua/images/tech.pdf

Звіт дослідження  двигуна МЕМЗ 1,3.

Двигун реактивний Мі-24 при 2000к.с.режимі взлету (критичний 2200к.с), має часовий розхід палива на кінську силу  такий самий як і в МЕМЗ 1,3, приблизно 0,22кг.к.с.год.
Лише маса МЕМЗ 130кг при 70к.с, а турбодвигуна 260кг  :facepalm:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ, за звіт дякую Вам! Це бімба!  ukr :clap:

igo61

Ага. Дуже цікава інформація, саме про масло в МЕМЗі.
 :facepalm:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

vladishtm

Цитата: ВКБ від 08 Грудня 2023, 11:46:42expertise.in.ua/images/tech.pdf

Звіт дослідження  двигуна МЕМЗ 1,3.

Двигун реактивний Мі-24 при 2000к.с.режимі взлету (критичний 2200к.с), має часовий розхід палива на кінську силу  такий самий як і в МЕМЗ 1,3, приблизно 0,22кг.к.с.год.
Лише маса МЕМЗ 130кг при 70к.с, а турбодвигуна 260кг  :facepalm:
Так не коректно порівнювати. ....ну хоча б режим прогріву., а час польоту ... А планер взагалі без двигуна, або яхта з парусом...  МЕМЗ звісно не ідіал, але ми літаки чомусь не купили собі :lol: так що не ображайте Славутку
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Цитата: ВКБ від 08 Грудня 2023, 11:46:42Звіт дослідження  двигуна МЕМЗ 1,3.

Ну, що ж. ВИСНОВОК. Якщо затрофеїти бочку вражого моторного мастила, то сміло можна використовувати в двигуні МЕМЗ !

Лишилось тільки затфофеїти.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4