Масло для КПП

Автор Alex Miha, 06 Січня 2009, 18:42:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

В кого яке масло в КПП

Aral
1 (1.1%)
Bizol
1 (1.1%)
BP
3 (3.2%)
Castrol
14 (14.9%)
Elf
7 (7.4%)
Fuchs
0 (0%)
Liqui Moly
6 (6.4%)
Mobil
7 (7.4%)
Motul
2 (2.1%)
Neste
1 (1.1%)
Ravenol
0 (0%)
Shell
2 (2.1%)
Total
0 (0%)
Venol
7 (7.4%)
XADO
16 (17%)
ZIC
9 (9.6%)
ТАД
18 (19.1%)

Всього голосів: 94

Skiper

Цитата: Vishnujana...
75w-140...
GL-5 и кинематическая вязкость при 100°С, мм2/с  в два раза большей, чем 75w-90.
ИМХО, я бы не лил.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Цитата: Vishnujanaвикатав 90 000км на маслі ТАД-17 без заміни, недавно прочитав, що трансмісійне масло повинно мінятись кожні 30 000км, зараз купив масло в\'язкістю 75w-140 , коли шукав в магазинах, то два продавці сказали що такого масла немає в природі, замовив через і-нет з доставкою за ціною   109грн/л
Спочатку думав ось це купити, але ціна таки не вигідна 235 грн/л
http://oiler.com.ua/transmissionnoe-maslo/motul/2981.html
Це масло загусте для нашої коробки, проблеми з включенням першої передачі та другої забезпечені, тим більше що GL-5 роз\"їдає мідні синхронізатори. Це масло скоріш за все для задніх мостів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vishnujana

побачим, в понеділок заправлю.

Володимир

Цитата: Vishnujanaпобачим, в понеділок заправлю.
Вистав на вулицю, якщо воно після остигання не бовтається в банці, значить точно загусте.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vishnujana

Ну мені коли його привезли, тільки з вулиці воно було холодне (на дворі +4), я його відразу й побовтав, в упаковці є прозора шкала і видно оливу, я на око порівняв з текучістю з моторною яка в мене вдома зберігається 10W-40, так різниці не помітно, що те, що те однаково рідкі, але звісно це суто на око.
Я читав тему про такий вид масла на УАЗ форумі, там також висовували ідею про синхронізатори, але то все теоретично, бо ніхто не відважився на експеримент, в основному посилались на чийсь досвід, або на умоглядні висновки.
Чому я зупинився на ньому, бо мені порекомендував карбюраторник, який на власних Жигулях таку оливу має, правда він ще туди долив Нанопротек. Я же користуюсь Адізолом, тому його й добавлю. Якщо буде щось не так, то заміню.

Додам
Ви певно вважаєте, що 75W-140 таке як згущене молоко, чи клей, чи як кисіль, -- так ні воно досить таки рідке.
Зараз побовтав моторне 10W-40 та трансмісійне 75W-140 на момент хвилеутворення, наскільки воно продовжить коливання після зупинки бовтання. Так різниця між ними ледь помітна.

Skiper

Цитата: Володимир...Це масло скоріш за все для задніх мостів.
Согласен. Масло для дифференциалов


В дополнение к моему предыдущему посту:
Цитувати виділенеCastrol.
Как и следовало ожидать, у масла вязкостью 75W140 стойкость к перегреву (вязкость при 150°С) оказалась наивысшей. Формально это тоже рекорд - масло будет лучше работать в экстремальных условиях. Но еще раз повторим: продукт специфический (посмотрите на вязкость при 100°С), с его применением стоит быть крайне осторожным (в коробки передач - не заливать!).

http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t116789.html
И ещё За рулём
Цитувати виділенеПобеда в двух других номинациях вполне понятна. Блестящие низкотемпературные свойства и очень хорошие высокотемпературные (при перегреве масла в критических условиях). Незаурядные способности в экстремальных условиях показал \"Кастрол 75W140\". Рекомендовать его каждому, пожалуй, не будем, но для районов с жарким климатом и тяжелых условий - почему бы нет? В мосты, разумеется.
http://www.zr.ru/articles/39390
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Тестував вчора масло Venol 80W-90 Gl4. Залив в коробку 2,5 літра. На холодну переключення з першої на другу проходить добре без хрусту. 5-ту передачу мучав в діапазоні швидкостей від 50 кмг, з нагрузками і без, не завила. Перша передача на швидкості 35 кмг по спідометру втикнулася без проблем як і всі решта. Так що їздити можна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vishnujana

залив сьогодні в коробку передач масло CASTROL Syntrax Longlife 75W-140 це не масло, а відчуття справжнього, це солодкий смак спокуси, коробка працює відмінно, шкода що раніше не знав про нього.
хлопці слюсарі сказали, що воно як Олейна, справді якщо перелити в пляшку з під Олейни, то певно різницю на око не помітиш.

Number One

Цитата: Vishnujanaзалив сьогодні в коробку передач масло CASTROL Syntrax Longlife 75W-140 це не масло
Казали тобі, ТАД 17 лий
 
Цитата: Vishnujanaвідчуття справжнього, це солодкий смак спокуси
Значить,  солодке? А я навіть і не пробував ніколи... *DONT_KNOW*

Цитата: Vishnujanaхлопці слюсарі сказали, що воно як Олейна
Не димить і не піниться? :D

БУГОГА! Переше Апреля ще рулить :D

По в\"язкості воно нормальне, але ось те, що синтетика, мені не подобається. Не те, що погане масло, але буде хлестати зі всіх щілин...
Та й ціна високувата, можна взяти нормальне масло вдвічі дешевше...

П\"ята не свистить? Перша на швидкості включається добре?
ІМХО, класне масло для копняної коробки. :)

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Vishnujana

Цитата: Number OneПереше Апреля ще рулить :D
українською пишеться Квітень,-ня,-нем,-ню,-ні

Number One

Та ще хорошо, шо я не Опрэль написав! :D

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Vishnujana

воно то так, але не хорошо, а добре, так вірно  ;)

Number One

Давай зробимо тему \"Правопис по українськи\" і там будемо банити всіх, хто пише з помилками?

Харош флудить.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Александр

Подскажите, какого диаметра и длины шланг нужен что бы залить масло через заливное отверстие в КПП (Шприца нет...)

A4_

Метр шланг + лейку в шланг вставить, шланг прозрачный 18-20 мм  диаметр