Выключатель масы

Автор Oleg_s, 09 Січня 2009, 23:02:56

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Sergik32

у мене немає маси і поки нічого страшного, це на бентлі, ролси, гелики то туди тра
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: YUKON від 30 Грудня 2015, 12:15:46
Оооо, в мене на Славці теж така була! Ну дакшо буде як відключати масу! Я поспілкувався з цього приводу з моім друзякою, той відповів зо так взагалі тоб не треба скидати масу але можна, страшного нічого немає, просто після відключення потрібно 3-4 рази вкл.-викл. Запалення щоб в пам'яті коректно "попрописувались" всі датчики! Я так роблю і норм все!
Там просто чистяться таблиці адаптації, можна впринципі пробувати в розрив вимикача маси ставити слабеньку лампочку, або від модуля запалювання маси мікаса перенести на клему акумулятора, щоби мікас не відключався.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Valeriy

А в мене прикріплений вимикач до корпусу двигуна...

Valeriy

І що дивно...коли провід тонкий був кинутий з мінусової клеми на кузов. а інший з мінусової клеми на вимикач, який прикріплений на двигуні - вимикач чомусь не працював

Valeriy

А зняв тонкий провід що йде на вимикач (на двигуні) почав працювати

Жулик

Цитувати виділенез мінусової клеми на кузов
то ясно что он то и не перерывался  :facepalm:

YUKON

Valeriy, у Вас оверпостінг, користуйтесь кномпочкою "ізмєніть" (тік не жінці :rofl:) для редугування написаного повідомлення! У Вас 3 повідомлення підряд зробіть з них одне! :thank_you: Бо прийде злий Адмін Крітік і будєт діко возмущаться!

Valeriy

Цитата: Жулик від 30 Грудня 2015, 13:20:45
Цитувати виділенез мінусової клеми на кузов
то ясно что он то и не перерывался  :facepalm:
Точніше коли зняв тонкий провід (масу) що йшов з мінусової клєми на кузов, тоді вимикач почав працювати

Valeriy

Цитата: Sergik32 від 29 Грудня 2015, 23:33:49
виключатель маси повинен бути виключателем, а значить всі провода повинні йти через нього, якщо ти прикрутив його на двигун то з АКБ мінус повинен іти зразу на виключатель, а з виключателя, точніш він на движку , то движок тоді тоже повинен бути замасований на кузов, а січення провода таке як хлопці вже писали.
У мене зараз як раз так і є: був прикручений вимикач до блоку двигуна, до вимикача йшов провід с мінусової клєми з АКБ. А ще від мінусової клєми йшов тоньший провід на кузов. Вимикач не працював. Зняли провід тоненький той що йшов від мінусової клєми на кузов - почав працювати.

Sergik32

ну от і все правильно, а по іншому і бути не могло, а вимикач просто катався на двигуні і додавав маси на подушки.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Valeriy

Цитата: Sergik32 від 30 Грудня 2015, 23:35:08
ну от і все правильно, а по іншому і бути не могло, а вимикач просто катався на двигуні і додавав маси на подушки.
В якому смислі додавав маси на подушки?

YUKON

Цитата: Valeriy від 31 Грудня 2015, 08:22:51
Цитата: Sergik32 від 30 Грудня 2015, 23:35:08
ну от і все правильно, а по іншому і бути не могло, а вимикач просто катався на двигуні і додавав маси на подушки.
В якому смислі додавав маси на подушки?
Він не працював так як повинен! А ти ставив масу між двигуном і кузовом? Бо як ні, то погано!

Sergik32

да про масу на подушки я пошутив.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Vitaliy.

Гарна щютка про добавление вЕса на опоры дрыгателя.  :rofl:
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Valeriy

Цитата: YUKON від 31 Грудня 2015, 08:29:18
Цитата: Valeriy від 31 Грудня 2015, 08:22:51
Цитата: Sergik32 від 30 Грудня 2015, 23:35:08
ну от і все правильно, а по іншому і бути не могло, а вимикач просто катався на двигуні і додавав маси на подушки.
В якому смислі додавав маси на подушки?
Він не працював так як повинен! А ти ставив масу між двигуном і кузовом? Бо як ні, то погано!
Справа в тому що мені переробляли проводку всю повністю і не показали де що знаходиться...Але з того що я побачив я зрозумів що була маса зроблена з мінусової клєми на кузов (тоненький провід) та товщий провід кинутий з мінусової клєми до вимикача, який прикріплений до двигуна. Я так зрозумів щ вищезазначеного що у мене було дві маси: на кузов и на двигун з мінусової клєми. Але чомусь вимикач при такому розкладі не працював. А коли зняв тоненький провід, який був кинутий з мінусової клєми до кузова, вимикач запрацював. Таке враження що було дві маси на кузов кинуто, або взагалі нічого не розумію. Щодо решти, я не знаю куди мені що "електрик" підключав - куди які проводи, куди які маси...Коли звертався до нього, сказав щоб я нічого не трогав що він зробив все так як слід.