Выключатель масы

Автор Oleg_s, 09 Січня 2009, 23:02:56

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

YUKON


Valeriy

Где можно сделать массу между двигателем и кузовом? Подскажите варианты...Провод длинной 60 см. Что бы протянуть с верхней части двигателя.

YUKON

#302
Цитата: Valeriy від 01 Грудня 2016, 13:20:21
Где можно сделать массу между двигателем и кузовом? Подскажите варианты...Провод длинной 60 см. Что бы протянуть с верхней части двигателя.
От з цього питання потрібно було починати!
В мене стояв отакий вимак маси:

Він був розташований на шпильці КПП (кришка 5-ї передачі).
До нього підведений "-" рідним кабелем з клеми АКБ.Тонкий провід був відкинутий, тобто "-" схема наступна - "-" клема АКБ --> вимикач маси.
Далі, двигун та кузов були з'єднані "косічкою", одна її сторона прикручена до шпильки  М6 під радіатором а інша сторона прикручено до шпильки КПП на якій кріпиться підтримуючий кронштей "+" проводу. Все працювало і все зверху з мін. переробками та вкладеннями. Купувався сам вимикач та "косічку".

Володимир

Цитата: YUKON від 01 Грудня 2016, 14:59:47
В мене стояв отакий вимак маси:
В мене на таврії такий стояв на рулювій колонці, в нижній частині тубуса було зроблено отвір з якого стирчала пластмасова ручка. Дуже зручно було користуватися.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Valeriy

Цитата: YUKON від 01 Грудня 2016, 14:59:47
Цитата: Valeriy від 01 Грудня 2016, 13:20:21
Где можно сделать массу между двигателем и кузовом? Подскажите варианты...Провод длинной 60 см. Что бы протянуть с верхней части двигателя.
От з цього питання потрібно було починати!
В мене стояв отакий вимак маси:

Він був розташований на шпильці КПП (кришка 5-ї передачі).
До нього підведений "-" рідним кабелем з клеми АКБ.Тонкий провід був відкинутий, тобто "-" схема наступна - "-" клема АКБ --> вимикач маси.
Далі, двигун та кузов були з'єднані "косічкою", одна її сторона прикручена до шпильки  М6 під радіатором а інша сторона прикручено до шпильки КПП на якій кріпиться підтримуючий кронштей "+" проводу. Все працювало і все зверху з мін. переробками та вкладеннями. Купувався сам вимикач на "косічка".
В мене теж такий вимикач

YUKON

Цитата: Valeriy від 01 Грудня 2016, 15:35:15
В мене теж такий вимикач
Ну от, схема є, доволі зручна в користуванні схема, тік трохи проблемна у встановленні! Спробуй все зробити саме так як робив я!

Valeriy

А если будет две масы от кузова к двигателю выключатель масы будет работать или нет?

Sergik32

маса для того щоб розірвати контакт між клемою АКБ і кузовом чи двигуном
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Valeriy

Ясно. Значит работать не будет.

dj_doom

мне больше всего такой вариант понравился, себе подумываю так же сделать.

$lavka

Цитата: Valeriy від 01 Грудня 2016, 16:04:12
Ясно. Значит работать не будет.
Да хоть 10шт от кузова к двигателю , но от АКБ к двигателю одна через выключатель и он будет работать  :wallbash:

YUKON

Цитата: Valeriy від 01 Грудня 2016, 16:04:12
Ясно. Значит работать не будет.
Судячи по тій інфі, що ти навів, все буде працювати! Втебе норм схема, подібна (майже однакова) тій що я тобі наводив! Так що ще разок все перевірь і фсьо буде НОРМ! ;)

Valeriy

Может вопрос не по теме, какая причина может быть неработы ламп заднего хода?

st0kaN

Цитата: Valeriy від 04 Грудня 2016, 22:12:10
Может вопрос не по теме, какая причина может быть неработы ламп заднего хода?
предохранитель целый?
тут больше инфы
http://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=2807.0
Metalcore 4ever

Valeriy

Я пересмотрел предохранители: верхний ряд - 2 и 3 посчету - целые.