Генератор

Автор Дима, 17 Січня 2009, 21:40:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

я не вдавался в нюансы долей вольта для заряда, я поправил Юкона, что напруга измеряется вольтами.
ПС 14 В для кальциевого АКБ немного маловато, но вполне допустимо для работы.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

о, как! Буду знать. Я для себя остановился на гибридной технологии Ca\Pb, там норм. Но РН, все же, у меня на 14,5 В.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

Та кажись норм.
да, с термокомпенсацией
кажись нет
уже 4,5 года служиит
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Валера 82

ребят подскажите генератор выдает на хх 13,7 под нагрузкой 13,5 это норм или слабо?

Валера 82

хх-холостой ход      нагрузка -дальний свет, печка на 3 положении,обогрев заднего стекла    аккум такой          http://akb24.com.ua/akkumulyator-avtomobilnyj-inci-aku-supra-50ah-450a-r/
                                                                                                                                                                                                                                                               

Aryan

#1790
Цитата: Salek від 08 Червня 2017, 17:39:56
Цитата: Валера 82 від 08 Червня 2017, 17:09:29
ребят подскажите генератор выдает на хх 13,7 под нагрузкой 13,5 это норм или слабо?
1)Что есть хх?
2)Что есть нагрузка?
3)Какой АКБ?
1. де міряєте? на клемах акума?
2. на яких оборотах?
3. на ходу чи на стоянці?
4. чим міряєте?
все це написано тому що замірів на ХХ мало для повної картини стану регулятора напруги!

Валера 82

мерял на клемах, на холостом ходу, в  гараже, мультиметром, двигател был прогрет на 50 градусов

Aryan

Перше враження що малувата напруга. Треба дивитися на більших оборотах!  Скоріш за все літом буде достатньо, а зимою думаю ні.
Можливо на зиму прийдеться міняти регулятор, або збільшувати його напругу шляхом впаювання діода в коло вимірювання!

Що саме цікаво що температурна компенсація залежить від температури самого регулятора, а треба по температурі акумулятора! Колись давно на свій перший Запорожець знайшов в журналі Моделістконструктор схему регулятора з термокомпенсацією по температурі акумулятора, реалізував її, і 5 років не доливав воду і не заряджав (раніше в акуми часто доливали воду бо від перезарядки влітку викіпала а зимою часто був недозаряд).

Валера 82

померяю на оборотах

Aryan

А Галя у нас балована! :-D

Ще й як балувана!

     В тому то і справа, що реагує на температуру в моторному відсіку, а не акумулятора.  Акумулятор через свій обєм має значну теплову інерційність і тому складається така ситуація: мотор прогрівся, температура генератора збільшилася - напруга зменшилася, а акумулятор ще повністю холодний (і залишатиметься таким ще дуже довго) і потребує для зарядки більшої напруги чим зараз видає регулятор. Тому зимою так часто і виникають проблеми з акумулятором, тим більше що і "віддача" акумулятора зимою значно зменшується.
     Якщо раніше стандартний акумулятор проживав в середньому 5 років то з термокомпенсованим по температурі акумулятора регулятором мін. 10 років. Сучасні акумулятори здатні з таким регулятором прожити ще довше, але кому це треба?
     Виробнику авто в гонці за прибутком і псевдо екологічністю треба щоб авто беззворотньо зламалося зразу після закінчення гарантії, і Ви змушені не ремонтувати а кутити нове.  Виробнику акумуляторів теж саме!
     Років так 15-20 назад всі захоплювалися двигунами "міліонниками" які змащувалися мінеральним маслом, покажіть мені зараз сучасний потужний двигун німецької школи будування що працює на "сучасному синтетичному маслі з останніми псевдо-допусками" у якого масложор не починався з 40-60 т. км.

Vitaliy1972

Добрый день ! Всех поздравляю с праздником . Может кто подскажет , было такое. У меня Славута стандарт 2003г. Сначала заметил , что сдох аккумулятор кое - как доехал до автоэлектрика , тот проверил  зарядку дает 14,2 , стартер впорядке. Подзарядил акум. с ним оказалось тоже все в порядке .Автоэлектрик поверил диодный мост , щетки поставил новые. И тут я заметил через пару дней, что когда авто постоит , включаю зажигание , а лампочка аккамулятор - зарядка не горит . Проехав где-то 10км. появляется зарядка , печка начала дуть нормально , дворники заработали лучше и Т.Д. , а лампочка аккум. на включенном зажигании уже горит( двигатель заглушен).

Игорь

Цитата: Vitaliy1972 від 07 Січня 2019, 09:31:59
Добрый день ! Всех поздравляю с праздником . Может кто подскажет , было такое. У меня Славута стандарт 2003г. Сначала заметил , что сдох аккумулятор кое - как доехал до автоэлектрика , тот проверил  зарядку дает 14,2 , стартер впорядке. Подзарядил акум. с ним оказалось тоже все в порядке .Автоэлектрик поверил диодный мост , щетки поставил новые. И тут я заметил через пару дней, что когда авто постоит , включаю зажигание , а лампочка аккамулятор - зарядка не горит . Проехав где-то 10км. появляется зарядка , печка начала дуть нормально , дворники заработали лучше и Т.Д. , а лампочка аккум. на включенном зажигании уже горит( двигатель заглушен).
Укажите в профиле своё место проживания.
Королевский синий. 1,2Sі.2008г.

Сволочь

Вам нужно к НАСТОЯЩЕМУ электрику, с дипломом, потому как электрика- наука о контактах!
То есть, контакт есть там где его не должно быть, и контакта нет там где он должен быть.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Vitaliy1972

Цитата: Сволочь від 07 Січня 2019, 16:41:43
Вам нужно к НАСТОЯЩЕМУ электрику, с дипломом, потому как электрика- наука о контактах!
То есть, контакт есть там где его не должно быть, и контакта нет там где он должен быть.
:applause:

Vitaliy.

Диплом это не показатель большого ума.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх