Проточка реактивних тяг

Автор Kritik, 12 Липня 2008, 13:27:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Kritik

Думаю у быльшості, яко не у всіх Тавро-Славуто водів є проблема з не правильним розміщенням передніх коліс в арці. Вони зміщені в сторону салону. І це викликає багато проблем: зптирання при поворотах, полане вирівняння коліс писля виходу з повороту, нема можливості поставити ширшу резину.
І так. Це лікується проточування реактивних тяг. Для мене це питання стало дуже актуальним, тому, що в найближчий час планується деякий тюнінг ходової, і було б бажано зразу і цей дефект виправити.
Хто робив?Як це робиться?інструкція?фотки?

жду, думаю багатьом буде цікаво.

і до речі. найшов вот таку інфу http://www.rikkar.at.ua/news/2008-07-09-3

ціна вже проточених і моденізованих тяг 55 грн

Але все ж хотілося б зробити самому. Тюнінг так тюнінг :P
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Твердохлебов Юрий Геннадиевич

Нет никаких проблем для тех у кого есть болгарка либо движок с заточным камнем.
 - вывешиваем одну сторону домкратом
 - откручиваем две гайки крепления шаровой
 - вытягиваем два болта
 - откручиваем гайку растяжки
 - снимаем растяжку
 - берем болгарку и... покругу акуратно снимаем столько, сколько нам нужно
 - устанавливаем все на место
 - под гайку подставляем шайбу толщиной равной длине снятого метала с растяжки
Аналогично на другой стороне
Только не забудьте после этой опирации сделать развал-схождение!!!

Kritik

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Богдан

То я так понял это надо только эти крипления на тяги и всё колёса нормально станут?

Kritik

Так.
Це найлегший але і найдорожчий спосіб...
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Богдан

Цитата: KritikТак.
Це найлегший але і найдорожчий спосіб...
Почему дорожчий способ, если только эти крепления поменять?

Kritik

Того шо тяги ти проточиш сам, богларкою, або чим тобі удобно.

А за ці штуки треба заплатити 55грн (штука).
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Богдан

Цитата: KritikТого шо тяги ти проточиш сам, богларкою, або чим тобі удобно.

А за ці штуки треба заплатити 55грн (штука).
Так это нада куплять эти крепления и точить ещё тяги?

Kritik

Ні, тяги лишаються стокові, нічого точити не треба. Тільки міняєш кріплення.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Богдан

Цитата: KritikНі, тяги лишаються стокові, нічого точити не треба. Тільки міняєш кріплення.
Ну ты жэ написал что (тяги проточишь сам)

Kritik

:mad:

Є 2 способи: безплатний і платний.

Безплатний:
Нет никаких проблем для тех у кого есть болгарка либо движок с заточным камнем.
- вывешиваем одну сторону домкратом
- откручиваем две гайки крепления шаровой
- вытягиваем два болта
- откручиваем гайку растяжки
- снимаем растяжку
- берем болгарку и... покругу акуратно снимаем столько, сколько нам нужно
- устанавливаем все на место
- под гайку подставляем шайбу толщиной равной длине снятого метала с растяжки
Аналогично на другой стороне


Платний:
Так як зробив я.
Ціна 55 грн (штука).

Вибираєш або 1 або 2 спосіб. 1 з 2 не сумісні.

Всьо ясно?
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Богдан

Ясно наверно буду покупать крепления потомучто времени нету что-то спиливать, напостой на работе,а так вообще люблю что нить покрутить,посверлить :)) )))))))))))))

И ещё вопрос, это жэ колёса вперёд подаються только с тягами или весь передок?

Kritik

Весь передок. Тяги ж прикручені до ричага. Відповідно вони його потягнули за собою.

Великий +, це то шо більшим став Кастор, руль крутиться одним пальцем(складається враження шо ГУР поставив), збільшилася сила возвратки руля, тобто колеса самі повертаються в рівне положення.

Але тепер треба знов робити розвал...

Блін, 2 раз за 2 місяці.......
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.