Компрессия вашего двигателя

Автор Camel Trophy, 09 Березня 2010, 23:01:29

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Василь1983

Доброго здоров'я всім .
Сьогодні поміряв компресію : двигун 1.3і , свіже мастило , температура 70-80 , повітряна заслонка закрита (забувся що потрібно тиснути) : 1 - 12.5 , 2 - 12 , 3 - 13.5 , 4 - 12.5 кг/см2 .
Мене турбує різниця по циліндрам - Мікас вміє підлаштовувати кут запалювання під кожен циліндр окремо щоб двигун не трясло ?

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Не треба нічого підлаштовувати, буде середньорозмазаний кут і ефективність на тлі нечуттєвості  похибки в 3 і більше.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Василь1983

Я тут докопався в редакторі прошивок Мікас-онлайн до параметрів Т10 Т11 Т12 , котрі (якщо я вірно зрозумів) вносять постійну величину до кута в 2 , 3  , 4 циліндрах відповідно першого циліндра . Тобто , можна дивлячись на різницю в компресії , вручну скорегувати кут індивідуально - наприкляд : 2й циліндр слабший на 0.5 атмосфери - на низах додаємо в плюс 0,5-1 градуси , на верхах в плюс 1-1.5 , 3й циліндр на цілу атмосферу сильніший - на низах мінусуємо 1-1.5 градуси , на верхах мінус 1.5-2 , 4й циліндр не займаємо взагалі бо він однаковий з першим . Після перепрошивки прислухаємось чи не стало гірше працювати . Чи може не варто заморочуватись ?
Без датчика фаз мікас не знає де перший циліндр - бо йде парний вприск і така ж парна іскра ? :dunno:

Василь1983

Знайшовся параметр Т09 , тому моя теорія щодо корегування кута відносно першого циліндра є невірною .
Цитата: ВКБ від 19 Листопада 2020, 18:02:41Не треба нічого підлаштовувати, буде середньорозмазаний кут і ефективність на тлі нечуттєвості  похибки в 3 і більше.
- тобто причетність різної компресії по циліндрам до причин тряски на холостих можна відкинути ? Лишаються датчики і прошивки , але ще є думка поміряти тиск в рампі , відрегулювати клапана і почистити форсунки .

ВКБ

Цитата: Василь1983 від 29 Листопада 2020, 12:34:49
Знайшовся параметр Т09 , тому моя теорія щодо корегування кута відносно першого циліндра є невірною .
Цитата: ВКБ від 19 Листопада 2020, 18:02:41Не треба нічого підлаштовувати, буде середньорозмазаний кут і ефективність на тлі нечуттєвості  похибки в 3 і більше.
- тобто причетність різної компресії по циліндрам до причин тряски на холостих можна відкинути ? Лишаються датчики і прошивки , але ще є думка поміряти тиск в рампі , відрегулювати клапана і почистити форсунки .

Додати поливоподачу. Базова 60/170. Зроби 70/170. Тряска це пропуск и запаоення. Причини: білна суміш на ХХ, предсмертя котушки запалення, датчик фаз, лямбда. По лямбді треба вичислити  що з вихлопом бідгий чи багатий. Креф лямбдарегулювання налаштувати до 1. Коеф. до 1 по бортовому ПК будь-якому підтягується базовою пвливоподачею на ХХ і робочею для приксорювального насосу і на робрчому ході.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

паливоподачу регулювати по розрідженню в ресивері, добитися найменшого розрідження піднімаючи паливоподачу. сьоня собі так попробую
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 30 Листопада 2020, 08:59:18
паливоподачу регулювати по розрідженню в ресивері, добитися найменшого розрідження піднімаючи паливоподачу. сьоня собі так попробую
Підозрюю що в тебе на холостому працює лямбдарегулятор, тому при збільшенні G0xx буде змернуватись коефіцієнт лямбдарегулювання KLZ, тому на виході буде одне і теж.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, одиничка задається то паливоподачею, як виставлена там і тримається біля виставленого. Можна задати і 0,9 на хх і на робочому. Мій мікас саме так і реагує на зміни. Немає закладеної одинички в калібровках. Ті паливлподачі і є зміщувачем до 1 чи туди сюди.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Листопада 2020, 10:08:56
Володя, одиничка задається то паливоподачею, як виставлена там і тримається біля виставленого. Можна задати і 0,9 на хх і на робочому. Мій мікас саме так і реагує на зміни. Немає закладеної одинички в калібровках. Ті паливлподачі і є зміщувачем до 1 чи туди сюди.
Але ти впертий, я тобі вже раз малював формулу паливоподачі, але ти вперто просуваєш свою політику.

Паливоподача=(G_граф+G0xx)*Коеф_темп_ двиг*Коеф_темп_повітря*KLZ

Піднімаєш G0xx, відповідно обернено пропорційно змершується KLZ, в результаті на виході паливоподача незмінна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Вовчик, то шо, таким методом як я написав то не є правильно добитися рівної роботи на ХХ
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Володя, так ота одиничка і корегується, тобто планка чере паливлподачі які вчіпляні коеф. До граф. А чистограф бідна і лежить поза регулюванням.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 30 Листопада 2020, 10:45:08
Вовчик, то шо, таким методом як я написав то не є правильно добитися рівної роботи на ХХ
Треба для початку відключити в прошивці ДК на ХХ, тоді буде стабільний холостий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну я так не вмію, нема в мене одключатєля прошивки
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Графік без додатку  паливоподач то ж не коеф 1. А  коеф1 тримає тоді як до  графіку +яйця паливоподач. Як увіткнути ті яйця так і тримає лямбда біля них яєць..тобто  креф 1.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.