Re: Флудилка 2019

Автор Sergik32, 01 Січня 2019, 02:46:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Алексчук

Цитата: Володимир від 17 Жовтня 2019, 19:36:37
Цитата: Алексчук від 17 Жовтня 2019, 12:08:19Не может муфта двигаться вместе с сухарями, иначе она их вырвет из пружинных колец.
Там того руху до 1 мм, тільки щоби прижати кільце до конуса, нічого там за таку відстант не повилітає. інакше сенсу в такій конструкції сухаря нема.


Цитата: Алексчук від 17 Жовтня 2019, 12:08:19Не давят сухари на синхрон по оси, они ловят его по касательной окружности, т.е. по действию силы при вращении.
Сухарики прижимають кільце до конуса, коли пішло зачеплення з конусом, то вони ловлять його щоби воно не крутилось разом з конусом, так забезпечується зміщення зубів кільця відносно зубців муфти, далі на кільце тисне муфта за рахунок зміщення зубів.
Скоро буду разбирать КПП, досталась за 200 гривен, с территории разграничения, машину превратили в метлом. Сниму и выложу.

Володимир

Цитата: Алексчук від 17 Жовтня 2019, 21:10:46Скоро буду разбирать КПП, досталась за 200 гривен, с территории разграничения, машину превратили в метлом. Сниму и выложу.
Припустимо що ти правий, нафіг тоді там підпружинені сухарики, можна було кільця на ступиці і в ішний спосіб зафіксувати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Володимир від 18 Жовтня 2019, 09:42:21
Цитата: Алексчук від 17 Жовтня 2019, 21:10:46Скоро буду разбирать КПП, досталась за 200 гривен, с территории разграничения, машину превратили в метлом. Сниму и выложу.
Припустимо що ти правий, нафіг тоді там підпружинені сухарики, можна було кільця на ступиці і в ішний спосіб зафіксувати.

Просто когда проектировали, взяли за основу, то, шо выбрали из имеющихся вариантов конструкции синхронизатора.
Вольцваген
Spoiler
[close]
Мерс
Spoiler
[close]
   
Ваз 08
Spoiler
[close]

Тойота
Spoiler
[close]
Тойота
Spoiler
[close]

Форд
Spoiler
[close]

Скорее всего, на то время (создания КПП Таврии) это была самя распространенная конструкция синхронизатора. Может просто быстрозаменяемые запчасти.


Володимир

Уточню запитання, нафіга на сухариках горбики,



а в муфті жолобки куди заходять ті горбики,



Коли можна було сухарики робити без горбиків і муфту без жолобків?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Володимир від 18 Жовтня 2019, 12:50:36
Уточню запитання, нафіга на сухариках горбики,

Spoiler
[close]

а в муфті жолобки куди заходять ті горбики,

Spoiler
[close]

Коли можна було сухарики робити без горбиків і муфту без жолобків?

Выступы думаю, для центровки муфты, чтобы она не терла все время по вилке, для центровки сухарей и выполнения сухарями прижима кольца синхронизатора в рабочее положение. В общем, схема работы синхронизатора (рисунок) показывает, что ты прав. Синхронизатор удерживается-толкается при включении передачи, сухарями.
:ok:

Spoiler

[close]

Володимир

Цитата: Алексчук від 18 Жовтня 2019, 20:46:31Выступы думаю, для центровки муфты, чтобы она не терла все время по вилке
Сухарі не можуть утримувати муфту, бо в сухарів також в такому випадку має бути точка опори, а вона може бути тільки на кільцях, то сам розумієш, тоді кільця будуть мати хаотичний прижим до конуса.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Володимир від 19 Жовтня 2019, 08:10:06
Цитата: Алексчук від 18 Жовтня 2019, 20:46:31Выступы думаю, для центровки муфты, чтобы она не терла все время по вилке
Сухарі не можуть утримувати муфту, бо в сухарів також в такому випадку має бути точка опори, а вона може бути тільки на кільцях, то сам розумієш, тоді кільця будуть мати хаотичний прижим до конуса.


Как ты думаешь, почему идет "грохот" КПП на холостом ходу?  ;)

Володимир

Цитата: Алексчук від 19 Жовтня 2019, 11:17:50
Цитата: Володимир від 19 Жовтня 2019, 08:10:06
Цитата: Алексчук від 18 Жовтня 2019, 20:46:31Выступы думаю, для центровки муфты, чтобы она не терла все время по вилке
Сухарі не можуть утримувати муфту, бо в сухарів також в такому випадку має бути точка опори, а вона може бути тільки на кільцях, то сам розумієш, тоді кільця будуть мати хаотичний прижим до конуса.


Как ты думаешь, почему идет "грохот" КПП на холостом ходу?  ;)
Від нерівномірної прокрутки первинного вала КПП. Колись на таврії був дизель на холостому, то шляхом спроб втикання по черзі всіх передач на холостому без вижиму щеплення, вичислив що стукають шестерні 5-ї передачі. Нижня не дістає до масла і нічим не підгружена, тому коли первинний вал іде ривками, вони стукають.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

А для кого писали/сказали шо уровень нужно переливать,т к пробки контроля от 4 ступки ?
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алексчук

Цитата: Володимир від 20 Жовтня 2019, 19:11:02
Цитата: Алексчук від 19 Жовтня 2019, 11:17:50
Цитата: Володимир від 19 Жовтня 2019, 08:10:06
Цитата: Алексчук від 18 Жовтня 2019, 20:46:31Выступы думаю, для центровки муфты, чтобы она не терла все время по вилке
Сухарі не можуть утримувати муфту, бо в сухарів також в такому випадку має бути точка опори, а вона може бути тільки на кільцях, то сам розумієш, тоді кільця будуть мати хаотичний прижим до конуса.


Как ты думаешь, почему идет "грохот" КПП на холостом ходу?  ;)
Від нерівномірної прокрутки первинного вала КПП. Колись на таврії був дизель на холостому, то шляхом спроб втикання по черзі всіх передач на холостому без вижиму щеплення, вичислив що стукають шестерні 5-ї передачі. Нижня не дістає до масла і нічим не підгружена, тому коли первинний вал іде ривками, вони стукають.
А может просто синхроны наскакивают на конус шестерен и отстреливают в нейтраль? Их ведь ничего не держит в нейтрали, вот на классике пружина отталкивает синхрон от конуса, а у Таврии такого нет. Кольцо синхронизатора болтается как говно в проруби. ;)

Володимир

Цитата: Алекс від 20 Жовтня 2019, 21:31:15
А для кого писали/сказали шо уровень нужно переливать,т к пробки контроля от 4 ступки ?
Пробував, через сапун вигнало лишнє і з коробки злилось тільки те що рівно по пробку.
Цитата: Алексчук від 20 Жовтня 2019, 22:13:19А может просто синхроны наскакивают на конус шестерен и отстреливают в нейтраль? Их ведь ничего не держит в нейтрали, вот на классике пружина отталкивает синхрон от конуса, а у Таврии такого нет. Кольцо синхронизатора болтается как говно в проруби. ;)
Ні, просто є несоосніть первинного вала КПП і маховика, в мене на таврії коли був дизель, то варто було кілька разів нажати на педаль щеплення щоби диск щеплення відцентрувався відносно маховика і дизель пропадав. Просто конструктори зекономили і не поставили ще однин підшипник на маховик, хоча бачу що навіть на тому самому ланосі на первинному валу є місце під підшипник.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Володимир від 21 Жовтня 2019, 10:09:24
Цитата: Алексчук від 20 Жовтня 2019, 22:13:19А может просто синхроны наскакивают на конус шестерен и отстреливают в нейтраль? Их ведь ничего не держит в нейтрали, вот на классике пружина отталкивает синхрон от конуса, а у Таврии такого нет. Кольцо синхронизатора болтается как говно в проруби. ;)
Ні, просто є несоосніть первинного вала КПП і маховика, в мене на таврії коли був дизель, то варто було кілька разів нажати на педаль щеплення щоби диск щеплення відцентрувався відносно маховика і дизель пропадав. Просто конструктори зекономили і не поставили ще однин підшипник на маховик, хоча бачу що навіть на тому самому ланосі на первинному валу є місце під підшипник.

Spoiler
[close]
Цитата: Володимир від 21 Жовтня 2019, 17:35:42
Spoiler
[close]
В конце, на последних секундах слышно изменение звука, а это всего один из пяти синхронизаторов.

Spoiler
[close]

И да, стенд совсем без диска сцепления.

Володимир

Цитата: Алексчук від 21 Жовтня 2019, 21:54:20В конце, на последних секундах слышно изменение звука, а это всего один из пяти синхронизаторов.

Spoiler
[close]

И да, стенд совсем без диска сцепления.
В кінці відбувається те що я тобі описував вище, синхронізатор нагружає ведому шестерню і вона перестає стукати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Володимир від 22 Жовтня 2019, 10:22:15
Цитата: Алексчук від 21 Жовтня 2019, 21:54:20В конце, на последних секундах слышно изменение звука, а это всего один из пяти синхронизаторов.

Spoiler
[close]

И да, стенд совсем без диска сцепления.
В кінці відбувається те що я тобі описував вище, синхронізатор нагружає ведому шестерню і вона перестає стукати.
Буду делать КПП сниму отдельно, без кольца синхронизатора, будет ясно кто виновник болтанки.

Володимир

Цитата: Алексчук від 22 Жовтня 2019, 12:51:29
Цитата: Володимир від 22 Жовтня 2019, 10:22:15
Цитата: Алексчук від 21 Жовтня 2019, 21:54:20В конце, на последних секундах слышно изменение звука, а это всего один из пяти синхронизаторов.

Spoiler
[close]

И да, стенд совсем без диска сцепления.
В кінці відбувається те що я тобі описував вище, синхронізатор нагружає ведому шестерню і вона перестає стукати.
Буду делать КПП сниму отдельно, без кольца синхронизатора, будет ясно кто виновник болтанки.
Можна без розборки КПП взяти кільце в руки і постукати по ньому, думаю буде дзвеніти як дзвіночок, а глухого стуку дизеля від нього не доб"єшся.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion