Масло для КПП

Автор Alex Miha, 06 Січня 2009, 18:42:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

В кого яке масло в КПП

Aral
1 (1.1%)
Bizol
1 (1.1%)
BP
3 (3.2%)
Castrol
14 (14.9%)
Elf
7 (7.4%)
Fuchs
0 (0%)
Liqui Moly
6 (6.4%)
Mobil
7 (7.4%)
Motul
2 (2.1%)
Neste
1 (1.1%)
Ravenol
0 (0%)
Shell
2 (2.1%)
Total
0 (0%)
Venol
7 (7.4%)
XADO
16 (17%)
ZIC
9 (9.6%)
ТАД
18 (19.1%)

Всього голосів: 94

vladishtm

А як вони 1,3 МеМЗ на Ланосі зробили Евро4? Що там в ланосі такого стоїть що немає в моїй Славуті 1.3Li?
Крутить 5700 :nea: я свою так не обіжатиму.
На останній (15) стор. знос маслоз"ємних? Якось чи не сильно за 300годин.
Я зрозумів при 5700 макс. розхід за час 221*69,59=15,4 літра?
З цікавого вони вказують що

ХХ  норма 800+300
лямбда 0,9+-0,02
Кут запалювання по обертам стор 14 (готовий графік для мікаса)
 -- 12/1500..., 18/2200,...25/3000....26/4000...
провальчик 4500-5000 до 24....27/5300....макс28/5750
Також цікавий оріентир Gt для 2000 6.77
Не зрозумів де вони атмосферний тиск відкопали аж на  775мм -мабуть хреновий датчик або п"яна машиністка , або понеділок...... потім попустило до 755мм.
А бенз з питомою вагою  0,760 це в нас який?
А геометрична ступінь стиску (9,5) як виміряють?
Дякую  :thank_you:  ВКБ, закачав залишив памятку.





Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

О, бачу рух на форумі  :clap:

Про споживання двигунів - в режимі номінал обидва.

У МЕМЗА співвідношеня ваги до потужності  1,85 кг/к.с, а у авіаційного 0,13 кг/к.с.....невже більше ніж в 10 разів?  :-D .
Чомусь думав ККД вище у авіаційного, але не так порівнювати треба наче. Тут на ці кінські сили ще робота переміщення за час, тобто потужність переміщення в просторі важлива, швидкостя на масу палива. Чи я брєд поніс в п'ятницю? :-D

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 08 Грудня 2023, 11:46:42expertise.in.ua/images/tech.pdf
Звіт дослідження  двигуна МЕМЗ 1,3.
:dunno: Нажаль не зрозумів,як використати данні таблиць з цього файлу, бо не ясно при якій нагрузці проводились випробування (значення ДАД відсутні), тому ні паливоподачу, ні  кут запалення притулити/порівняти не зміг в таблиці. Бензин побачив -Екто-95
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 09 Грудня 2023, 22:25:14Липа якась
. Або вміння приховувати промисловий секрет.   B)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

Приземлимося, панове.
Згідно з "РУКОВОДСТВО ПО ЭКСПЛУАТАЦИИ АВТОМОБИЛЕЙ ЗАЗ-110206, ЗАЗ-1103, ЗАЗ-1105 И ИХ МОДИФИКАЦИЙ (1102-3902004)(издание второе), Украина г.Запорожье 2004 г." щодо масла в КПП написано:
"Картер КППи главной передачи
Заменить масло (Слить нагретое и залить
свежее) Проверить уровень масла и отсутст-
вие подтекания, при необходимости долить.
Трансмиссионное масло (ГОСТ
23652):

ТАД-17И, ТСп-15к, Тап-15В
SAE: 75W/90, 80W/90, 86W/90; API
GL4"
промисловий секрет:
якщо подивитись, то Агринол позиціонує ТАД-17и як 85W-90 GL-5, а ТАП-15В SAE 90W GL-3, але то таке... :)
Якщо приземлитися та згадати все, то при "0" ТО на офіційному СТО (був в 2008 році перший і останній раз) залили BP Energear EP 80W-90 GL-4. В 2018 поміняв більш по старості масла при 37700км на Castrol Manual EP 80W-90 GL-4. Проблем що з першим, що з другим не мав, коробка ні на тому, ні на цьому на 5 передачі не виє. Рівень - по заливну пробку.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём