Slavuta 1.2 by Twister

Автор Юра, 06 Вересня 2009, 12:29:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Number One

Р 15 терти буде шо ппц! Я вже не кажу про підкрилки :-X
Більше сподобались BBS

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Юра

Dominik нічого не терло,на гонках їжджу теж нічого ж не тре... їхати то їхала під горку теж тянула, але розганялась ну дужеее вже туго і важко *TIRED*
в мене немає задніх підкрилок і все гуд :P
ну просто 15-й діаметр робить свою справу)) :D

Number One залежно яку резину кинути.. в мене більша проблема не в зовнішньому діаметрі колеса а в ширині, наприклад спереді коли стояли 195/50 р15 покатався по гаражі затерло тільки раз в повороті, швидше всього за арку тому що в через ВАЗ кулак колесо виходить за арку.. 195/50 загалі на влізлись на зад коли опускав машину зразу вперлись в одну сторону в арку з іншої в пружину :D

якщо поставити 175/50 смартовські, то буде ще більше місця ніж зараз, але твердо буде капец.
п.с. найбільше теж сподобались BBS-ки але важкі.. по 8кг

Number One

Цитувати виділенеп.с. найбільше теж сподобались BBS-ки але важкі.. по 8кг
То зпиляй половину спиць, будуть легші :D
А вопше, красота вимагає жертв  :P

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Юра

Number Oneце так, але всерівно треба підходити з розумом)) мої теперішні диски важать 5.5кг а тамті 8кг
тобто 10кг різниці в непідресореній масі.. це те саме що запхати в багажник 100кг якщо вірити літературі

Dir

Цитата: Twister195/50 загалі на влізлись на зад коли опускав машину зразу вперлись в одну сторону в арку з іншої в пружину :D


в арку сильно упиралось? сколько примерно?
o5o9815362

Юра

Dir 185 сіли нормально а 195 не влізли такщо думаю різниця не велика..
але в мене вже арки загнуті..+ можна спокійно ще дозагнути що і 205 запхаються або загалі відрізати там ту кромку арки(з внутр сторони) і все обробити гарно.. тік щоб в пружину не вперлись..

Dir

понятно, у меня знакомый на зад ставил 205-ю, спереди 195-ю, поэтому и интересуюсь, т.к. не исключаю варианта )
o5o9815362

Юра

Пропав я щось загалі :[
кому цікаво що робилось по авто є описано правда на рос. мові:
http://www.drive2.ru/l/3102721/ -підготовка до зими+зимовка
http://www.drive2.ru/l/2879664/ -переварка порогів

ну і вже розкажу про МПСЗ:
Думаю багато хто знає що це , а хто не знає опис є тут ( власне там і купувалось) :
http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=19970
Рішився на це по тому що :
1 ) інжектор , точно ставити не буду
2 ) бензин став надто дорогим , тому потрібно як то економити вирішив лити спиртовий бензин , який був значно дешевше звичайного , і заливаючи на 100грн різниця була близько 15км відносно звичайного , але машина при цьому їхала дуже тупо , і плавали обороти в районі 100-400 , думав МПСЗ це вирішить
3 ) ну і хотілося збільшити ККД мотора за рахунок правильного запалювання
4 ) перед цим були якісь приколи з запалюванням

 Замовив у слави перший варіант , так як хотілося просто встановити і поїхати , з виходом на тумблер 2-х прошивок ( 1-95спирт , 2-95 звичайний під гонки і т.д) + з уже переробленим трамблером
 Після приходу комплекту виявилося що тепер ДАТ ( датчик абсолютного тиску ) вбудований в корпус блоку МПСЗ і що шланг який колись ішов з колектора тепер йде з карба на блок ( в комплекті не було штуцера який вкручувався в колектор) Слава сказав що типу різниці немає , що навіть з карба буде краще.. але ІМХО краще розрядження видно вже після всіх заслонок безпосередньо з колектора... такщо думаю переробити потім під коллектор

власне сам комплект :



Зібрав , підключив все , завів , на диво машина завелась :sing Проїхався не їде взагалі , після розмови зі Славою зрозумів що потрібно все таки виставити правильно трамблер в 0 кут , по програмі , поїхав до електрика , і після всіх махінацій , авто поїхало як має бути.

Висновки
Їжджу вже більше місяця:
- обороти х.х. Тримає строго як записано в прошивці - 850
- на рахунок підвищення динаміки , ІМХО нічого не змінилося. перед цим замірявся з ланосом друга він правда 1.5 і чіп замірялись і після МПСЗ все цей же бензин пасажир і барахло, правда є нюанас що я перейшов на літні 14 -ки вже , то різниці не було ні якої, якось заміряюсь зі славутою, з якою замірявся раніше
- Але тепер авто активно стартує з пробуксовкою , колись стартував з 4000-4500 для добре старту , а от після МПСЗ на 4500 машина стоїть на місці колеса шліфують , так що , щосб все таки є
- На рахунок економії теж точно сказати не можу , але походу залишилося так як і було .

так що поки якісь змішані відчуття , правда я досі не підключив тумбер , тому навіть не знаю на якій прошивці їжджу, так що коли все дороблю , і порахую то скажу відгук .
ну і поки все ось так от бездарно валяється , так як відвалилося від стінки , двохсторонній скотч не втримав

Юрий

Я тоже брал у Славы такой же вариант. Езжу почти третий год очень доволен. По чем нинче такой девайс?

Юра

Цитата: dotzenko78380Я тоже брал у Славы такой же вариант. Езжу почти третий год очень доволен. По чем нинче такой девайс?
1050(я ще встиг купити за 1000)
п.с. а у вас шланг на ДАД іде з коллектора чи з карба?
різниця якась була відчутна?

Юрий

Я сразу поставил с колектора, с карба даже не пробовал.