ГБО з рідким або газовим вприском на ДВС з інжекторним керуванням.

Автор ВКБ, 23 Липня 2013, 11:18:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Для початку скажи який тиск у рампі порсунок ти хочеш отримати?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Опираючись на теорію кондиціонера, то дельта між редутором і форсункою не повинна перевищувати приблизно 10 атм. для відсутності кіпіння-випаровування.
1 Варіант:
 Думаю регулятор тиску по схемі на малюнку і налагоджений на тиск 3/16 атм. Але після підняття тиску вище за 3 атм, клапан повинен відкритись і мабуть треба датчик тиску в регуляторі і контролерну коррекцію на час відкриття форсунки для мікасу (апаратно) через тиск вище за 3атм, щоб дозувати стабільну порцію розрахункову. Час відкриття і буде як регулятор тиску косвено. Протік газу постійно. Вопрос, який мінімальний час відкриття форсунки по її можливостям?  
2 Варіант:
 Можливий варіант редуктор-навєска на кожну форсунку 16/3 атм., миниатюрний з настройкою, тоді регулятор тиску непотрібен, тільки електроклапан відсіку аварійний. Проток рідкого газу по рампі постійно.
3 Варіант: Є, але вивчаю матчасть. пов.язану з регулюванням тиску і газосхемою реалізації.

Насос можна працює завжди, для проштовхування газових пробок.






Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Для даної схеми ГБО, потрібнен редуктор, який не тільки буде скидати тиск, але й підтримувати його значення відносно тиску в ресивері, подібно до РДТ що знаходиться на рампі. Самому його виготовити думаю не вийде, а готовий напевне обійдеться в ціну нового ГБО 4-го покоління.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

В неті в характеристиках форсунок для рідкого впорскування стоїть тиск 3..5атм. Це наштовхує на думку дійчно регулятора тиску з постійним протоком рідкого газу, як в бензиновому, але при високих температурах буде гозофаза після редуктора обмежувального. На схемах вище скоріш за все електронне регулювання тиску (що не обов.язково) в залежності від показання датчику, але як варіант єлектроклапан аварійний і корекція тиску часом впорскування.
Бензонасос в балоні може давати тиск Tвнутріш. (0,5...16ат)+5атм.=5.5....22атм.

Напис \"насос високого тиску\" наштовхує на думку, що форсунки підперті високим тиском, на2 ат. вище максимального самотиску.

Схеми намалюю своїх роздумів пізніше, на словах непонятно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148В неті в характеристиках форсунок для рідкого впорскування стоїть тиск 3..5атм. Це наштовхує на думку дійчно регулятора тиску з постійним протоком рідкого газу, як в бензиновому, але при високих температурах буде гозофаза після редуктора обмежувального. На схемах вище скоріш за все електронне регулювання тиску (що не обов.язково) в залежності від показання датчику, але як варіант єлектроклапан аварійний і корекція тиску часом впорскування.
Бензонасос в балоні може давати тиск Tвнутріш. (0,5...16ат)+5атм.=5.5....22атм.

Напис \"насос високого тиску\" наштовхує на думку, що форсунки підперті високим тиском, на2 ат. вище максимального самотиску.

Схеми намалюю своїх роздумів пізніше, на словах непонятно.
При побудові ГБО врахуй одне, що на безнині в патрубку обратки що виходить з РДТ атмосферний тиск, який на кілька атмосфер нижчий за тиск у рампі. При використанні газу при перекачуванні його через РДТ і зливі через обратку в балон, тиск на виході буде порядка 10-ти атмосфер, тому нижчого тиску в рампі ніж тиск в обратці не зробиш. Тому стандартна бензинова схема не піде.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: gda_1974и ещё нужен клапан подсоса воздуха в балон , иначе сложится он
Не зложиться, насос не зможе викачати повністю рудкий газ, якщо хоч крапля залишиться, то в балоні буде тиск.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Правильно. Це небезпечно, при находжені повітря з киснем є виругідність електризації і вибуху.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

В процесі. Не боги горшки обжигають. Я розумію,що завтра цього не буде.Але свічка запаляна. Ми не гіршого сорту ніж якісь голандці.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Конструктивно в балоне сделать лужицу газа в принципе не проблема. Доработать в месте горловины колодец из трубы с глухим дном и небольшими радиальными отверстиями. Это реально. Кстати в балоне тоже газ хлюпает и может подсосать газофазу. Лучше не докатывать до конца.

Переход на бензин  - а какая проблема, если форсунки будут отдельной рампой, реле переключения всей группы.


Установить фильтр после насоса.


И всё же такая схема может работать:

Бензиновый насос погружной с дельтой 6 атм. при любом давлении внутри системы до (18атм), система магистралей, рампа, форсунки на давление 20Атм. Сименс форсунки прекрасно держут до 25атм.
Вместо редуктора датчик давления в рампе (и контрольный) с входом на контроллер укорочения импульса на форсунки. Т.е в контроллере зашить таблицы укорочения импулься зависимости расхода форсунки от давления в рампе жидкой фазы начиная от 3атм. До 3амт приравнивается времени как у бензина.
У входа в балон на обратке поставить перепускной клапан, настроенный  на 3атп., для создания давления при минусовых температурах, т.е гарантирорванный минимальный порог для системы.
Продуктивности бензинового насоса и ресурса хватит для сквойной прокачки жидкой фазы и устранение завоздушивание рампы, даже при высоких тепературах.
Т.е если в жару в системе будет 13Атм, топри включении в магистрали будет 13+3атм и поток постоянный жидкой фазы. На насос бензиновый бедет та же нагрузка, как и при бензиновой закачке. 13атм. будет как нуль давления, а 5атм накачки (2атм для сквозной прокачки через клапан) будет прирост в магистрали. Магистрали должны быть небольшого диаметра, примерно4-5мм для бысрого потока жидкой фазы. Рампа форсуночная на предмет бензиновой, вход в форсунку с минимальным ответвлением, для прокачки жидкой фазы под клапан.
При обратке в балон, за клапаном будет падение давления на ХХ ДВС примерно 2атм, что создаст испарение и охлажнение балона, хоть и небольшое.
На максимальных оборотах клапан на обратке должен електромагнитом открываться, для увеличения потока жидкой фазы от насоса, при этом внутреннее давление системы будет учавствовать в общем давлении в рампе, а насос осуществлять всего-лишь прокачку жидкой фазы.
Клапан длолжен быть закрыт на выпуск 2атм только при давлении в балоне ниже 3атп. Насос работает всегда, как и на бензине, так и на газу. Но можно и отключить, включить только при переходе на бензин.
Т.е из сложных вещей - это констроллер урезания сигнала с силовыми ключами, електроклапан стандартный отсекания давлениея слива и шариковый клапан давления (полно таких). Форсуночная рампа или форсунки подобрать можно покупные любой фирмы.

Вопрос к електронникам, возможно ли создать такой контроллер с обработкой сигнала от микас и укорочением его согласно показаний датчика давления и управление клапаном обратной магистрали?

Схема будет позже.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

http://www.jumo.ru/catalog/section.php?SECTION_ID=28

Програмисты-електронники, реально создать контроллер функции времени открытия форсунки от давления dT/dP, управление клапаном сброса?

Это может избавить от редуктора-испарителя и насоса высокого давления. Функцию эту на себя должна взять електроника.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБhttp://www.jumo.ru/catalog/section.php?SECTION_ID=28

Програмисты-електронники, реально создать контроллер функции времени открытия форсунки от давления dT/dP, управление клапаном сброса?

Это может избавить от редуктора-испарителя и насоса высокого давления. Функцию эту на себя должна взять електроника.
Зробити можна все, але що ти хочеш впорскувати, газоподібну речовину чи рідку?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Рідку. Без випарювача. Без редуктора. Прокачка рідкого і електроклапан обратки та запобіжні.

Роблю гіф-файл, щоб було зрозуміло суть і таблицю алгоритму роботи.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБРідку. Без випарювача. Без редуктора. Прокачка рідкого і електроклапан обратки та запобіжні.

Роблю гіф-файл, щоб було зрозуміло суть і таблицю алгоритму роботи.
Тиск в рампі який має бути?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion