Подсветка на славуту

Автор Asikqq, 16 Серпня 2022, 09:07:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

_Oleksandr_

Цитата: Vitaliy. від 18 Лютого 2024, 18:55:20Меня как электрика веселят выражения, что поставивши светодиоды вместо лампочек они экономят электричество, уменьшают нагрузку на генератор...
Я колись пробував порахувати, то економія на лампочках які світять в режимі габаритів завжди (габарити спереду, гадарити ззаду, підсвітка номера) виходила десь 20+ вват: лед еквівалент звичайної лампи яка споживає 5 вват спожаває 1+ ввата. Це не враховуючи приборку, салон, повороти, головне освітлення (ближній/дальній).

Vitaliy.

Так у нас же не запорожець, с 250 ваттным геной  :psih:
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

_Oleksandr_

Цитата: Vitaliy. від 19 Лютого 2024, 16:22:05Так у нас же не запорожець, с 250 ваттным геной
Лишні ввати зайвими не будуть. Хоча б для того щоб швидше відновлювати заряд акумулятора.

Vitaliy.

В борьбе за экономию мы не пожалеем средств  :dancer:
Лично я не вижу в этом необходимости.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Skiper

Цитата: _Oleksandr_ від 19 Лютого 2024, 19:11:31Лишні ввати зайвими не будуть.
Як на мене, то я віддаю перевагу якісним лампам розжарювання та галогенок (Philips, Osram, Bosch, General Electric), ніж led ноунейм, а особливо їх інсталяція в тих місцях, які відповідають за безпеку руху.
Поясню свою позицію:
По перше - звичайні лампи/галогенки дешевше.
По друге - зазвичай термін життя їх більше, ніж ноунейм led (враховуючи, що прийдеться і влітку їздити зі світлом)
По третє - на при кінці життя ноунейм led мигають, як навіжені.
В четверте - більш приємна температура кольору, не б'є в очі різким світлом, навіть у підсвітці номеру (те, що лопає скло на задніх фонарях, то кошторис скла (10 грн 77 коп), та навіть в деяких випадках фонаря у зборі ЗАЗ 14-3717010 для заміни (77 грн. 44 коп) нижче тої лампи led)
Ось приклад Philips Vision C5W підсвічування номеру на моїй машині (фото вдень).
IMG_20220920_160608800.jpg
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

_Oleksandr_

Цитата: Vitaliy. від 19 Лютого 2024, 19:26:58В борьбе за экономию мы не пожалеем средств
Так, це мінус, бо нормальні лампи коштують грошей більше ніж звичайні галогенки. Але, на відміну від того що було 10 років тому, наразі китайці вже роблять якісну продукцію і для того щоб лампи працювали довго - не треба куплять фірмовий Осрам за космічні гроші. Окрім значно меншого споживання електроенергії є і інші плюси, які в основному впливають на безпеку руху в день:
- краще видно коли машина тормозить бо сзаду в габаритах різниця між режимами "габарит" і "тормоз" більша ніж у галогенок;
- навідміну від галогену лед лампи вмикаються миттєво - це дає більш швидшу індикацію повороту
- якшо відбивач вигорів, або скло помутніло - можна компенсувати втрачу яскравість
- якісні лампи маже вічні (шо може бути важливо для тих місць де їх важко міняти), нажаль не знаю скільки років реально вони можуть пропрацювати, але за декілька років доки діоди стояли у мене на машині - я не помітив жодної деградаії (окрім одного випадку який буде далі)
- є дуже яскраві лампи, які можна використовувати в день в передніх габаритах як ходові вогні замість ближнього (вони швидко "горять", але тим не менш є така "опція")

Важливий момент: це все НЕ потрібно якшо машина використовується в місцях де немає великого трафіку (маленькі міста, села), але в великих містах це суттєво впливає на безпеку руху. Свого часу я провів такий експеримент в один день замінивши все допоміжне світло з галогенок на діоди і був приємно здивований, що машина перестала бути сірою мишею - її стали помічати на дорозі (це було в Харкові): перестроїтись в потоці, виїхати з другорядної дороги на головну і т.п. стало простіше.

Я впевнений, що вночі збільшена яскравість ламп (за умови що скло і відбивач фари мають заводський стан) може дратувати ішних водїїв, але враховуючи яке безумство творилось тоді на дорогах мого міста - постійне порушення водіями ппд, порушення скоросних режимів і той факт шо Славута не має жодних сучасних систем безпеки, перехід на лед у якості допоміжного освітлення я вважаю доцільним (у випадку руху по дорогах з великим трафіком), навіть враховуючи необхідні кошти.

Володимир

Цитата: _Oleksandr_ від 20 Лютого 2024, 14:10:51Я впевнений, що вночі збільшена яскравість ламп (за умови що скло і відбивач фари мають заводський стан) може дратувати ішних водїїв.
Дуже дратує, особливо на славуті і коли падає дощ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

Цитата: Володимир від 20 Лютого 2024, 16:26:46Дуже дратує, особливо на славуті і коли падає дощ.
А дощ причому?

romuald

Бо і дощ велике розсіювання пучка світла...

Володимир

Цитата: _Oleksandr_ від 20 Лютого 2024, 18:18:17
Цитата: Володимир від 20 Лютого 2024, 16:26:46Дуже дратує, особливо на славуті і коли падає дощ.
А дощ причому?

Була в мене таврія, була в мене славута, щітки ставив різні навіть силіконові, лобове чим тільки не мив, але після проходу щітки на склі все рівно залишається щось типу як запотівання, яке потім дуже добре розсіює зустрічне світло і заважає огляду. Можливо це така ситуація тільки з склом що ставили на конвеєрі, на форді в мене такого нема, що зі старими дубовими щітками від боша, що з новими самими дешевими, після проходу вікно сухе і чисте.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

Цитата: Володимир від 21 Лютого 2024, 09:56:00яке потім дуже добре розсіює зустрічне світло і заважає огляд
Зустрічне світло?! У нас тут шла мова про периферійне освітлення: габарити, підсвітка номера і т.п.

Володимир

Цитата: _Oleksandr_ від 21 Лютого 2024, 18:46:36
Цитата: Володимир від 21 Лютого 2024, 09:56:00яке потім дуже добре розсіює зустрічне світло і заважає огляд
Зустрічне світло?! У нас тут шла мова про периферійне освітлення: габарити, підсвітка номера і т.п.
Те світло що ми бачимо через лобове, це зустрічне, незалежно від того в який бік їде транспортний засіб. Світлодіоди в задніх фонарях дуже часто навіть в суху погоду напрягають зір, інколи навіть заводські в деяких іномарках.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion