Tavria powered by ZTVR

Автор Kritik, 07 Лютого 2010, 00:50:19

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Kritik

Є в мене друг, тоже Саша, Тавровод, дуже часто допомагаємо один одному в ремонті, тюнінгу і взагалі по житті.
В нас тоже є Тавро-Славуто-Дано бригада Тернопільська
Я на Славуті, ZTVR на Таврі, і Сані Вегас на Дані. :cool:

А тепер про машину, історія буде довга, і весела, запасайтеся чіпсами і пивом....
Сорі шо вона буде не зовсім ліпитися до купи, але бортовик я переножу з місцевого Форуму ТТК (Тернопільського Тюнінг Клубу)
ПРоекту вже більше року

починав проект один тернопільський тюнер, Влад Атом
так донор:
Модель: ЗАЗ \"Таврія\"
Рік випкску: 1992 р.
Двигун: бензиновий - 1100
Колір: білий.






Стан атво (після попередньго огляду):
кузов - нормальний, перефарбований рік чи два тому
ходова - розбита ніби на ній на говерлу галопом піднімались
салон - сток, безпорядок, пилюка, ознаки проживання дрібних гризунів
двіглун - завівся зразу (після заміни акума), працював тупо но рівно...
гальмівна система - починає оживати після другої прокачки

Мета: зробити людині автомобіль - придатний для їзди, який буде виділятись з сірого потоку клонів...
Заточка автомобіля (мається на увазі звук, слалом, кіт-кар чи просто сіті-тюнінг) буде уточнятись пізніше - за бажанням власниці...

Завдання:
1. Відремонтувати все що поломано: двигун, ходова, салон.
2. Ліквідувати максимум заводських недоліків, які заважають нормальній експлуатації авто.
3. Власне тюнінг.

День перший \"ЗНАЙОМСТВО\"

Ситуація класична... акум посажений, бак пустий, колеса спущені...

1. Акум поставили новий - \"WESTEN\" (ціна питання 260 грн.) дякую К2.
2. Колеса підкачали.
3. В бак залили 5л 92-го...



ДЕНЬ ТРЕТІЙ \"ПРОБИВАЄМ ВСЕ ЩО МОЖНА\"

- Домовився з майстром на рахунок ремонту ходової. На п'ятницю.
- Сьогодні завезу токарю комплект перехідників на ВАЗовську ходову, хай робить дублікати.

ДЕНЬ ТРЕТІЙ + 1/2 \"СКУПКА ЗАЛІЗА\"

В результаті 3-х годин курсування з G@RMONom між березовицьким авторинком і \"Мотором\" ми купили:

- Передні вазовські диски в зборі зі ступицею, підшипником, повортним кулаком, супортом і гальмівним циліндром...... ціна питання 250 грн. за пару.
- Задні барабани в зборі з гальмівною системою та ступицями...... ціна питання 220 грн за пару..
-Амортизатори Delphi передні. Підібрали такі, що не мають люфту.... ціна питання..... 250 грн. за пару
-Розпорку передніх стаканів (регульовану). Зразу відмічу, що не вважаю цей дівайс тюнінгом, а суто суворою необхідністю для вітчизняних \"пластилінових\" кузовів...... ціна питання 130 грн.

Хоча даний проект передбачає в першу чергу доведення донора до нормального стану, а потім вже тюнінг ми не втримались, коли побачили на одній з розборок 5-й бумер 90-х років випуску. Завтра з нього знімуть дзеркала, які на мою думку чудово підходять до таврона - строгі, прямокутні. тим більше, що посадочний трикутник ідеально підходить до таврона (завтра виясним точно)... Доречі разом з дзеркалами - забираємо і комплект електрокорекції (проводка, джойстік)...... ціна питання 250 грн.

ДЕНЬ ЧЕТВЕРТИЙ \"В ДОГОНКУ\"

Сьоні зробили не так багато, але тим не менше:

- купили задні амортизатори Delfi.....ціна питання 250 грн.
- домовились з NAZIKoм, щоб він замовив комплект центральних замків
- домовились за тонування
- завезли токарю перехідники на ходову. Завтра він підбере заготовки і зробить дублікати
- завезли OUTRAGEOUSу передні цапфи з дисками, щоб він їх розібрав. Цапфи - токарю на переробку, диски Пашку на обробку та покраску...

День сам не знаю який... \"ПЕРЕВЗУВАЄМСЯ!!!\"

Ітак токар виготовив перехідники. Фланці-перехідники під передні диски, опори шарової і нові дирки на поворотних кулаках. Ніби все підходить. Робили зі сталі 45-ки. Ціна питання 300 грн.

Машину перегнали в Глибочок до майстра. Дякую G@RMONу за супровід. По дорозі у таврончика почало відвалюватись праве колесо, тому їхали зві шв. 30-40 км./год.

Майстер оглянув машину і тут же дав дооовжелезний список залізяк, які треба купити. Все купили в Руслана на моторі. Список потім дам.

Тільки що домовився з NFS про диски для люськи-підсніжника - легкосплавні 13-ки вдіті в Росаву. Велике дякую!!!

За годинку їду до майстра - він до цього часу має зняти тавроновську ходову.

Тепер фоти:
- покрашені задні тормознві барабани, попередньо відчищені від масла і буруду.



Покрашені супорта і скоби. Хоча самі циліндри будемо ставити нові боє підозра що ці будуть підклинювати.



Власне так виглядає фланець-перехідник. Справа тарілка гальмівного диску до якого він і буде прикручуватись.



Розкладаєм все, що накупили... правильний мерчандайзинг... основа успішного тюнінгу )))





шо було далі...

сьоні ввечері приїхав до майстра і був приємно здивований!
Задні ВАЗовські колеса і гальма вже стоять! Ручнік працює, гальма теж. Думаю що завтра все буде готово.

По ходу заміни майстер знайшов ще з десяток вузлів які вийшли з ладу (наконечники рульової, пильники і всяке таке), тому завтра з ранку знов поїду грабувати авторинок.

Невеличкий фотозвіт:

Власне заднє ВАЗівське колесо (просто відрили в гаражі перше-ліпше колесо бо стільки пеньків у майстра немає) з під якого проглядається рожевий ВАЗівський барабан.





І ще список того що ми замінили:
- тормозні колодки (ваз) задні... 45 грн.
- циліндрики задні (ваз)... 70 грн.
- передні супорта нові (ваз)... 110 грн.
- набіп ланок в задні барабани (ваз)... 20 грн.
- набір пружинок в здані барабани (ваз).... 10 грн.
- колодки передні (ваз - Феродо)... 50 грн.
- шарові опори.... 50 грн.
- підшипники всі 4 ваз.... 140 грн.
- болти на колеса... 24 грн.
- ступиця передня... 50 грн.
- болти під фланці-перехідники... 24 грн.
- резінки на направляючі супорта (ваз)... 4 грн
- тормозні шланги перед (ваз)... 32 грн..
- тормозні шланги зад (ваз)... 10 грн.
- тормозні трубки зад (ваз)... 10 грн.
- гальмівна рідина ДОТ-3... 9 грн.
- тарілки під задні барабани (ваз).... Руля подарував )))

Все вищеперераховане абсолютно нове

Ну і в догонку...
називається \"крышы еще нет но мы уде стелим паркет\"

NAZIK дістав сигналізацію (обіцяв сам і поставити). Хоча більш схильний називати цей дівай комлектом центральних замків з брелками, датчиками відкривання дверей, об'єму і сиреною... але тим не менше всеодно відкривати машину ключом ужас як незручно тому взяв...





День наступний після сам не знаю якого \"ПЕРЕВЗУВАЄМСЯ -2 \"

Сьоні день почався з того що зарбав у Федіра колеса. Поки що - напрокат. Якщо власниці вони сподобаються - то купим.

Далі поїхав на ринок і пішов по списку, в який увійшло все те що в таврончику погано дихало або не дихало зовсім:
- передній гальмівний шланг.... 14 грн.
- гайки на кулаки... 4 грн.
- опорні підшипники... 130 грн.
- пильники+відбійники... 70 грн.
- рульові тяги з наконечниками... 75 грн.
- задні ступиці... 100 грн.
- шайби, шпильки і всяка дрібота....

Коментуючи вище розписане, хочу сказати, що ми з майстром прийшли до висновку, що якщо робити ходову, ТО РОБИТИ ХОДОВУ по-людськи. Тобто ми замінили абсолютно всі вузли та деталі, які мали незадовільний та мертвий стан. Хоч це і потягнуло чималеньку суму грошей, проте робити це все по окремості в декілька етапів було б набагато дорожче...

Єдиний прокол який стався на даному етапі - це те, що куплені на б/у-шці передні і задні гальма зі ступицями в зборі виявились фактично непридатними для використання... З придбаного в хід пішли лише передні тормозні диски зі ступицями, скоби, повортні кулаки, задні кришки барабанів і власне все...
Хоча з іншого боку якщо брати все це нове в зборі то ціни були б на порядок вище.....

\"ВИЇЗД У ЗМІННОМУ ВЗУТТІ\"
Ну що ж... візмьу на себе сміливість заявити, що в Тернополі з'явилась перша Таврія на ходовій від ВАЗ-2108/09/99.

Сьогодні останні роботи були завершені. Виникли певні складнощі з задніми амортизаторами - старі навідріз відмовились відкручуватись, тому їх довелось тупо відрізати болгаркою.

Зараз Люська-Підсніжник взута в легкосплавні 13-ті диски з гумою 185х65, яка для таврійовських арок занадто велика. З цією ситуації бачу два виходи: або шукати вужчі диски або ставити нижчий профіль. Варіант з підніманням машини навіть не розглядається.
Підкажіть чи я правильно зробив підрахунки:
Зараз висота профіля дорівнює 185х0,65=12,025 см.
При профілі 55 висота буде: 185*0,55=10,175 см.
Тобто різниця при перехдоі на 55 профіль складатиме: 12,025-10,175=1,85х2=3,7 см.
Якщо мої розрахунки правильні, то майже 4-х сантиметрів повинно вистачити для того, щоб колеса не затирали.

Єдине, що не доробили походовій так це не замінили задні пружини. Одна з них вже зовсім крива і мабуть скроро лопне. При нагоді замінимо.

Також майже не працює ГТЦ. Тут є два варіанти - відремонтувати наявний або поставити новий при чому зразу ВАЗівський... походу вирішим. Також на гтц треба буде поміняти місцями дві трубки так як зараз першими гальмують переднє-праве і заднє-ліве колеса, а потім інших два. А після заміни будуть гальмувати спочатку передні, а потім задні.

Тепер фінансова сторона...
Вартість переходу на ВАЗівську ходову: 1549 грн.
Ремонт ходової: 1129 грн.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Ну і фотозвіт:

Останні години роботи в гаражі:

















озпорка ричагів почала облазити ще до початку експлуатації, але я не думаю, що у звязку з цим вона втратить в міцності. хоча....



Курим, грузим зайві деталі в багажнік і їдем!





Субота... день імені Люськи...

Почали з того що перегнали Люську-Підснжіника до Evila в гараж, помили і вигрузили з багажніка та салону 50 кг різного металолому та непотрібу...

Далі Nazik взявся за встановлення сигналізації... а точніше сказати - центральних дистанційних замків, так як датчики відкривання дверей ми вирішили не ставити бо для цього треба сверлити в кузові дирки, ставити датчики, підбирати гумові ущільнювачі і т.д. Можливо зробимо пізніше... В цілому сигналізація працює. Стикнулися з тою ж проблемою, що присутня на Машці G@RMONa - кнопки опускаються тільки якщо прижати двері рукою - так що будемо розбирати замки і ковиряти їх...

Також вияснилось що водійські двері мають немалий хід вверх-вниз... Будемо цей баг ліквідовувати...

Evil зробив поверхневий огляд карба, діагноз наступний - машина на постійному підсосі (заслонка не стає повністю вертикально), перша камера переливає бензу, друга взагалі не працює (не відкривається заслонка)... Тут власне бачу два варіанта - або їхати до карбюраторщика або ставити новий стоковий карб з подальшою його доводкою...

Ну і з колесами... спочатку поставили на зад стокові вазовські диски - затирання зникло... Потім Назік підкинув ідею, що можна поставити проставки для розширення колісної бази - що я і зробив. Поставив 6 мм проставки на перед і на зад - ззаді затирання майже зникло (хіба на ямах) спереді затирає при вивертанні коліс... Так що з понеділка займемся пошуком більш низкьопрофільної гуми...

Ну і фотозвіт:

Тут Люська ще без проставок, але я думаю, що колісна база в неї вже не набагато вужча за бобіка







Ставим сигналізацію...







Значить так - даю звіт зразу за два дні...
День - Карбо-тяпниця
З самого ранку відвіз Люську до карбюраторника Сергія, який працює в гаражах за білим замком. Майстер він толковий і перевірений не одною машиною (в т.ч. і Ракетою)...
Завдання майстру було дане таке: карб, запалення - перевірити і поміняти все що має натяк на несправність
На наступний день Люська була готова з наступними змінами/замінами
- повна прочистка карба з заміною всього, що міняється (холостий хід виставлений на 750-800 об/хв, жикльори - 95/95)
- заміна паливного і повітрянного фільтрів
- заміна свічок (зі старих працювала лише одна)
- заміна бігунка трамбльора
- профілактика трамбльора
- виставлений кут випередження запалення
- відрегульований підсос
ну і може ще щось, але я вьсого не запамятав....
Ціна питання запчастини+робота = 220 грн.

Показники жопометра після вищевказаних робіт такі:
- машина заводиться з півоберта
- обороти стабільні
- робота двіглуна стабільна - без провалів і троїнь
- одним словом - НОРМАЛЬНО! )))

День - ДВЕРНИЙ-ПОНЕДІЛОК
користуючись тим, що на роботі весь день не було світла, поїхав в гараж і наверстав упущене за вихідні:
- поміняв наружну ручку в пасажирських дверях (попередня лопнула)
- відрегулював двері і замки так що їх без зайвих зусиль зможе закривати і відкривати ненатренована жіноча рука (під час робіт загинула одна тяга і 50 грамм різник наконечників і пружинок)
- настроїв тяги саленоїдів сигналізації так, щоб кнопки опускалися без нажимання на двері коліном... (синдром Машки :? )...
- ну і трошки тунінгу на десерт - трошки обезшумили (попередньо очистивши від масла) двері. Шумили вібропластом. Технологія стандартна - зробив з паперу матрицю - вирізав по ній кусок сплену - трошки прогрів феном - скрутив - запхав в двері - розкрутив - розгладив - прогрів феном - розгладив - прогрів феном - розгладив - прогрів фе.... і т.п.

Вот власне і все. Фоток не даю бо не робив.
Дякую за допомогу: Гуменюку і Сліку (за фен).

Думаю що найближчим часом перевірим чи у Люське все нормально з головою... і ще треба добратись до коробки - принаймі глянути чи там дуже ужас чи просто ужас...

Ну і чекаєм на ГТЦ+ВУ від Омара з Житомира... бо парашутів в заначці я не маю!!!

Сорі за затримку... але краще пізно ніж ніколи...
Цього тижня закрили питання з колесами! Тепер люська бігає в гламурних рожевих тринадцятках куплених в Девіла (за що йому велике дякую)... На диски натягнули нову зимову гуму розміром 165/65/13...

Наразі займаюсь такими речами як обвіси, пошук тканини для перетяжки салону...

На днях... може і сьогодні почну розбирати салон для його шумо-вібро-ізоляції... Якщо є бажаючі допомогти - буду дуже вдячний...

п.с. Суто випадково сьоні взнав, що на таврію підходить хондовський перехідник на руль - і зразу його купив... 130 грн.

Ну і фоти:









Так даю черговий звіт про те що зробили....
НЕДІЛЯ... взялися за кузов

Повністю розібрали салон і багажнік (крім передньої панелі)... Познімали дверні карти, стелю, сідушки, здрелм ковролін. Довго і нудно вибирали всяку мєлочь з салону... в результаті чого знайшли пів кіло болтиків, гайок та шайбочок і.... одну сім-карту, яку потім повернули здивованій власниці...

Знявши всю обшивку почали потихеньку відчищати кузов від залишків неясно чого (мабуть заводської ізоляції)...

Найпроблемнішим місцем виявилися:
- задній лівий стакан - в одному місці він капітально проржавів
- місце для ніг водія - там хтось колись постелив два слої войлока, які зібрали там цілу купу води з якою метал не дуже дружить. В результаті маємо дирку під ногами, яку бум заварювати.

Як тільки закінчимо відчищати салон - почнемо його шумити. На дно, бока і стелю покладем вібропласт. Пластмасові елементи будемо обклеювати ізолоном.

Ну і фтотозвіт:

Учасники обдирання



















ПОНЕДІЛОК ДЕНЬ ВАЖКИЙ

Сьогодні забрали Люську від сварщиків. Зробили досить дорбе. Я задоволений (правда при нагоді зроблю детальний огляд в гаражі з лампою). Заварили задній стакан - поставили латки. Там де були дирки під ногами водія тупо приварили 1,5 мм лист сталі. Також проварили центральний тонель. Все обробили з двох боків мастікою. В вигляді бонусу притягнули саморізами стакан до кузова. За все про все дав 300 грн.

Також зробили тоніровочку. Якість оціню пізніше, але впевнений що там все добре. ціна питання - 300 грн.

По ходу польотів по місту в пошуках запчастин для Іллюхіної Машки купили для Люськи задні пружини та комплект нових ущільнювачів на двері та багажнік.



ГТЦ+ВУ від ОМАРА

















Пятниця-развратніца.

1. Купили карпет. Чорний. Без резинової підкладки, щоб у кузова не пріли сіднички... 2х4 метра - 200 грн.

2. Купили тоненький карпет для обклейки боковин багажніка... Правда не дуже чорний... но це виправить час і атмосфера...

3. Забрали обвіси...

І поїхали в гараж... (Я і OUTRAGEOUS)
- зідрали молдінг... лишилось тепер маленькою зубною щіткою з дерти скотч... швидкість здирання 0,5-1 см за хвилину...

- майже закінчили шумку салону... прошумили десь 80-85% поверхні + капот.

- зняли рідні - бампера і фари і приміряли нові.... Дивиться непогано. Порадувало що обвіси зовсім не низькі... з нашими півметровами бардюрами це великий плюс... Правда підганяти обвіси треба буде некисло і кріплення робити... і все таке...

- знайшли крісла від хонди сівік (чи я вже писав про це?)... кароче знайшли... ціна смішна... аж встидно казати... тому не скажу... стан непоганий... головне що вони від купе - тому відкидаються вперед одним махом... на днях будемо їх підганяти....

Ну власне все... Велике дякую Чорному за обвіси, Тарасу за допомогу в гаражі... Тані за круасани... Гоhмону за піци, які він так і не привіз... Назіку за шумку... Рулі тоже за шумку... Фараону за підказку де шукати карпети...
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Алексей

:D
только его на таврооргии смотрел

Лёшка

а чем ГТЦ от омара лучше??
розовые диски Гламурненько :)

Kritik







Капот нафік:



Капот деж поклеїли шумкою:



Загальний вигляд:



Фотки попи:





Вже почали пошуки оптики. Думаю будмо брати WESSEM - і не дорого і якість ніби непогана.

Вот знайшли задні модулі:



Обшивка багажніка з одного боку оклеєна войлоком:



... а з іншого боку - сплєном (звукоіоляція)





Трошки офтопіку...
Юля (власниця Таврончега) аж рота від подиву відкрила!



Таня і Outrageous заключили мирний договір і підписали пакт про незабризгування один одного ВД-шкою )))



Тавро-субота...

Вот їхали з Madmanom додому і балакали про те що як напишемо на форумі список того що за сьогодні зробили, то у всіх складеться враження, що толком ніочого весь день не робили...

- вчіпили і підігнали по зазорам задній бамер
- поставили крісла на кріплення
- поставили ущільнювачі на двері
- відремонтували замок багажніка
- доклеїли войлоком багажнік

ніби небагато, але цим займалося 6 чоловік з 13 до 22 години...

Бамер підганяли довго і нудно 50 раз знімали-ставили, шкурили, підрізали, міряли іт.д. і т.п. - в результаті - маємо мінімальні зазори і готові кріплення!

Крісла стали без додаткових планок та перехідників, але довелося трохи помучати кузов таврона болгаркою і дрелькою! Великим плюсом цих сідушок є те що вони від купе і сідушка пасажира одним ричажком відкидається і підсувається вперед для посадки пасажира на зад. Сідухи засовували-витягували в машину теж раз 50...

З ущільнувачами особливих проблем не було. Правда так як вони нові - то двері тепер закриваються з більшим зусиллям ніж раніше.

З оклеюванням багажніка були деякі проблеми повязані з тим, що клей \"Титан\" який за словами працівників гуртовні \"Арс\" є аналогом 88 лкею ніфіга не клеїв, і ми його тупо змили, поїхали на ринок за 88 клейом і почали все з початку... Правда куплений 88-й виявився трошки засильно розбадяжений і сох набагато довше ніж треба було...

Вот власне і все... ніби небагато зробили, але зробили все максимально якісно і добротно!!!!

Не дивлячись на всі свята і забобони-заброни, вчора відбулась Тавро-неділя.

- Вставили задні модулі в маску. Стали досить непогано, залишилось їх трошки поперулювати - виставити зазори. По ходи виникло дві проблеми: а) для того щоб була можливість замінити лампочу в кузові треба робити дирки в тих місцях де раніше були фари. б) на кожну сторону по три модулі, але вони повинні виконувати 4 функці (стоп, габаріт, задній хід, поворот) - вот тепер ламаємо голову. Як варіант можна зробити що поворот виконував функцію габаріта... Можливо у когось є кращі ідеї.

Зняли передню панель. Панель знялась досить легко. Зняли звідти вологу штатну шумку, обробили корозію, почистили та обсешумили. Пічку також зняли, висипали з неї пів відра сміття і пилу, почистили і поремонтували. Завтра хочу з'ясувати скілкьи буде коштувати перетяжка панелі шкір-вінілом.

Прирізали і поклали ковролін на підлогу. Хай трошки влежиться - потім будемо підганяти. Мабуть на згибах доведеться сажати його на клей...

Ну ще обесшумили пороги, вібропласт клали в нахльост на підлогу, щоб волога не попадала.

Ну все як завжди - роботи ніби і небагато, але часу пішло з 13 до 21 години... Робили все неспіша - акуратно, с чувством, с толком, с растановкой )).

Сьогодні забрав від майстрів дверні карти. Тепер вони обшиті чорним матовим шкірвінілом, а рожеві вставки виконані з флоку (на вигляд і дотик як замша). А маленькі квіточки зроблені з білого велюру.

Якість досить непогана, хоча визнаю що не ідеальна.
Ціна питання: 500 грн. за 4 дверних карта.









Тавро-субота....
Після двутижневої паузи, повязаної з тим, що в мене була ціла гора справ і проблем накінець добрався до Люськи...

Хоча неправда... Протягом цих двох тижнів я забрав від кравців перетягнути дверні карти. Повернув їм вставки, щоб вони їх зробили ще раз, але без квіточок. Узгодив дизайн та спосіб нанесення малюнку на стелю.

Що робили сьогодні:

- завели Люську після 3-х тижневого стояння. Крім того що здо акумулятор, то ще й зясувалося що в неї пустий бак... Проблеми з заведенням полягали ще й в тому що неможливо було виставити підсосо, атк всі дроти і троси скручені в салоні в один жмут. Потім додумалися регулювати його прямо на карбі.

- застелили багажнік.
- поставили задні карти та бокові накладки
- обесшумили та вчепили передні дверні карти. шумили сплєном. зараз карти не ідеально прилягають до вдерей, але думаю у звязку з тим, що додався сплєн, який з часом спресується.
- і ще пробавилися дві години з педаллю тормоза, яка жахливо теліпалася вліво-вправо. Мало того, що на вискакувала з під ноги, що само по собі дуже небезпечно, так вона ще й не попадала на датчик який включає стоп-сигнали. Як вияснилось, в основі ричага педалі вилетіла втулка, яку ми з Чуком заганяли назад протягом 1,5 годин.

Вот фотозвіт:
Закінчений багажний відділ, не вистачає лише вставок в дверні карти





Місце де ми заганяли ту кляту втулку... Тепер вона точно нікуда не вискочить так її тримає стальний хомут



Передній дверний карт необесшумлений









І ще маленька тавро-неділя в догонку...

Якраз знайшлася робота, яку краще робити коли ти в гаражі один...
Підгонка карпету. Здавалося, щож там його підганяти? Кинув собі на підлогу і все... Але так я вже привик, ощ все має бути зроблено гарно і акуратно...

В певних місцях карпет довелося прорізаи і вирізати сегмент для того щоб він щільно прлиягав до кузова. В основному на поворотах і там де звужується центральний тонель...

Ну і пару фоток...

Якраз одне з аких місць



А тут видно як поступово стелиться карпет...
Промазується клеєм на згибах підлога і карпет - вони трошки підсихають - а тоді кладеться і гнуться поки він не прийме форму підлоги







Ну а це так... Романтичний офтоп...



Значить так, був вчора черговий тавродень, і якщо я не помиляюсь до десь по рахунку 16-й...

Але вчорашній був один з найприємніших, бо вчора була красота )))
Почали з того що ми з Фараоном поїхали в Гаї і забрали стелю та вставки в дверні карти. Ціна питання стелі - 180 грн. Наново перетягнуті вставки - 10 грн. (суто символічна ціна)...

Ну а далі почалося саме цікаве. Виявилось щоб нормально натягнути стелю, а хто не знає то скажу, що в таврії вона натяжна, тобто без жорсткої підкладки як в зубілах, нам довелося зняти задні бокові вікна, а потім і лобове (!) скло!!!

На монтаж стелі в стилі Атом&Co, тобто ідеально - у нас пішов майже цілий день. Вот даю фотозвіт:

Стеля на капоті:



















Ну вот така краса получилася на виході: ніжна на дотик, рожева стеля з флоку (замінник замши) з аплікацією з білосніжного велюру у вигляді стрекози. Малюнок вибирався та готувався заздалегіть (окреме дякую за дизайн Медмену та Фабриці Рекламних Ідей за векторизацію малюнку)...



Сама аплікація по контуру прошита білими нитками - повинна триматися



На фотках стеля виглядає трохи перемазаною, але це від того що ворс не зачесаний в якийсь один бік.





вчора тавро-вечір трошки накрився, так як зненацька всі рванули рятувати Чорного, який застряг в Бучачських болотах...

Зато трошки попрацювали сьоні і за день до того:

Поставили і підключили датчики відкривання дверей та багажніка, в перспективі освітлення салону буде вмикатися автоматично - при відкритті дверей.





Проклали проводку для акустики (фронт і зад)



Поміняли жабку датчика гальмування, підключили пічку, поставили під хомут блок повороти-двірники. Поставили перехідник на новий руль.



Поставили лобове скло. З ним намучилися найбільше. Лобове скло перед тим Саша оздобив тонованою смугою.



Поствали дзеркала від БМВ Стали як рідні...





Вивели проводку під фару задньої передачі. Обробили напільніком отвори під проводку для задніх модулів.

Ну і саме приємне... продовжили зборку салону... Сьогодні посавили задній діван. Перед тим ще оклеїли задню стінку дівана карпетом. Дно багажніка довелося застеляти наново так як перший карпет недотягував до сідушки на 10 см... Його ми викорисали для оклейки спинки сідушки, а в багажнік прирізали новий.









Ну і пару фоток ззаді...





Станом на зараз бюджет проекту склав 12001 грн.

Далі соплі в сахарі
Сам не перший раз задаюсь питанням чи варта ця машина таких грошей і такої уваги... Раніше завжди впевнював себе і всіх в тому, що за 2-3 штуки баксів всодно купити нічого не можна...
Але сьогодні я знайшов ще один привід... Сьоні ввечері до нас в гості зайшли Юля і Таня (власниці таврона) по-охали, по-ахали на всю цю красоту, яка потихеньку але зявляється, всілися на свіжевстановлений задній діванчик і почали згадувати історії, повязані з цим тавроном... походу, вони з цим тавроном виросли, їздили на ньому, попадали в якісь-там пригоди, ламалися мільйон-тищ раз... маленьке заіржавіле чудо запорізьких горе-конструкторів зібрало навколо себе і перезнайомило таку купу людей, що воно точно має право на існування... і тим більше заслужило на невеличку порцію Атомного тюнінгу...

Тавро-експрименти...

Звіт за вчора:
Я і G@RMON після ннної порції пивасика на задній сідушці Люськи прийшли до рішення що панель таврона не можи продовжувати своє життя в такому нікчемному вигляді. Але виходячи з того, що бюджет проекту не передбачає жодних витрат на покращення її стану ми як тих два дядьки з програми \"ОЧумелые Ручки\" принялись апргрейдити панель з підручних метеріалів...

Експерементувати почали над тими частинами, які в разі невдачі можна купити або знати з погано закритої таврії...

Ось що получилося:





Залишилося придумати що робити зі швами, так я замість курсів крою та шиття свого часу обрав юридичну освіту, шити я не вмію (((

Дякую за допомогу Ніонелочці.
Ну і ще пару фот які порсто гріх не викласти:











Трошки переграли наші плани...
Перетягувати панель буде майстер. Він це зробить професійно, прошиє шви чорною ниткою і все таке. Робота обійдеться в просто смішні гроші. Почнемо за тиждень, до цього часу маю оклеїьти панель сплєном - буде замість підкладки.
На претяжку також поїдуть і крісла...

Ондим словом - салон буде рожевий як мізки Брітні Спірс!!! )))

Вчора-сьогодні:
- замінив дверний замок на водійських дверях, так як старий таки вмер і 2 годинний ремонт йому не допоміг.
- поставили передні дверні карти, прикрутили всі ручки, накладки і т.п. Треба лише купити нові ручкі склопідіймачів
- повністю зашили багажнік, отвори для проводки до модулів закрили нарізаним ущільнувачем, задню фальшпанель закріпили саморізами
- поміняли клєми на акамуляторі
- обробили перетворювачем іржі нижні днище дверей

Таврозакупки...

- приїхали накінець довгоочікувані модулі HELLA... вигляд у них просто шикарний, ну і ціна відповідна 1500 грн...
- купили галогенові противотуманки WESSEM. Дві на перед і одну дла задньої передачі. Ціна одного модуля - 60 грн.
- купили декоративну решітку рожевого кольору. 45 грн.
- купили пластиковий центральний тонель. Навіть не підозрював про його ічнування, а зранку помітив на одній фотці в неті. Ціна питання 59 грн. + кріплення 7 грн.
- корпус запобіжників зразу з запобіжниками. 35 грн. Точно такий самий як на тій ссилці
- і купили дві ручки склопідіймачів...

Дякую за допомогу в закупках G@RMONy і Ланцеру за наданий транспорт.

Тавровечір:
- поставили ручки склопідіймачів, правда вони труться об замшу... ((
- трошки підняли передній бампер щоб зменшити зазор між бампером і маскою
- підігнали отвори під протитуманки (щоб не загяняти сквозні саморізи треба буде зробити подіум зі скловолокна)
- довший час бавилися з модулями... там все досить складно. для того щоб прикріпитит їх так, щоб була можливість регулювання (а це обовязково) треба нарощувати скловолокном подіуми і робити спеціальні стальні гнізда для шарнірів...
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Тавросубота...
Фраза дня: ЗАПОДЛІЦО - це таке маленьке западло... )))
Мисль дня: поки ми закінчемо цей проект, людство вичерпає природні запаси нафти ))))

День почали з того що забрали з перетяжки панель. Якість звісно не ідеальна, але вини майстра тут мало. По-перше флок при розтягуванні не звужується назад, по друге він не дуже хотів клеятись до герметика. Але в цілому, панель явно краща ніж була!!!

ще здали сідушки на перетяжку. В середині наступного тижня вони будуть готові.

Далі прийнялися за скловолоконні роботи. Виготовили подіуми для передніх модулів. Робили шляхом нашарування скловолокна.

Потім висврелювали в них отвори для самих модулів...
В кінці тавродня два таких подіуми ми приклеїли до маски та залиши підсихати.

По ходу робіт до нас завітали люди з Фабрики Рекламних Ідей і зняли розміри з Люськи для майбутніх вінілів. думаю що на тижні вони будуть готові.

Також з волокна для садової проволки зробили кріплення для майбутньої декоративної сітки так як з власного досвіду знаю, що на голому герметику та сітка далі 6-го магазину не проживе...


І ще купу часу витратили на пошук варіантів кріплення протитуманних фар. Справа в тому що фари, які я купив, мають досить незручне кріплення - близько розташоване до самого корпусу. Заганяти в бампер сквозні саморізи мені не дозволила совість. Пробували багато різних варіантів: і нарощували кутики під кріплення, і робили подіуми з ПВХ, і думали щоб виготовити стальну рамку, але так нічого і не вийшло. Правда в кінці дня ми з Роньою зробили два подіума - просто відлили їх з поліефірної смоли в коробках і додали пару кусків скломату для жосткості.



Тавропонеділок...

- закінчили монтаж і підгонку нових подіумів як для головних модулів так і для протитуманок
- позичищали та поприкручували всі клєми маси
Далі приїхав Nazik, привіз проводку і розказав що і куда прокладати, чим ми з Гіві і занялися:
- проклали по 4 провда на кожну сторону на дзеркала. для того щоб пропхати їх крзіь зєднувальну трубу в дверях - довелося зняти загальну ізоляцію і трохи поорудувати масльонкою і садовим дротом.
- проклали лінійку на акустику, на тил. Кабель живлення від акумулятора і проводку від голови до підсилювача.
- присобачили до задньої стінки дівана двохканальний підсилювач.
- і поставили сабвуфер який закріпили розрізаним надвоє буксировочним тросом... вишло досить непогано.
- ще трошки підремонтували нижню частину дівана, який ще не поїздивши пережив 20 монтажів-демонтажів

- і зашили правий поріг.
Тавровівторок
ідемо до фінішу! в обхід правда...

Сьогоднішній тавродень був ощасливлений присутністю Nazika, а так як він людина дуже занята - робили ми все дуже швидко і оперативно... :)

- підключили акустику. Підєднали саб, усь і два овали, які потім перенесемо вперед. Приємно було чути що навіть при максимальній потужності вібрацій по кузову явно менше ніж в середньостатичної таврюшки.
Голова Pioneer поки лежить в ногах...
- присобачив до нових подіумів протитуманки. ZTVR, тримаються чудово! Посадив на саморізи. Навіть здається більш-менш вгадав з напрямком світла. Підключили таким чином, що вони автоматично вмикаються разом з ближнім світлом, при перемиканні на дальнє - вимикаються.
- далі Назік колдував з проводами, які ми з його тоською свого часу повідключали і не попідписували... :oops: Наразі такі речі, як габаріт, ближнє, дальнє, аварійка і т.п. працює. Ще знайшли куда якісь горе-електрики кинули проводку на дворнік... в обхід релє...
Головні модулі підєднали, перевірили, проводку підписали і відєднали для монтажу їх в маску.
- а тим часом Гіві обробив бік, де колись був молдінг, який по дорозі з кузова в мусорку забрав з собою трошки фарби. Виявилось, що фарба пішла гуляти не витримавши сусідства з іржою. Останню успішно видалили, все пошкурили і зашпаклювали фінішною шпатлівкою. Якщо все буде правильно розраховано, то ці місця будуть під вінілами.
- ну і в кінці дня почали монтаж модулів в маску. Поки поставили три модулі. Робота досить кропітка і ювелірна. Треба постійно міняти насадки, міряти... Зовсім немає бажання в разі помилки робити нові подіуми.
на десерт - запобіжники, яким залишилося жити менше доби...
дивлюсь на них і думаю... без них машина буде явно безпечніша! ))


Тавросереда ...яка плавно переросла в таврочетвер...
Фраза дня: та ти не бійся, скловолоконна пиль тільки токсична, а очі зовсім не ріже....

- крутив я зранку в руках решіточки салоннних воздуханів і недовго думаючи зашвирнув їх в мусорку, бо не місце такому кашмару на такій гламурній панелі... Хай клуб род-раннерс не зарахує як плагіат - але як і в Ракеті вирішили поставити туда люверси, які використовують як кріплення для банерів.
Далі нам Назік підвіз мідли Prology Next - ціна питання 140 грн. Грають на всі 140 грн. )))
акож підключили фронт - два маленьких овали ORIS - грає досить непогано... на SQ звісно не тягне, але мені за таку аудіо інсталяцію при наймі не стидно. Цікаво що там де стоять мідли, утворилися природні сабвуфери, так за динаміками є закритий і добре обесшумлений простір, якщо стати там де вони стоять але снаружи, то чути приємний бас )))
- Далі взялися за модулі... ставили один за одним... Приміряли, намітили маленькі дирочки, розширили за допомогою насадок, загнали посадочне гніздо, змастили маслом, вбили регуліровочний шток, закріпили бігунок і так по три рази на кожній фарі.
На останній фарі в нас зламалося два посадочних гнізда і в хід пішли всі підручні матеріали та перших пять глав з кама-сутри... В результаті виготовили саморобне кріплення і таки зробили!!!
Таврочетвер... який плавно переріс... в тавро-тяпницю...

МИ ЦЕ ЗРОБИЛИ!!!
Всі роботи з обвісами завершені. Принаймі ті які були передбачені на цьому етапі. Сьогодні я і Гіві вчипили передню маску. Для цього довелося переставляти завісчи капота. Сверлити, різати, пиляти і т.п.
Маску притягнули до бампера саморізами, що теж вартувало немалих зусиль. В один момент у гіві рука застряла так, що довелося побавитися щоб її витянути.

Підключили фари, окультурили проводку.
По ходу дій дій ще замінили катушку, яку я вчора проткнув дрелькую ненароком...



Вінілова-пятниця

Сьогодні Люська отримала татушку у вигляді рожевих вінілів.
Робили в нас в гаражі. Виконували працівники Фабрики Рекламних Ідей.
Спочатку я гарно витер та обезжирив поверхню, прогрів гараж, а далі пішли монтажні роботи...
На виході маємо вот таку каросотєнь:


Перший виїзд на люди)

Сьоні Люська вперше побачила місто в своєму оновленому вигляді...
Правда чи-то від соромязливості чи-то від того що бенза закінчилась, але виїжати з двору вона відмовилась!

Посажений невиключеним мафоном акум підзарядили і потягнули її до першої заправки а потім на заміну масла.

Машинка по ходу їзди трошки дьоргається і дуситься - візит до моторста їй забезпечений.

Масло залили мінералку Шеврон (в Сліка). А після робіт по двигуну зальємо щось краще.

Потім повернулися в гараж і почали відстріл 1000000 дрібниць:
- замінили датчик температури в радіаторі, тепер кулєр включається на 82 градусах (раніше взагалі не включався).
- знайшли бачок для рідини омивача, пофарбували, поставили
- знайшли моторчик омивача, зняли, почистили і поставили в іншому місці так як Омаровський ГТЦ йому заважає нормально стояти.
- Приєднали пісялки від ВАЗ-2108.
- окультурили проводку в районі правої фари (наскільки це було можливо)
- зняли чорну решітку над капотом, пофарбували в рожевий колір, залиши сохнути
- зачистили місце де завтра буде варитися стакан
- розширили водійські двері і поставили нормально скло, яке ще зранку \"зійшло з рельсів\".

Тавро-обкатінг...
і трішки сексу на людях

взяв сьоні люську з собою по справах... поїздили трохи по місту.
З того що НЕ сподобалося:
- смикається коли давиш на газ
- іноді глохне на ХХ
- перша туго втикається
- гальма ловлять аж в кінці... але ловлять добре... але в кінці
- руль стохть НЕ прямо
- коли гальмуєш апо попадаєш на нерівність чути якийсь стук спереді... ніби десь в ходовій щось недоятгнули...

заїхав на автобазар і купив нові ВВ-провода і свічки, НЖК В-лайн.
І там же на місці їх поміняв. Розгін нормальний, смикатись перестала, ХХ тримає добре.

Тавро-обкатінг  (продовження)
- ввечері по наводці Андрія Гіві повезли Люську до знайомого моториста. Той оглянув двигун, заміряв компресію (9,5 у всіх циліндрах) і дав вердикт що в принципі все працює добре, ремені нормальні, зарядка є. Порадив заміряти розхід та перевірити свічки через пару сот км, якщо будуть закопчені - треба збіднити суміш. В понеділок мабуть поміняєм резінку під клапанною кришкою.
Ціна питання - 10 грн.

- а після того порулили в гараж де нас вже чекав Саша ZTVR - лучший сварщик в СССР :) . Зняли колесо, підкрилок, стакан я вже попередньо почистив від фарби. Ну і власне почали варити. Спочатку Саша обварив по шву, а потім приварювали стальні пластини. В деяких місцях сталь прохудилася настільки, що не було до чого прихопитися. Але Сашка заварив просто шикарно - якщо стакан і відірветься, то хіба той що навпроти! Знизу в помазали шрусом.

Затвору МЕГАВЕЛИКЕ ДЯКУЮ - так як жоден сварщик не став би так бавитися!

Сьоні Люська вперше вийхала на клубні збори ТТК.
За день до того, зарядив та дозаправив акум.

Зранку Люська завелася без проблем. Двигун працює нормально. Трошки підняв ХХ. Потім перевірив всі свічки - нагару немає. На дорозі вела себе нормально - не смикалась.

Під час руху, при вмиканні ближніх з протитуманками, напруга падає, але не до кртичної відмітки. Думаю що варто вивести протитуманки на окрему кнопку.

Ну тепер Люсьці залишилося тільки радувати очі перехожих...
Звісно ще зачилишилися різні дрібнички, але в цілому перший етап проекту закінчився...

На днях ощасливи Люську комбінованими поліками, нормальним лючком безнобака, підсвіткою багажніка, безрамною щіткою дворніка..

Останніх пару днів Люська бігала по тернопільським дорогам...

вот такі ми гарні на 5-му км









В суботу Люська побувала на зборах Тернопільської гілки форуму tavria.org.ua.



Тепер ми з наклейечкою...

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Як ви бачили Таврія належала дівчині Юлі, а робив її Влад Атом, душа ТТК. Тому в роботі на машиною брало участь практично всьо ТТК!
Але він поїхав на ПМЖ в США. :(
і проект довгий час стояв.... Юля працює і вчиться в КИєві...

Але тоді цю машину вирішив купити Саша ZTVR. Потім ми з ним познайомилися, і роботою над машиною займається тепер тільки він і часом я...
ну і дивимося шо відбувалося дальше.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Димончик

машинка в принципе неплохая , Юля очень даже хорошенькая , а белый таврон так себе .
Конечно , работа проделана огроменная - респект тавроводу . Делать из гнилья конфету это ... это нет слов .
У нас таких машин в Запорожье пруд-пруди , все с шумкой , звуком , и даже более сумасшедшим салоном . :)
авторемонт. ходовая/рулевая, двигатель/КПП, сварочные работы, электрик.  о-67-6I2-28-6I
рихтовка - покраска . большой бокс, легковые и грузовые.

Kritik

за вихідні в машині було зроблено:
1.відреставрована система переключення передач
2.заміна тросика спідометра
3.заміна магнітоли
4.впорядковано всю проводку яка висіла від панелі аж до педаль.

нарешті купив і затонував бокове скло яке лопнуло коли я хотів його опустити,ще купив нові направляючі для вікон!

В суботу нарешті зробив розвал сходження, який можна було і не робити бо там все і так було нормально.Купив насос склоомивача і поміняв!лиє просто супер!
також купив додаткові замкики на капот бо він страшно вібрує і труситься на нерівностях!

встановлено додаткові замки на капот-пропав стукіт капоту об кузов!

в машинці було встановлено:
1.новий бензонасос
2.новий бензиновий фільтр
3.поміняні шланги паливної системи
4.почистив карбіратора бо аж ставав пару раз :(
5.частково вирішив проблему генератора(поміняв реле зарядки і замінив провід який від генератора іде на провід більшого січення бо той нагрузки не витримував!
6.заміна комутатора
7.заміна катушки
8.заміна датчика холла
9.замінив свічі на аналогічні які зняв
10.розібрав і почистив всі шланги і трубки паливної починаючи від баку який також знімав і аж до карбіратора!

в п\'ятницю з макаленьких тріщинок на склі виросла горна здорова павутинка,в суботу до 9.00 обїздив розборки і скла не найшов пришлось купувати нове!









артість питання:
скло - 240грн
тоніровка -50грн

встановив сам за допомогою вантуса 1987 року випуску.
Народ дуже хочу повернути наклейку на її місце на лобовому склі,прошу відповідальну особу за наклейки допомогти.

І так вчора після страшного сексу з карбіратором солекс я нарешті замутив так щоб він працював нормально!Купив ремкомплект для ваз 1300 і в ньому були жутльори 165 і 125 а коли розібрав таврюшкин то виявив що там були 165 і 145 - здалося що карб був від ваз 1500!замінив в карбі повний ремкомплект!тепер їде нормально за виключенням одного но-коли стартую то таврюшка на сикунду завмерає а потом сумашедший ривок і капот іде в небо,думаю ще пошаманити ускорітєльний насос. Задумався над заміною карбіратора хочаб Вебер-32ICE.

вчора нарешті добрався до тормозів і виявив такий прікол, що машина тормозила тільки 2ма колесами!розібравши ГТЦ виявив що резинкам піпец,після того як в 20.00 позвонив до Чорного і він сказав що рем комплект дістати нереально так пізно,взяв оригінал рем комплект з мерса і поставив туди-тормоза появилися але ще не такі як хочеться.

вчора знов розбирав ГТЦ - замінив всі резинки але результатом не задоволений!резинки розбухли бо були мабуть не відповідної якості або тормозна рідина паршива була і розїла.
Ще вчора згоріла реле фар,їздив цілий вечір на протівотуманках.

і так вчора згоріли 3 свічки з 4х,ізолятори потріскані електроди відсутні взагалі !єлі додому доїхав.





І так давно не писав тут, всі напевно думають шо я на тавра болта забив але всі як завжди помиляються! починаю викладати потрохи фотки нового мотора...
мозги і проводка до інжектора.










5) купив все начиння нове крінм блоку і пустої головки!
і буде тим всім керувати Январь 7.2!







сьогодні продовжив зборку моторка і виявив що немаю ніодного захисного кожуха, благо розборка помогла, привів кожухи в порядок а заодно і клапанну кришку зробив, почистив в ній фільтр очистки газів і проварив її в соді і потім занався натирання і получилося шось таке:
до





після





і на закуску





комплект відреставрованих захисних пластин



мій творчий бардак)))бардак-це коли всі потрібні речі і запчасті підрукою))



сьогодні знов пропарився пів дня з мотром, то шпильки погані то гайки нехватає, плюнув на все поїхав до Руслана купив ше трохи барахлішка!потім 2 години мене добивав маховик, він в мене облегшений і його положення відносно колінвала має реальне значення, крутив ним 2 годи по тих мітках і паралельно набирав людина яка балансувала бо блін ніяк по мітках не ставав, перерив 3 мануала, посміявся сам до себе що в кожному мануалі по різному мітки стоять :018: , нарешті дозвонився і роздуплився шо міток там купа-1) мітка стокова 2) мітка положення корзини на маховику і ше пару левих)





Вчора цілий день присвятив вийманню мотора МеМЗ з таврюшки!Довго він сопротивлявся але потім всетаки здався, витягнули уродця з машини))







і так, зібрав мотор з коробкою до кучки, вирізав все лишне що мені мішало в підкапотному і позачишчав ржаві місця! обварив передні ричаги от так





сьогодні видався хороший день) після роботи поїхав забрав 2 посилочки, в одній частина вихлопу а в іншій напівробочий стартер який мені подарив друг!
вот вирішив пока приміряти до шкафа))) щоб оцінити як погнуті труби.



Вихід 51 труба, 4-2-1 Торгмаш

Зварено кріплення для нового двіжка


Усилено підкапотне і покрашено всьо в білий колір







Куплено багато крутих ніштяків  8)

1.МПСЗ
2.Регулятор тормозних зусиль ВІЛВУД
3.Карби делорто ДНЛА 40 універсалки
4. 4х дросельний вприск, діаметр заслонки 44 мм!



куплено регулятор тиску палива


на День Народження власнику було подаровано легенду, гоночний ковш ВИХУР-він же ВФТС, реально бойовий кусок, з бойової класики яка виходила на трасу і давала жару.







Установлено алігаторні петлі капота і радіатор від 2112







По трохи машина починає збиратися



і доробляються і докупляються всі необхідні запчастини, які часто приходиться виточувати під заказ і т.д..



І сьогодні вже була практично зібрана задня балка









Такшо як бачите, помінявся власник, помінялися напрямки руху проекту.
Буду тримати вас в курсі справи.
Думаю з цього бортовика багато можна почерпнути бо зроблено просто мега кількість робіт...

Далі буде!
І далі буде ше цікавіше!  8)

Такшо Тернопільські Тавро-Славутоводи тоже сурові і роблять мего  проекти :cool:
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

4izmen

Охо.....ото роботи проведено....круть, машинка супер!!!
Don\'t vorry - be happy

Kritik

і так що я зробиі і нажаль не зфоткав
1.вирізав куски згнивших лонжеронів ззаду які і так мішали заднім супортам ))), там все заварив і привів в порядок.
2. зібрав повністю всю задню підвіску- колеса опустилися і лягли на арки, заниження адске шо і не дивно, я ззаду зрізав майже 3.5 витка, глянув я на те що колесо виступає за кузов на 30мм+ і купив 2 задні арки від гольфа 2 купе, потім вварю.
3. зварив перехідника і присобачив собі вакуум і ГТЦ від Кадета ЖСИ АТЕ, дякую Юрі за вакуумніка.
4. замінив повністю всю рульову на нову, перепресовав саленти в тягаг і поставив нові наконечники.
5. почав крамсати перед ходовку під тормоза від альфи.
6.купив купу метрів мідних трубок для прокладки тормозних магістралей
7. поставив новий бак і датчик

даю фото вакуумніка який поставив для прикладу як він виглядає на жопелі.



потратив дуже багато часу на підвіску.
перед сині фобоси обрізані пополам. можна було брати 1 пружину але одну не хтіли продати))
зад пружини усилені на 3 насічки і - 3.5 витка ззаду зрізано.
амортизатори агат газ зпереду і агат спорт (масло) ззаду









купив собі ше розпорку під ребілд, як основу для нової
і тахометрика з датчиками.



Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

вихлоп.
Все на 51 трубі. правильний резонатор ауді 3033 який по середині не звужається як ваші)) в кінці банка власного виробництва, Була ше банка ОМР яка була розрізана не зважаючи на бренд і пішла на запчасті для нової банки, внутріності банки на 60 діаметрі з харчової нержавійки.

Зроблена мішалка (куліса) короткохідна, мабуть ше короткохідніша ніж базарні. За основу взято шарову опору ваз 2108 і раму велосипеда \"Україна\", сама мішалка досить висока як в раллійних вісімок.

перерахував зрізані витки задніх пружин, оказалося ззаду зрізав 4 витка))

втановив собі пока 2 шохиних датчика, тиск масла і темпиратуру, ті шо з тахом то там треба виточити пару перехідників, вони в ваз різьби не лізуть.
для того купив проводку від шохи за 60 грн і отримав купу дротиків і всі розємчики, а на базарі за один роєм просять 10 -15 грн. та люськи на проводка то геморой ше той, там кучірявини і бороди всюди.разів 6 пережив роди самого себе з під тої торпеди.

Ну і нарешті!
перший виїзд і перші покатушки!!!




валить ппц
це при тому шо двіжок ше не настроєний, і не обкатаний, і більше 3000 не крутили...
ну і розвал на глаз)))

Зараз усуваються лаги всякі. куліса пережила вже третю реанкарнацію, переварений педальний вузол, вдруге переробив привід газу, в першому був ролік з пласмаси який сплавився)
Купив новий акамулятор, а він зараза на 3 сантиметри вищий- ніж старий- то ппц повний, прийшлося переносити його в інше місце ніж планувалося і варити рамку під нього.

Далі буде! :cool:
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

сьогодні був Тавро день)
поки я розбирав свою ходовку Саша, ZTVR настроював свої Делорти, новим, вчора купленим, крутим мега прибором за 1000 грн :/ , який називається CarbTune 2




а вот шо це таке і як воно працює
http://2108.lviv.ua/archives/using-carbtune2.html

http://www.youtube.com/watch?v=ZR6Q2J4jBck&feature=related

а потім поки він точив мої тяги я зробив невеликий шпіонский фотосешин )









































Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Дима

Распектт за такую работу!!!!
Моё хобби \"ТЮНИНГ\"
Slavuta 1.2s