УПГС - устройство приготовления гомогенной бензовоздушной смеси

Автор XrYsT, 05 Лютого 2009, 17:26:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Анатолій

Цитата: KritikАцкий розвод на гроші.

    *  Значительно улучшает тяговые характеристики - значительно поняття розтяжиме :P
    * Увеличивается мощность двигателя (до 12%) - за рахунок чого? за рахунок форми малого дифузора?? ха-ха. поржал...
    * Позволяет экономить топливо (до 20 %) - за рахунок чого?
    * Снижает токсичность - за рахунок чого?
    * Допускает использование низкокачественногобензина - за рахунок чого?

Кароче фігня це все.
Це тіпа як присадка яка піднімає потужність двигуна і піднімає компресію вище заводського параметра....
=(

Kritik, ти не правий. В карбюраторі, та й в колекторі значна кількість бензину конденсується на стінках (до 10-ти процентів) . Ця штука за рахунок турбулентних явищ може зривати цей конденсат. Економія не береться нізвідеи, просто ті 10-ть процентів не вилітають в трубу, а йдуть на утворення суміші для горіння. В мене подібного принципу дії штука стояла під карбюратором М-412ИЭ (ІЖ), задумана і виготовлена одним волинським кулібіним. Витрата пального 6,5-6,9 літрів на 100км при швидкості 90км/год. Правда, був ще полірований впускний колектор і електронна система запалювання. Експериментували подібними проставками під впускний колектор, дістали фантастисне прискорення і неприйнятну для 1993 року (дефіцит бензину) витрату пального 8.5л/100км. Він пробував запропонувати це ЛуАЗУ - захотіли крім креслень всі розрахкнки, тобто конфіденційну авторську інформацію. Пробував запатентувати - послали в Москву. В кінцевому результата він плюнув на всю автотематику оптом

Виталий

тоже заинтересовало немного погуглил и занялся изготовлением МД уже проточил втулки на половину готовы но есть пара вопросов но думаю через недельку будет готово

АнтохА

Цитата: TSAВитрата пального 6,5-6,9 літрів на 100км при швидкості 90км/год
супер, у меня 5.2 расход по трассе, а поставлю это чудо будет 6.5? это ж прелесть плять

Number One

Антон
Цитата: Антонсупер, у меня 5.2 расход по трассе, а поставлю это чудо будет 6.5? это ж прелесть плять
Цитата: TSAВ мене подібного принципу дії штука стояла під карбюратором М-412ИЭ (ІЖ), задумана і виготовлена одним волинським кулібіним. Витрата пального 6,5-6,9 літрів на 100км при швидкості 90км/год.
Я так розумію, в тебе не Москвич :) А на 412-му 6,5 це дуууже непоганий розхід.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Юра

Цитата: виталий22тоже заинтересовало немного погуглил и занялся изготовлением МД уже проточил втулки на половину готовы но есть пара вопросов но думаю через недельку будет готово
Потім відпишись,цікаво знати чи є результат......

Виталий


Юрий


Андрей И.

Нечто похожее лет 10 назад ставил на девятку, делал львовский кулибин, купил по объявлению в автобазаре, расход и динамика сильно не поменялись, но ехать стала чуть лучше. Тогда эта штука стоила совсем недорого, около 50 грн.

Виталий

уже все готово еще не ставил нет времени подробный отчет по изготовлению делать не буду в интернете ифы полно фоток тоже, общий вид изделия выложу позже

Виталий

поставил сделал пробный выезд результат мне нравится,завтра попробую на холодной

Юра


Виталий

втулки и проточка МД токарь делал, отверстия 1мм и полировка МД и втулок я

Vishnujana


Виталий

на холодную завелась хуже чем обычно но немного прогрев работает хорошо и холостые обороты поднялись на 200об/мин карб еще не регулировал все как было (для чистоты эксперимента) дальних поездок не было проеду отпишусь

Виталий

до 3000об/мин едет хорошо выше начинает тупить не развивает полной мощности,пока снял делаю новые по чертежу на видео