Что выбрать из корчей 90х....

Автор zldey111, 16 Жовтня 2010, 15:09:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

SWarlock

ниже все идет по поводу авео.
если короко,то есть вариант корейца (позже - поляка, а с конца этого года планируется и автозаза), а есть вариант китайца. отличий внешне вроде бы немного, но если смотреть подробней, то отличий море. я себе взял уже поляка: темный салон (не люблю светлый), двиг 1.5 евро2 старый опель 90-х годов, но с доработками против китайца 1.6 но со своими нюансами. в китайцах проблема с бубнением передней подвески, наконечниками рулевых тяг. общая проблема (для кого как) - валкость, шашечки не получится делать - лечится переходом аммортов на газ-масло вместо стокового масла. с пробегом шток заднего амморта может пробить стакан и арку, лечится подкладыванием шайб. протирается радиатор вентилятором, лечится опять же шайбами. стандартно (как и у инжекторных славут), со временем проявляется зависание оборотов. вначале это лечится передергиванием контактов ДПДЗ идатчика кислорода, а в дальнейшем - заменой ДПДЗ на бесконтактный. Очень широкие стойки, закрывающие обзор (как и у большинства иномамок) - лечится постоянными покачиваниями головы при маневрах. отрываются накладки на колодках задних колес. лечится заменой. шум в салоне (кстати, гораздо меньший, чем на славке), лечитсячастичной или полной обесшумкой. в двух словах и не расскажешь... я еще почти ничего не делал. серьезных поломок не было. несерьезных - не было бы, если бы компания-продавец получше подбирала себе кадры (по крайней мере часть из них).
есть и еще куча плюсов и минусов, но комфорт, объем, кондиционер, ремонтопригодность и неприхотливость перевешивает все недостатки.

Цитата: Kritikпрочитав весь бортовик)
нова машина є нова машина :)

однозначно. у меня и славута особо никогда не болела, может потому что новая тоже была, может потому, что любой машине нормальный уход нужен...
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Kritik

до речі пидивився тут ціни на з/ч на авео
ціни прямо як на Славуту

Втулка стабілізатора AVEO 96653351
Ціна: 8.24 грн.

Глушник осн. AVEO POLMO нерж (05,60) седан
Ціна: 269.98 грн.

Диск зчеплення LANOS 1,6 Valeo (DW-37) AVEO 1.5
Ціна: 217.11 грн.

Колодки гальм. зад. Aveo СKO-012
Ціна: 113.85 грн.

Наконечник руль. AVEO прав. (СН-201) TEKNOROT
Ціна: 108.10 грн.

Ролік натяжний ремня генератора AVEO 1,5 - 1,6 ( 96349976 )
Ціна: 98.90 грн.

і т.д...

а на рахунок шумки, то фігня, всьоравно у всіх нових машина напевно до 20 тисяч у.е її немає...
читав форум по хюндаях, там на акцентах які зараз тисяч 16 вроді коштують, тоже нема ні кусочка шумки...

але після Славути я думаю це не проблема, доробити ті всі мелочі на авео
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Андрей

До речі розпоівм як знайомий купив Ford Transit Connect 3 дизельним двигуном 1,8 з насос форсункой дуже гарна річ коли нова  і кормиться гарним паливом .
Так ось він взяв його свіжпригнаного з немечини пробіг 80,000 км на спедомитрі.
Після пів року катання гавкнули ці самі форсунки був вибір купити нові ( 400 євро -1 шт а потрібно 4 *400 =1600 є преводим на наші 17,280 тис грн) або ремонтувати старі (150 євро -1 шт *4=600 євро  /6500 грн при цьому гарантії неякой ну 2 км від станції )  був зроблен вибір ремонтувати старі .
На їх він проїздив пів року щось около 5000 км і знову вони гавкнули і знов як правильно поступити решив він просто продав машиную
Ось вам і кращий конфорт і т.д.

Владимир

а лучше лачети 1.8 на автомате!  :P

Василий


Владимир

Цитата: ВасекИ расход 14-15 литров!!!!!  :(
на газу ясен пень
зато комфорт не хуже чем в киа или хендае и плюс дешевый в обслуге

Василий

если сравнивать со славутой, то не дешевый!!!!  :D  
Кстати, у меня у знакомого зимой сейчас на бензе расход 14 литров.....  :o

Kritik

лачете крутое порівняно з славутою, але до решти іномарок канєшно не дотягує...
і бабла тягне як реальне іномарко
і розхід як в 2.5 БМВ
зато нове.

хз кароче....
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Владимир

Цитата: Kritikлачете крутое порівняно з славутою, але до решти іномарок канєшно не дотягує...
і бабла тягне як реальне іномарко
і розхід як в 2.5 БМВ
зато нове.

хз кароче....
чого це не дотягуе?!
по всім параметрам крута тачка а якщо порівнювати конурентів в класі лачеті то лачеті займае перше місце! :P

Владимир


Kritik

Цитата: Дима Билан
Цитата: Kritikлачете крутое порівняно з славутою, але до решти іномарок канєшно не дотягує...
і бабла тягне як реальне іномарко
і розхід як в 2.5 БМВ
зато нове.

хз кароче....
чого це не дотягуе?!
по всім параметрам крута тачка а якщо порівнювати конурентів в класі лачеті то лачеті займае перше місце! :P
шо за бред? назви основних конкурентів в класі? і чим лачеті краще?

Цитата: Дима Биланhttp://auto.ria.ua/auto_chrysler_4026079.html вот это тачка просто ааааа! :)  :)  :)  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

вото то може і клас, але америкоси не вміють робити машини....
жруть дофіга, не їдуть ваще, запчасті дорогі і нема...
нафіг нада
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Владимир

как раз америкоси делают офигеные тачки ты хоть ездил на какой то американской тачки кроме форда?!

Владимир

шо за бред? назви основних конкурентів в класі? і чим лачеті краще?
киа черато хендай акцент

Kritik

Цитата: Дима Биланкак раз америкоси делают офигеные тачки ты хоть ездил на какой то американской тачки кроме форда?!

їздив
в знакомого був крайслер статус
і ше в одного буб додж неон....
такшо я знаю про шо говорю....
німці вище на 2 голови....

Цитата: Дима Биланшо за бред? назви основних конкурентів в класі? і чим лачеті краще?
киа черато хендай акцент
крім місця в салоні лачеті нічим в них не виграє....
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Владимир

їздив
в знакомого був крайслер статус
і ше в одного буб додж неон....
такшо я знаю про шо говорю....
німці вище на 2 голови....
крім місця в салоні лачеті нічим в них не виграє....
ладно мне по не хочу с тобой спорить тебе все равно бесполезно что то доказывать!!! :D