БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Aleks_YaltaЗначит нужно испробовать другие кнопки, например от радиостанции.
Можливо і кнопки, вчора допаяв резистори 10к але сьогодні було кілька випадків що все одно нажимались. Я раніше використовував дорожчі кнопки SWT-2 то таких приколів не було, а потім коли вже робив пульт мені потрібні були кнопки з довшим ричажком, то взяв дешевші.
Цитата: Aleks_YaltaНадо же проверить, что там Igr44? напартачил.
По Вашим заверениям она должна работать?
Має працювати, тільки в ЛСД потрібно поміняти місцями RS i RW.
Цитата: Aleks_YaltaМне хотелось узнать мнение народа, не все же смогут СМД компоненты лепить, чтоб хоть кому-то стало легче собрать БК,- главное печатная плата.
Тут є дві сторони медалі, для смд не потрібно сверлити дирки, але тяжче паяти так як компоненти дуже маленькі.
Цитата: Aleks_YaltaА может заказать у профи, есть желающие?, оптом будет дешевле, кто паять не сможет  или не захочет - постараюсь помочь.
Дивився я колись на одній київській фірмі, то мінімальна партія заказу 50 штук, і плата має бути не менша ніж 50 см.кв.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aleks_Yalta

Володимир пишет:

Має працювати, тільки в ЛСД потрібно поміняти місцями RS i RW.

Значит ли это, что Igr44 и здесь напартачил?
Если я Вас правильно понимаю RS(линия выбора регистра) - должна идти на 6 вывод МК,
а RW(линия выбора операции) должна идти на землю?
Еще пару вопросов:
- Часы в этой версии прошивки присуствуют, вроде у Вас что-то не ладилось?,
- где можно посмотреть предлагаемую Вами новую схему и печатную плату под Вашу схему 18F2520?
- во всех БК присуствует контроль бортового питания, почему у Вас отсуствует?

Володимир

Цитата: Aleks_YaltaЗначит ли это, что Igr44 и здесь напартачил?
Ну в цій схемі це єдини помилка, видно дуже спішив коли малював схему.
Цитата: Aleks_YaltaЕсли я Вас правильно понимаю RS(линия выбора регистра) - должна идти на 6 вывод МК,
а RW(линия выбора операции) должна идти на землю?
Точто так, думаю це чисто механічна помилка.
Цитата: Aleks_Yalta- Часы в этой версии прошивки присуствуют, вроде у Вас что-то не ладилось?,
Я замітив що ви пости через один читаєте, присутні і працюють, про це в попередніх постах писалось.
Цитата: Aleks_Yalta- где можно посмотреть предлагаемую Вами новую схему и печатную плату под Вашу схему 18F2520?
Схема є тут http://bk-ukraine.narod.ru/tmp/shema_mikro3.dwg тільки вона в форматі autocad 14, печатки під неї нема, всі сили йдуть на прошивку, можна взяти цю http://bk-ukraine.narod.ru/files/plata_bk_2.lay і переробити.
Цитата: Aleks_Yalta- во всех БК присуствует контроль бортового питания, почему у Вас отсуствует?
Що ви маєте ну увазі?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Fesich Volodymyr надіслав мені на пошту плату розроблену під схему igr44 http://bk-ukraine.narod.ru/tmp/bkUA.zip
Цитата: Fesich Volodymyrіндикатор ставиться через рознімач на платі зі сторони дорожок, кнопки там же.
Від ПІКа до кнопок дорожок нема, треба з\'эднати проводками.
Плата з двостороннього с/текстоліту, верхній шар використовується як земля,
отвори деталей зінкувать, перехідні отвори (голубенькі) пропаяти наскрізь.

розведено в ПІКАДі2004:
http://gettyfile.com.ua/704906/\\\"

Від себе добавив стабілізатор струму для підсвітки на LM317.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aleks_Yalta

розведено в ПІКАДі2004:
http://gettyfile.com.ua/704906/\\\"

Not Found
The requested URL /704906/\\ was not found on this server.

Цитувати виділенеВолодимир пишет:

Що ви маєте ну увазі?

Я имел ввиду - напряжение бортовой сети автомобиля. Напряжёметр в народе называется.
Свободное место в памяти хватает.

Цитувати виділенеFesich Volodymyr пишет:

індикатор ставиться через рознімач на платі зі сторони дорожок, кнопки там же.
Від ПІКа до кнопок дорожок нема, треба з\'эднати проводками.

Обнаружена ошибка: нет подключения к 28 выводу МК.

Fesich Volodymyr пишет:

Від себе добавив стабілізатор струму для підсвітки на LM317.

Куда там вклинивается?

Володимир

Цитата: Aleks_YaltaЯ имел ввиду - напряжение бортовой сети автомобиля. Напряжёметр в народе называется.
Свободное место в памяти хватает.
БК напругу мережі показує, чи цього мало?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Константин

Цитата: Aleks_YaltaМне хотелось узнать мнение народа, не все же смогут СМД компоненты лепить,
чтоб хоть кому-то стало легче собрать БК,- главное печатная плата.
Что по мне, то лучше на классических резисторах и конденсаторах,
т.к. легче паять и есть детали из старых запасов в кладовке :)

VolodymyrF

Доброго дня!
Підправив:
http://gettyfile.com.ua/705196/

стабілізатор струму ставиться замість  резистора 1k 2W
можна поставити перемичку і буде як у схемі

Aleks_Yalta

Володимир пишет:

БК напругу мережі показує, чи цього мало?

В выложеном Вами menu.xls не обнаружил экрана \"напругу мережі\"
Как этот экран правильно по Вашему документу называется?

Володимир

Цитата: Aleks_YaltaВ выложеном Вами menu.xls не обнаружил экрана \"напругу мережі\"
Как этот экран правильно по Вашему документу называется?
Відвідайте цю сторінку http://www.bk-ukraine.narod.ru/help.htm багато питань відпадуть самі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Схоче що самовільна перегрузка БК і нажимання кнопок, це від зовнішніх помех, потрібно захищати входи.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aleks_Yalta

VolodymyrF пишет:

стабілізатор струму ставиться замість  резистора 1k 2W
можна поставити перемичку і буде як у схемі

Для какой схемы разработана плата http://gettyfile.com.ua/705196/?

VolodymyrF

Цитувати виділенеДля какой схемы разработана плата http://gettyfile.com.ua/705196/?

Для схеми  igr44:     http://www.bk-ukraine.narod.ru/shema1.htm
Виправлено сигнали   RS-->pin 6,    RW-->GND

Володимир

Цитата: VolodymyrF
Цитувати виділенеДля какой схемы разработана плата http://gettyfile.com.ua/705196/?

Для схеми  igr44:     http://www.bk-ukraine.narod.ru/shema1.htm
Виправлено сигнали   RS-->pin 6,    RW-->GND
Схему Igr44 порібно ще доробляти в плані зовнішніх завад (помех), я в себе сьогодні трохи дещо подопаював, але в їхді не пробував, хоча на стоячій машині клацав всім що можна, і фарами і запалюванням, збоїв не було, як буде на ходу незнаю, але надіюсь що буде все добре.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VolodymyrF

Моє ІМХО, потрібно захищати від завад живлення - провідники +12В пропустити декількома витками через феритове кільце, плату з кнопками з\'єднати витими парами, ще можна попробувати поставити конденсатор між ресетом і землею ~ 0.1mF