Масло для КПП

Автор Alex Miha, 06 Січня 2009, 18:42:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

В кого яке масло в КПП

Aral
1 (1.1%)
Bizol
1 (1.1%)
BP
3 (3.2%)
Castrol
14 (14.9%)
Elf
7 (7.4%)
Fuchs
0 (0%)
Liqui Moly
6 (6.4%)
Mobil
7 (7.4%)
Motul
2 (2.1%)
Neste
1 (1.1%)
Ravenol
0 (0%)
Shell
2 (2.1%)
Total
0 (0%)
Venol
7 (7.4%)
XADO
16 (17%)
ZIC
9 (9.6%)
ТАД
18 (19.1%)

Всього голосів: 94

Анатолій

Цитата: Max 55В расход 4,7 не верю, судя по сообщению движок вообще не крутите, это как так можно постоянно на 1800-2000 оборотах ездить, ведь оптимальные обороты 2500-3000
И самое главное, какое масло в коробке???

А брехати мені який сенс?
Знову забув (рідко користуюся) як вставляти фотки. Маю квитанції: ОККО-Володимир-Волинський 11.28год; ОККО-Чортків 16.55, заправка 15,16л. А95Євро. Маршрут: Володимир-Луцьк-Дубно-Кременець-Тернопіль-Чортків, всього 331км. Неважко перевірити по атласу.
Спосіб заміру: Чортків, ОККО, пост №3, до відстрілу пароклапана; Володимир-Волинський, ОККО, пост №3, до відстрілу пароклапана. Для більшої точності це робиться в зворотньому порядку, коли поїздки туди-сюди в межах 2-3 днів.
Робочий режим 2100-2600об/хв. 1800-2000 при гальмуванні. Накатами не користуюся і нікому не раджу: раз-небезпечно; два-\"вбиває\" ШРУСи.
 Масло: мотор - Aral BlueTronic 10W-40; КПП - Aral 80W-90 GL4, тиск в колесах- 1.95.
КПП модернізована:
80км/год при 2000об/хв;
95км/год при 2500об/хв;
100км/год при 2600.
Крейсерский режим 90-95км/год. В населених пунктах - 60-70. На обгонах - 100-120. Середня - коло 70-ти, що рахується добрим результатом на дорогах загального значення.

Володимир

Цитата: TSAP.S. Володимир, що таке \"старого зразка\" і що було по тому?
Я ж писав про підшипник.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Анатолій

Цитата: Володимир
Цитата: TSAP.S. Володимир, що таке \"старого зразка\" і що було по тому?
Я ж писав про підшипник.

Передивився твій бортовик, підшипника не побачив. Може маєш фотку, або креслення?

Володимир

Цитата: TSA
Цитата: Володимир
Цитата: TSAP.S. Володимир, що таке \"старого зразка\" і що було по тому?
Я ж писав про підшипник.
Передивився твій бортовик, підшипника не побачив. Може маєш фотку, або креслення?
В тебе ж гудить 1-2, а цей підшипник біля ведомої шестерні ГП, тобто біля четвертої передачі. Там смисл який, кожний підшипник має зовнішню і внутрішню обойму, раніше роль внутрішньої виконував вторинний вал, коли прийшли корейці то вал зрочили і натягнули на нього внутрішню обойму підшипника. Сам нової моделі не бачив, так розказував продавець коли я купляв той самий підшипник.

Може причина в густому маслі, в мене раніше було густе залито, то вила точно на 1-ій, зараз рідке залито, то не чути, тільки при скиданні газу. Чи підшипники на хвості коробки розбиті, в результаті чого шестерні знаходяться на більшій відстані одна від одної.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

A4_

Цитата: TSAНакатами не користуюся і нікому не раджу: раз-небезпечно; два-\"вбиває\" ШРУСи.
 

 Можно по подробнее про шрусы? В чем причина?

Анатолій

Цитата: A4_
Цитата: TSAНакатами не користуюся і нікому не раджу: раз-небезпечно; два-\"вбиває\" ШРУСи.
 

 Можно по подробнее про шрусы? В чем причина?

Сказав профі, не я:
Коли з горба вниз йдеш на передачі, шестерні в трансмісії в постійному зачепленні, з від\"ємним зусиллям (від\"ємне прискорення-гальмування за рахунок інерції двигуна); коли йдеш вгору, все в постійному зачепленні, з додатнім зусиллям (додатнє прискорення-за рахунок крутного моменту двигуна). Коли з горба вниз йдеш по накату, колеса живуть своїм, шестерні трансмісії, своїм життям: одне заважає жити другому, тобто, одне розбиває друге..

Анатолій

Цитата: ВолодимирВ тебе ж гудить 1-2, а цей підшипник біля ведомої шестерні ГП, тобто біля четвертої передачі. Там смисл який, кожний підшипник має зовнішню і внутрішню обойму, раніше роль внутрішньої виконував вторинний вал, коли прийшли корейці то вал зрочили і натягнули на нього внутрішню обойму підшипника. Сам нової моделі не бачив, так розказував продавець коли я купляв той самий підшипник.

Може причина в густому маслі, в мене раніше було густе залито, то вила точно на 1-ій, зараз рідке залито, то не чути, тільки при скиданні газу. Чи підшипники на хвості коробки розбиті, в результаті чого шестерні знаходяться на більшій відстані одна від одної.
З заводу було не масло - смола. Тепер Aral 80W-90, раніше був Aral 750W-90. В сумі шуми не змінилися, тільки перекочували з одного діапазону в інший. Повторюю,  Aral вибрав не тому, що він найкращий, а тому, що він гарантовано \"Aral\". Так склалося. В міському циклі Aral 750W-90 - супер. А от як зривався на батьківщину, то вже в районі Кременець-Дубно (200-250км) музика починалася ще та...
Завтра піду дивитися на розібрану КПП - експортний варіант.

Володимир

Цитата: TSAЗ заводу було не масло - смола. Тепер Aral 80W-90, раніше був Aral 750W-90. В сумі шуми не змінилися, тільки перекочували з одного діапазону в інший. Повторюю,  Aral вибрав не тому, що він найкращий, а тому, що він гарантовано \"Aral\". Так склалося. В міському циклі Aral 750W-90 - супер. А от як зривався на батьківщину, то вже в районі Кременець-Дубно (200-250км) музика починалася ще та...
Завтра піду дивитися на розібрану КПП - експортний варіант.
Забув сказати, в коробці в мене залито 3 літра масла, пробував спочатку заливати через заливну пробку, то влізло 2.7 літра, але тоді дуже завивала 5-а передача, варто було швидкості наблизитись до 70км/год. Після доливки до 3-х літрів, проблема пропала.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

A4_

\"Профи\" по-умничал по ходу. Под нагрузкой не разбиваются, а без - разбиваются?  :|. Вздор какой-то.  Слышал диаметрально противоположное - разбиваются внутренние гранаты у любителей шлифовки асфальта. Наружные - у любителей крутых виражей. (Это если пыльники в порядке). Кому верить?

Володимир

Цитата: A4_\"Профи\" по-умничал по ходу. Под нагрузкой не разбиваются, а без - разбиваются?  :|. Вздор какой-то.  Слышал диаметрально противоположное - разбиваются внутренние гранаты у любителей шлифовки асфальта. Наружные - у любителей крутых виражей. (Это если пыльники в порядке). Кому верить?
Я думаю твоєму джерелу інформації.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Сильная нагрузка на Шрусы идёт когда по песку буксовать ну и резкие старты понятно молодости не добавляют, а то что с горы накатом - бред

Анатолій

Цитата: Володимир
Цитата: TSAЗ заводу було не масло - смола. Тепер Aral 80W-90, раніше був Aral 750W-90. В сумі шуми не змінилися, тільки перекочували з одного діапазону в інший. Повторюю,  Aral вибрав не тому, що він найкращий, а тому, що він гарантовано \"Aral\". Так склалося. В міському циклі Aral 750W-90 - супер. А от як зривався на батьківщину, то вже в районі Кременець-Дубно (200-250км) музика починалася ще та...
Завтра піду дивитися на розібрану КПП - експортний варіант.
Забув сказати, в коробці в мене залито 3 літра масла, пробував спочатку заливати через заливну пробку, то влізло 2.7 літра, але тоді дуже завивала 5-а передача, варто було швидкості наблизитись до 70км/год. Після доливки до 3-х літрів, проблема пропала.
Пробував. На місці-супер. В далеку дорогу-видуває через сапун.

Анатолій

Цитата: A4_\"Профи\" по-умничал по ходу. Под нагрузкой не разбиваются, а без - разбиваются?  :|. Вздор какой-то.  Слышал диаметрально противоположное - разбиваются внутренние гранаты у любителей шлифовки асфальта. Наружные - у любителей крутых виражей. (Это если пыльники в порядке). Кому верить?
Похоже, несильно умничал. Среди многих других видов нагрузки, в т.ч. имеются и ударные. Это имеет, стало быть, физика, по ходу.
Коли авто накатом, двигун не тягне вперед і не гальмує взад, тобто шестерні не притискаються одним боком, а вибирають зазор (тіпа, наші політики: туди-сюди), а це вже ударні навантаження.
І на рахунок шліфовки асфальту - в десятку.

Володимир

Цитата: TSAПробував. На місці-супер. В далеку дорогу-видуває через сапун.
Дивно в мене не тече.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Анатолій

Цитата: Володимир
Цитата: TSAP.S. Володимир, що таке \"старого зразка\" і що було по тому?
Я ж писав про підшипник.

Подивився. Якщо ти маєш на увазі гольчастий підшипник - всі вони сидять на втулках, які напресовані на вал. Майстер нагадав, що ми під одну втулку кернили вал, бо вона заходила не внатяг.